|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ze zijn gewoon echt uit elkaar Dit omdat er prive dingen voorbij kwamen, die ze op dit moment niet konden/wilden combineren. Dit alles heeft dan wel te maken met hun muziek. Niets geen ruzie, maar meer geklooi binnen de muziekindustrie. Maar voor bijv. Abbath was Immortal alles, dus toch snap ik het dan niet. Daarom nog een beetje de stille hoop dat ze op een gegeven moment na een pauze weer verder gaan. Maar helaas van dit is er nu nog geen sprake. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Dat shirt is anders alweer bijna een jaar uit.Beter opletten volgende keer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: wat denk je dat me hobby is? |
|
heb weinig toe te voegen aan deze topic behalve dat het laatste concert dat ze gaven, dat op het Quart festival, wel gaaf was, en dat ze een van de laatste black metal bands waren die een echt goede show neer zette. |
|
LOL wat n nickname |
|
quote: Heb jij niks beters te doen???? Heb dat shirt ook (in hooded sw.) net als bijna alle andere Immortal shirts, maar zwart/wit is zeker alleen 'true' genoeg bij jou ofnie?... Naja 't is ook een kwestie van smaak, maar volgens mij zegt het soort muziek niks over de kleuren die ze op hun shirts mogen gebruiken ... Kortzichtigheid, kortzichtigheid... *zucht* ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik vind dat 'true' bands voortaan alleen shirts in regenboog kleuren mogen maken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Natassja's mening blijft een mening en geen feit, dus wat boeit het. |
|
quote: Jaaaaaa!!! whoeiiiii!!!! Trek ik m'n hippiebroeken weer uit de kast en dan wordt zwart opeens breezah en kleur wordt cool!!! Tsssss, wat een k*tonderwerp zeg... Bwwwaaahhh, duidelijk een opmerking (niet die van jou Chelman) van iemand waarbij niets true genoeg is... Nou, dan ben ik ook niet 'true', want de Kataklsym longsleeve ( ) die ik nu aan heb is voor het grootste gedeelte ook rood (de print dan)... Ooooeeeh, nu ben ik niet TRUE! ..."Hate can only create more hate"... |
|
huh? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ja daar heb je ook helemaal gelijk in. Maar Natas je moet niet zo negatief doen hoor is niet goed voor je... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik vind wat ik vind, jullie maken je druk en weer over true enzo, het gaat gewoon om smaak en geel is gewoon een vieze kleur |
|
mja, ik vind veel kleur ook niks, en zeker dat Immortalshirt in kwestie vind ik ook lelijk one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik vraag me al niet meer af waarom ze ermee gestopt zijn. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Voor alle duidelijkheid mensen, Immortal is dus wel degelijk niet gestopt, ze nemen gewoon een rustpauze van ongeveer een jaar... (bron: Aardschok) Dus alles komt in orde |
|
quote: Sheesh hoe vaak nog?! Lees wat terug in dit topic Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Als we moesten vertrouwen op alles wat in Aarsschok stond.... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
inderdaad, voor de zoveelste keer dat aardschok achterloopt, maar dat blijf je houden met echte bladen t.o.v. e-zines |
|
quote: Mag ik dan mijn haarbandje met bloemetjes aandoen? Of is dat dan te 'true'? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wat!? Dat kan niet! Dat mag niet! NEEEE! Zijn ze werkelijk gestopt?! mvg wk10 |
|
nee, dit hele topic is een grap van elfensteen... huhu We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
haha hoho hihi mvg wk10 |
|
Er staat een leuk interview in de Rock Tribune met Abbath. Voor de geinteresseerden You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Hey Immortella! Wat ben je weer lekker fel hierboven, haha. Maarja, wie er aan Immortal komt, komt aan jou, ofnie?? Naja, ik dacht, ik zet eindelijk ff een keer wat neer, dus bij deze. Ik groet hierbij ook gelijk alle andere leden! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |