|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Toch wel gek, de band was toch behoorlijk populair en zat toch redelijk in de lift??? jammer. |
|
Damn... hoe komt het? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Ze hebben doorgekregen dat ze kutmuziek maakten natuurlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Heel erg jammer Vond ze zeker wel goed, vooral hun nieuwere werk eigenlijk. At the heart of winter is echt een heersplaat. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
mmm, is nooit mijn band geweest, maar ik had wel het idee dat ze ondertussen een aardig grote act waren, waarmee dus ook wel redelijk goed verdiend mee werd. vreemd, eerst maar eens feiten lezen. dit is allemaal nogal saai. Oud Vuil. |
|
Ik heb gehoord dat ze wel moesten stoppen aangezien hun verzekeringsmaatschappij weigerde nog langer hun AIDS-remmers te betalen. Even serieus. Nope, geen groot gemis, al hebben ze met Pure Holocaust een buitengewoon bruut plaatje afgeleverd en ook At the Heart of Winter, Battles in the North, Blizzard Beasts (waardeloos geproduceerd), Damned in Black en zelfs Sons of Northern Darkness waren redelijke releases. Nooit hoogstaand of extreem kil, maar wel degelijk en consistent. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Hun nieuwe album was toch klaar voor november, neen? Ik vind elke Immortal album wel goed eigenlijk, (doe het hen maar na hé) van Fullmoon tem de laatste. Ik kan ook wel beginnen zeiken dat Pure Holocaust de beste is en dat het nadien bergaf ging, maar ik zou ook geen 6 Pure Holocaust releases willen want dan was Pure Holocaust ook maar "één van de vele". A black heart can only find beauty in darkness. |
|
ach gut...na blizzard beasts stelde het toch weinig meer voor, maar live waren ze nog wel top komt er nog wel een nieuw album uit? of staat dat al ergens vermeld? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ahja, Blizzard Beasts zuigt ja, maar dat was een overgangsplaat. Een nummer als "Mountains of Might" staat live toch wel als een huis! [Dit bericht is gewijzigd door Pyrexia op 18-07-2003 22:11] A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote:ik zei NA blizzard beasts...BB heerscht We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ach man, Blizzard Beasts zuigt énorrum, die platen ervoor én erNA zijn béter, A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote:sterf bitch We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: *stort in* GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!! KUTZOOI............!!!!!! Werd op de hoogte gebracht door een smsje van N_N.... AAARRRRRRRGGGGGGHHHHHH.... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: gecondoleerd met je tragische verlies. Oud Vuil. |
|
quote: Dank je *zoekt een touw en een hoge boom* ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ach, labels kennende krijgen we nog wel een "The Very Best Of Immortal" of een "Greatest Hits" CD A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Dat is inderdaad uitermate kut. Ik vond het al raar dat de laatste update van hun site al meer dan een jaar oud is... |
|
Op de site van Immortal staat zoals gewoonlijk weer eens niks, laatst ge-update 2002 ofzo... Goddomme, maar zoals Jenje al zei: Immortella bestaat voort en houdt de herinnering in leven! Goddomme, N_N: you made me day ... [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 18-07-2003 22:33] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik ga offline, naar het café, me vol laten lopen ... Kan er echt niet over uit en had het ook niet verwacht... Gelukkig heb ik nog een paar fotootjes van Immortal van de meet & greet vorig jaar op Wacken... En van een aantal optreden... Bah en nog eens bah... Ben al zooooo lang 'fan' van deze band... bah, bah en nog eens bah... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: "The Most Grim and Frostbitten Tracks" gok ik dan op Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Sinds de topper uit het genre, met name Emperor, er mee gekapt is lijkt de hele scene wel als een pudding in elkaar te zakken. mvg wk10 |
|
edit: dubbel gepost [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 18-07-2003 23:54] no text supplied |
|
beter dat ze nu stoppen dan dat ze zichzelf gaan herhalen... en misschien komen er wel weer leuke nieuwe bandjes uit voort! no text supplied |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |