|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben 'em nu ook aan het beluisteren. 1ste nummer nog maar, maar goed. Lekkere gitaarsolo. En idd, wat een drumgeweld, zeg. Wauw. |
|
Godver, die bassdrums, die heerschen werkelijk de pan uit, zeg. |
|
Godverdomme! Wat een vette plaat. Dat wordt komende vrijdag dikke pret! |
|
De samples klinken goed. Vette drumsound! zo kan ie wel weer |
|
Hmm, ik kan me herinneren dat ik door Souls to Deny meer onder de indruk was. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 16-08-2006 23:57] |
|
Ik ook, maar ik denk het dikwijls wel aan het geluid te wijten is.... gitaren komen niet fijn uit "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Idd, behoorlijk jammer, dat gitaargeluid. Verder wel erg vette nrs zeg!! |
|
Kicke lead gefreak af en toe |
|
Zo op het eerste gezicht vind ik het geluid niet zo lomp zwaar zoals op de eerdere releases. Vind dat ze een beetje meer zijn experimenteren met langzame passages om meer groove te krijgen en dat ze juist daarom "de naald verkeerd hebben gelegd", om het zo te zeggen. Over het algemeen klinkt het te thrashy voor Suffo. Zowel op gebied van geluid en van ritme. Jammer. Ik zet Souls... weer op. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 17-08-2006 11:01] |
|
Souls to deny is erg vet Ben benieuwd naar de nieuwe cd. De samples klinken |
|
quote: Viel mij ook gelijk op toen ik m voor t eerst luisterde. De gitaren vallen gewoon haast weg en details zijn grotendeels alleen te horen als er alleen een gitaar speelt. De drums overheersen ietsje te! Moet er nog ietsje meer naar luisteren om er inhoudelijk een oordeel over te geven! |
|
Vette shit hoor Lang leve de drummende neger |
|
quote: Moet je hem ook niet in MP3 luisteren www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ben het nu voor het eerst aan het luisteren... geluid is toch behoorlijk massive als je het mij vraagt, maar toch ook helder? Drumgeluid is niet echt mijn smaak, maar daar valt ook wel aan te wennen denk ik. Nu nog hopen dat ze ook weer (zoals toch nog toe eigenlijk altijd) goede nummers hebben neergepend. |
|
Okee.. ben ondertussen halverwege "Bind Torture Kill"... ben ik de enige hier die dit op het eerste gehoor een stap voorwaarts vind? Klinkt allemaal echt geweldig tot nu toe; de eerste indruk is bij mij veel beter dan bij "Souls To Deny" welke even moest groeien..... pure deathmetal pracht en praal |
|
quote: +1, ondanks het gitaargeluid -- Souls To Deny klonk nog meer uit balans IMO. Deze plaat klinkt me wat pakkender in de oren en ook diverser. Vette plaat! Dat wordt heerschen morgenavond in de Baroeg [Dit bericht is gewijzigd door M. op 18-08-2006 2:52] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
het was inderdaad superheavy. Veel volk en een sauna met mooie vrouwen. De eerste groep was ook goed (alhoewel ik de naam niet meer weet).foto met zanger van suffocation was wa minder |
|
Wat een práchtige foto's op je site! |
|
Idd.. Corbijn is er niets bij! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Op mijn zennheisert koptelefoon is de mix best wel oke, zelfs de gitaren komen er goed uit. Blind torture kill |
|
BIND torture kill Das idd wel de tofste song "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ja maar muziek luisteren op een Sennheiser staat dan ook gelijk aan cheaten. Serieus.... dat statement had van mij kunnen komen. Eerste luisterbeurt van de nieuwe Suffo van gisteravond was op m'n HD590 koptelefoon. Het woord "omverblazen" kreeg even een heel nieuwe betekenis. Maar op mijn mp3-speler vanochtend op weg naar m'n werk en nu op m'n reguliere (en bepaald niet high-end) stereo klinkt de plaat ook super hoor. Top! |
|
Dat was vet gisteren Ik was zwaar teleurgesteld dat Terrance Hobbs er niet bij was, petje af voor de band dat ze nog zo'n brute show hebben weten neer te zetten. Dat éne nieuwe nummer (ja zillah, het was er maar één ) kwam ook erg goed uit de verf! Volgende keer weer!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Waarom was Hobbs er niet bij? |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |