|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Helemaal mee eens, een wereldplaat! Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar hun prestaties op het podium. [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 11-08-2003 10:40] Don't blush when I rip you open |
|
Ik heb ze live gezien als voorprogramma van RHCP.. En ooh my god, 't was zowat het slechtste dat ik ooit gezien had.. Al is Kelly Osbourne nog slechter.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ja Wat was er zo slecht aan dan? Ik vind ze op plaat super, de indrukwekkendste release die ik in tijden gehoord heb.. Begrijpelijk trouwens dat ze het voorprogramma van RHCP deden, Flea heeft de baspartijen op de plaat ingespeeld.. |
|
quote: Wel ten eerste was er zo goed als niks presence op 't podium, belhalve de zanger maar die ging dan de andere kant uit met zijn spastische van oa. anthony kiedis afgekeken bewegingen.. En de muziek.. Het geluid trok al op niks, de nummers trokken allemaal op elkaar. En ik heb niks tegen psychedelische jaren 60 muziek, maar zo serieus dat die kerels zichzelf namen op dat podium.. Alsof ze een totaal nieuw muziekgenre hadden uitgevonden, terwijlze gewoon ff wat uit de oude doos hebben opgeduikeld.. Maar jullie mogen ze voor mijn part op handen dragen hoor Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Hmmm.. Daar moet ik zelf maar eens over gaan oordelen dan quote: Heb je ze al op plaat gehoord?? Ik ben het totaal niet met je eens, wellicht dat het live niet zo over kwam maar ze zijn zeker wel vernieuwend bezig.. quote: *phew* [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-08-2003 10:58] |
|
*luistert momenteel de CD over de koptelefoon* damned.. wat een productie |
|
Ik heb de CD ook gehoord ja. Ik heb 'm nog ergens in het aanraders-topic gepost. Binnenkort in Nederland te zien en niet alleen op Lowlands. Ik ga 10 sept. iig naar Vera om dit uit te checken! Heb laatst bij een maat van me nog At The Drive-in livebeelden gezien en dat ging me toch tekeer! Geweldig! 2 ontzettende krullebollen die extreem uit hun dak gaan. Ik hoop dat ze dat bij Mars Volta ook doen! Vooral ook voor drumliefhebbers een must! Dit is echt top! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Heb de cd net gehoord en ik moet zeggen dat het wel ok klinkt. Niet mijn smaak maar het ligt wel lekker in het gehoor. Leuk plaatje om in de shuffle lijst te gooien voor de afwisseling |
|
Geweldige plaat idd !!!!! En dit is zeker een band die vernieuwend bezig is !! Hulde |
|
Is er iemand die hun 1ste release, de miniCD, heeft?? |
|
Ja, ik. The Tremulant EP heet ie en is al erg sterk. Deloused gaat daar echter nog wel een paar stevige stappen overheen. Voorlopig mijn plaat van het jaar. En als je deze band leuk vind check dan ook directe voorloper At the drive-in, beste emocore band ever |
|
Hmm, ook maar kopen dan |
|
Ken het inderdaad ook... Ik zou het samenvatten als "lekker raar". Een stuk beter als "At the drive-in" in ieder geval Dit slaat nergens op. |
|
mars volta - fucking geweldig!!!! ( en ze zijn bijna allemaal vegan ) |
|
quote: Ik heb ze een paar maanden terug gezien in de voorprogramma van RHCP in Ahoy. Ik was er helemaal niet van onder de indruk om eerlijk te zijn. Ik keek er naar uit aangezien ik een EP van hun eerder heb gehoord. Hun live optreden leek rechtsreeks geript van Led Zeppelin (en zij zijn de goden van rock), inclusief de kleren van de zanger. Het was wel een energiek maar helaas ook generiek optreden. Is een van de bandleden niet laatst aan een OD overleden? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: What he said.. Sommige bands moet je gewoon niet live zien, en andere moet je gewoon geen cd's van kopen en enkel het livegebeuren meemaken.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Dat moet de vorige drummer zijn geweest ja. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nee hoor, hun drummer is nooit overleden. Dat was toetsenist Jeremy Ward, schaduwlid van The Mars Volta (toerde niet) en neef van ex-At The Drive-In gitarist/Sparta-zanger Jim Ward. |
|
quote: Oh ja dat was het. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zoooooooooo, wat is dit onverwachts mooi zeg!!! Wat een melancholie, misschien bijna puur verdriet, druipt er van sommige van de nummers af. En dat terwijl zo toch behoorlijk technisch/freaky bezig zijn soms. Ik ben zelf sowieso al helemaal weg van dit soort zweverige muziek. Hier MOET ik gewoon een cd van hebben. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Heerschend heh!! Toen ik het verhaal op de website las dat het een conceptalbum is (zoals in mijn 1ste post staat) "klopte" de plaat voor mijn gevoel helemaal, schitterend album! |
|
quote: hij vind 't cool? had ik nou nooit verwacht... ik heb 't album al een hele tijd op mp3, maar op vakantie pas echt goed naar geluisterd. vooral 'haunt of the roulette dares'.. da's echt zo'n geweldig nummer!!! |
|
Ik hoor er inderdaad wel heel veel Pink floyd in terug maar ook veel moderne invloeden. En inderdaad zelfs een klein beetje post-hardcore. Erg mooi allemaal. Ik heb zelf maar 4 MP3's maar ik denk dat de cd nog beter klinkt en dat ie na een paar luisterbeurten ook nog steeds beter word. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: TRAVELIN' TIM!!!! Wanneer kom je weer thuis man? Ik heb je kaart vandaag gekregen Maar de muziek ligt toch best veel in het straatje van Pink floyd, Porcupine tree en RPWL. Van die psychedelische rock. Ik vind het tot nu toe allemaal nog schitterend. Wel lekker vaag maar niet irritant freaky en heerlijk zweverig. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb er sowiezo een hekel aan albums door te zappen, dit is echt een album dat je van begin tot eind moet luisteren.. Niet dat je veel anders wilt als je hem aan het luisteren bent.... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |