IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Immortal is gestopt Vorige pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 17-11-2003 16:09 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 15:57 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Hey Immortella! Wat ben je weer lekker fel hierboven, haha. Maarja, wie er aan Immortal komt, komt aan jou, ofnie?? Naja, ik dacht, ik zet eindelijk ff een keer wat neer, dus bij deze.
Ik groet hierbij ook gelijk alle andere leden!

Imke?

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 17-11-2003 16:52 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 15:57 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Hey Immortella! Wat ben je weer lekker fel hierboven, haha. Maarja, wie er aan Immortal komt, komt aan jou, ofnie?? Naja, ik dacht, ik zet eindelijk ff een keer wat neer, dus bij deze.
Ik groet hierbij ook gelijk alle andere leden!

Heeej meissie!! Zaterdag was gezellig of niet in Zwolle? Ik heb me tenminste prima vermaakt...
Ik ga snel een keer weer in Zwolle komen, en die discussie was alweer van een tijdje terug hoor, ik werd destijds zo moe van dat Natassja-mens en haar discussie over de kleurtjes op een Immortal shirt

..."Hate can only create more hate"...

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 18-11-2003 11:42 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Hey Immortella! Het was zeker gezellig in zwolle Jij had m ook wel goed zitten ofnie Naja, iig heb je het wel leuk gehad he?? Ik kan me voorstellen dat je van zulke mensen moe word ja, maar goed we dwalen weer af.... Ach naja, kom je binnenkort nog naar Zwolle?

Kus van mij

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 18-11-2003 11:44 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

eh, jah, Imke jah.
Wie ben jij dan??

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-11-2003 11:49 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

*kuch* Ontopic!

I'm not being rude. You're just insignificant.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-11-2003 13:53 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

inwortel gestopt, werd tijd vette bagger muziek

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 18-11-2003 22:57 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 11:42 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Hey Immortella! Het was zeker gezellig in zwolle Jij had m ook wel goed zitten ofnie Naja, iig heb je het wel leuk gehad he?? Ik kan me voorstellen dat je van zulke mensen moe word ja, maar goed we dwalen weer af.... Ach naja, kom je binnenkort nog naar Zwolle?

Kus van mij

Sorry Helmet, nog ff offtopic ...

Haha, wat had ik goed zitten?? Ik had op 't laatst genoeg op ja als dat is wat je bedoelt! En ik heb het leuk gehad ja, jullie ook toch? 's Avonds naar de Rock-Inn geweest zeker?
En ik ben dit weekend denk ik wel weer in Zwolle!
Dikke kus!

Oja, ontopic: Ik hoorde dat er een interview met Abbath in de nieuwe Rock Tribune staat?
Is dit nog een beetje een uitgebreid interview?

..."Hate can only create more hate"...

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-11-2003 23:03 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

By the way, heeft iemand Ghouls of Grandeur van Grimfist (de nieuwe band van Horgh) al gehoord? Hij is een beetje te vergelijken met Aeon van Zyklon (vanwege de mix van black en death metal).

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com