IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Suffocation Vorige pagina | Volgende pagina
Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-04-2004 16:35 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 14:47 schreef 0Tolerence het volgende:
Als de mp3 192 Stereo is klinkt het nagenoeg hetzelfde als een cd, dus je kan er wel vanuit gaan dat het niet anders zal gaan klinken




En jij kan het weten Onze enige echte MP3 liefhebber


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-04-2004 16:37 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



nou, dan vind ik het geluid van deze nieuwe cd niet zo best. jammer.


Oud Vuil.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-04-2004 16:44 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 16:37 schreef webblaster wim het volgende:


nou, dan vind ik het geluid van deze nieuwe cd niet zo best. jammer.





Komt goed Wimke.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-04-2004 19:47 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 16:35 schreef Faust het volgende:
En jij kan het weten Onze enige echte MP3 liefhebber


stfu man, jij hebt er duidelijk geen fuck verstand van.
Ik heb iig 60 gekochte cd's, dus wat dat betreft genoeg referentie. Misschien verstandig om je speculaties voor je te houden.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-04-2004 19:53 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 19:47 schreef 0Tolerence het volgende:
stfu man, jij hebt er duidelijk geen fuck verstand van.
Ik heb iig 60 gekochte cd's, dus wat dat betreft genoeg referentie. Misschien verstandig om je speculaties voor je te houden.





60

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 03-04-2004 20:35]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-04-2004 22:21 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 19:47 schreef 0Tolerence het volgende:
stfu man, jij hebt er duidelijk geen fuck verstand van.
Ik heb iig 60 gekochte cd's, dus wat dat betreft genoeg referentie. Misschien verstandig om je speculaties voor je te houden.

Precies 60?



Jeetje...




Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-04-2004 3:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 april 2004 19:47 schreef 0Tolerence het volgende:
stfu man, jij hebt er duidelijk geen fuck verstand van.
Ik heb iig 60 gekochte cd's, dus wat dat betreft genoeg referentie. Misschien verstandig om je speculaties voor je te houden.


Zo! Wel 60 al! Dat schiet op...ook qua referentie ...

...je weet tenminste hoe een cd eruit ziet *applaudiseert*


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-04-2004 3:51 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 19:53 schreef Faust het volgende:
60


Je hebt niet eens wat nuttigs in te brengen, dat bewijst wel hoe kansloos je reactie was.
Kom eens met constructief commentaar ipv. flames/trolls


"This one is older than shit, heavier than time!"


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 04-04-2004 9:18 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

verkeerde topic

[Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 04-04-2004 9:20]


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 04-04-2004 18:13 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2004 3:51 schreef 0Tolerence het volgende:
Je hebt niet eens wat nuttigs in te brengen, dat bewijst wel hoe kansloos je reactie was.
Kom eens met constructief commentaar ipv. flames/trolls





Wat doe ik nou weer fout


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-04-2004 18:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Sorry, wij luisteren alleen maar naar mensen met meer dan 133 CD's.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 04-04-2004 18:44 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2004 18:14 schreef M. het volgende:
Sorry, wij luisteren alleen maar naar mensen met meer dan 133 CD's.





Jammer dan voor mij zeg.
Bij 'n kameraad van me, zijn twee weken geleden 400 CD's gestolen die van mij waren.
Ga je 'n weekend weg, laat je ze bij hem achter zodat hij ze kan luisteren en weg zijn ze. Gewoon maar even per ongeluk de deur open laten staan
De verdachte zou in mijn optiek wel 'ns 'n ZMer kunnen zijn.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-05-2004 15:51 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

27 juni Suffocation in de Baroeg.... heersch, da's een mooi after-tentamen-en-verjaardagsfeestje .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-05-2004 15:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2004 18:44 schreef Faust het volgende:
Jammer dan voor mij zeg.
Bij 'n kameraad van me, zijn twee weken geleden 400 CD's gestolen die van mij waren.
Ga je 'n weekend weg, laat je ze bij hem achter zodat hij ze kan luisteren en weg zijn ze. Gewoon maar even per ongeluk de deur open laten staan
De verdachte zou in mijn optiek wel 'ns 'n ZMer kunnen zijn.


Mooi kut. toch een paar duizen euro aan plastic...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-05-2004 15:57 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2004 15:51 schreef M. het volgende:
27 juni Suffocation in de Baroeg.... heersch, da's een mooi after-tentamen-en-verjaardagsfeestje .


Kewl... Suffocation in dat kleine hok? Dat wordt gaaf......


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-05-2004 15:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

dat wordt reserveren.


Oud Vuil.


nekro
Usericon van nekro
Posted 15-05-2004 17:55 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Dat ga ik ook maar doen Suffocation schijnt wel oke te zijn


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-05-2004 17:58 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2004 18:44 schreef Faust het volgende:
Jammer dan voor mij zeg.
Bij 'n kameraad van me, zijn twee weken geleden 400 CD's gestolen die van mij waren.
Ga je 'n weekend weg, laat je ze bij hem achter zodat hij ze kan luisteren en weg zijn ze. Gewoon maar even per ongeluk de deur open laten staan
De verdachte zou in mijn optiek wel 'ns 'n ZMer kunnen zijn.


Wat een dopneus, leen je altijd 400 cd's tegelijk uit???


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


nekro
Usericon van nekro
Posted 15-05-2004 18:00 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2004 18:44 schreef Faust het volgende:
Jammer dan voor mij zeg.
Bij 'n kameraad van me, zijn twee weken geleden 400 CD's gestolen die van mij waren.
Ga je 'n weekend weg, laat je ze bij hem achter zodat hij ze kan luisteren en weg zijn ze. Gewoon maar even per ongeluk de deur open laten staan
De verdachte zou in mijn optiek wel 'ns 'n ZMer kunnen zijn.


Misschien heeft die gast ze zelf wel verkocht Had ie ineens geld nodig ofzo. Shit man, 400 cd's kwijt. Ik leef met je mee.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-05-2004 18:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 april 2004 18:44 schreef Faust het volgende:
Jammer dan voor mij zeg.
Bij 'n kameraad van me, zijn twee weken geleden 400 CD's gestolen die van mij waren.
Ga je 'n weekend weg, laat je ze bij hem achter zodat hij ze kan luisteren en weg zijn ze. Gewoon maar even per ongeluk de deur open laten staan
De verdachte zou in mijn optiek wel 'ns 'n ZMer kunnen zijn.


Dus jij gaat van die kameraad van je ff 400 cd's terugeisen; niks aan de hand dan toch?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-06-2004 1:18 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

*schop, voor Boldey*


Bruce Banner


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-06-2004 1:19 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik zei dus: hoe kanne datte nou dan, dat het nieuwe album veel beter klinkt dan de mp3'tjes.

Welke mp3'tjes....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 24-06-2004 1:55 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 24 juni 2004 1:18 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
*schop, voor Boldey*





B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 24-06-2004 2:08 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 24 juni 2004 1:19 schreef M. het volgende:
Ik zei dus: hoe kanne datte nou dan, dat het nieuwe album veel beter klinkt dan de mp3'tjes.

Welke mp3'tjes....


Ja daar ging het 40 berichten geleden nog over, dus ik dacht van, laat ik een nieuw topic starten maar dat was maar een rebelse kronkel die nu weer recht is....

Maar ik vertelde dat ik Souls to Deny heb aangeschaft en dat ik hem extreem (en nog een aantal van dat soort uitlatingen) te gek vind!!! Ontzettend goed geluid ook (beter dan de mp3's )



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 24-06-2004 11:10 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ben benieuwd wat ze live neer gaan zetten morgen!


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen