|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Uit nieuwsgierigheid gedownload, hopelijk kan ik later deze week de elpee ophalen. Geweldige plaat! Sowieso de beste plaat sinds Despise The Sun. |
|
Heb hem ook binnen (de cd+dvd dan). Erg goed weer. Dikke aanrader voor de velen die "Despise the Sun" altijd aanhalen als de beste Suffocation (waar ik het overigens niet mee eens ben). De DVD is trouwens ook erg tof, maar, ik ben altijd geïnteresseerd in "making of"-docu's van cd's, dus het is misschien niet voor iedereen even interessant. Gelukkig brengen ze het wel met humor ! Oja, voor de downloaders : http://www.youtube.com/watch?v=FS6EghVzNsI&feature=player_embedded lampje |
|
Dikke heersplaat! |
|
quote: Als zijn eerste argument is om niet te downloaden maar om te kopen dat platenmaatschappijen het dan moeilijk krijgen en bands moeten laten gaan, komt enkel de vraag in me op waarom je als band in hemelsnaam nog zit bij een verouderd model van een platenmaatschappij. Als hij dan ook nog aankomt met de kromme vergelijking dat het stelen van kleding hetzelfde is als het illegaal downloaden van muziek kan hij helemaal een dikke vinger krijgen. Ik koop enkel nog muziek van muzikanten die hun muziek in eigen beheer uitgeven of DIY-maatschappijtjes. Bands die bij een maatschappij zitten en gaan zeuren over het mislopen van inkomsten, zijn wel heel dom: het feit DAT je bij een maatschappij zit betekent al een verlies van inkomsten als band zijnde. |
|
Een label verdient er echt niet zo verschrikkelijk veel mee hoor. In ieder geval niet aan deze band. Maar als je niet genoeg verkoopt, dan vlieg je er inderdaad gewoon uit bij NB. Dus, voor hem is het zeker wel van belang dat je de cd koopt. En downloads.... En hij doelt ook niet op betaalde downloads, maar op "illegale downloads". En een label hebben zij wel nodig. Als een band zelf rijk genoeg is om alles in eigen beheer te doen, dan hebben ze geen label nodig, nee. Maar niet iedereen is zo rijk. Daarnaast is het maar de vraag of ze muziek wel zo goed aan de man kunnen brengen, als dat een label dat kan. Da's een hoop ge-organiseer, en muzikanten zijn nou eenmaal liever bezig muziek te maken, dan te regelneven. [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 24-02-2013 2:19] lampje |
|
Je hoeft niet rijk te zijn om alles zelf te doen, je moet alles weten om alles zelf te doen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Laten ze eerst maar eens zorgen dat Frank tijdens alle shows de vocalen doet, of het goed naar hun fans communiceren wanneer ie er niet bij zal zijn. Dan praten we wel weer verder of ik naar de winkel moet om hun laatste album te gaan kopen. |
|
de nieuwe cd is super. Ook de bonus DVD is erg leuk. een release dus die meer dan de moeite waard is! Kijk zo een mooie release is toch 1000 keer leuker om zelf te hebben i.p.v. een verzameling mp3's? |
|
quote:Als zoiets je boeit: ja. Anders gewoon niet. Die shit op de bonus DVD staat ook in no-time online. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: ja, dat is zo. ik ben wellicht "ouderwets" in die zin dat ik graag een cd origineel wil hebben die ik echt goed vind. Maar ik kan mij goed voorstellen dat er inmiddels mensen zijn die even veel genieten van de mp3versies. Voor mijzelf zal het altijd wel zo blijven dat ik liever de cd zal hebben.. |
|
LP jongen, LP Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: alleen op 78 toeren |
|
Jammer dat die DVD niet bij de LP zit. Die poster mogen ze houden. |
|
quote:Wat een onzinnige redenatie.. De cd is met zijn vocalen, dus kopen mits dat je bevalt. Dreig dan om ze live maar vooral over te slaan zolang het niet duidelijk is of Frank erbij is. |
|
quote: Dat er meer muziek verkocht wordt, meer merchandise is, meer getourd kan worden, meer connecties zijn als je bij een maatschappij zit levert natuurlijk niet meer geld op dan zelf je shit uitbrengen voor oom, tante, opa en oma..... Right... Verder vind ik die gast onmogelijk zeiken in die video, sneu. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 26-02-2013 7:19] Boeiender |
|
Hmmmm.... Ik wou dat ik dat niet gepost had. Kunnen we niet verder gaan over hoe gaaf de nieuwe Suffocation wel niet is ? Over de DVD gesproken.... Studiolingo, de moeilijkheidsgraad van de teksten, enzovoorts. Ik vond het wel grappig. Terrance Hobbs.... die gast kan behoorlijk spelen zeg. (tja, dat wist ik al wel, maar toch verbaasde het me nog) lampje |
|
Na een half jaar "Pinnacle of Bedlam" weer eens opgezet, blijft een zeer overtuigend album. |
|
Ik vind 'm beter dan Blood Oath. |
|
Suffaction - Human Waste is de CD-kast gevonden. Kan er alleen niet achterkomen of het nou de eerste of de 1994 herpersing is. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Vergelijk je Matrix nummer. https://www.discogs.com/Suffocation-Human-Waste/release/6686405 https://www.discogs.com/Suffocation-Human-Waste/release/1910845 [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 04-03-2016 17:51] |
|
Had ik al gekeken, maar op basis daarvan zou 'ie het beide niet zijn. :v De mogelijkheid van een gare bootleg valt natuurlijk niet 100% uit te sluiten, maar Discogs kent geen bootlegversie. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
"Very 1st US Press from 1991 (black CD print), impossible to find it. Matrix: MANUFACTURED BY KAO OPTICAL PRODUCTS. W.O.#E39902-1." Die heb ik dus ook. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik heb dat dus met de eerste van Septic Flesh. Kan de matrix-code niet thuis brengen. Alleszins minstens 30 (Holy records) Go for it. Human Waste vrij overbodig want de meeste nummers staan op Effigy. En nu gaan we vegen |
|
quote: Dat heeft er toch niets mee te maken. Ik ga juist voor human waste, dat geluid van die plaat is zo meedogenloos veel bruter, dat is niet in woorden... VIESPEUK!!! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |