IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Suffocation Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-06-2004 13:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2004 11:10 schreef TNightmare het volgende:
Ben benieuwd wat ze live neer gaan zetten morgen!


Ik kan je alvast vertellen dat het een puik optreden gaat worden, in de metropool speelde ze echt geweldig!


"This one is older than shit, heavier than time!"


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 24-06-2004 17:22 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2004 13:09 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik kan je alvast vertellen dat het een puik optreden gaat worden, in de metropool speelde ze echt geweldig!




Alleen ik heb festivalgeluid, hopen dat dat goed gaat komen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-06-2004 17:44 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hmm, ben jaloers, festival geluid. Altijd kicken, zeker met deze wind; een 8 op de schaal van beaufort


ReapeR85
In Age and Sadness...
Usericon van ReapeR85
Posted 24-06-2004 22:51 by ReapeR85 Wijzig reactieProfiel van ReapeR85Quote dit berichthttp://www.inageandsadness.tk

Ik hoop ze zondag in Baroeg te zien...


Prog. doom/death :: www.inageandsadness.tk


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-06-2004 22:52 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2004 13:09 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik kan je alvast vertellen dat het een puik optreden gaat worden, in de metropool speelde ze echt geweldig!




..."Hate can only create more hate"...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-06-2004 22:55 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 juni 2004 17:44 schreef Spirit In Black het volgende:
hmm, ben jaloers, festival geluid. Altijd kicken, zeker met deze wind; een 8 op de schaal van beaufort


Idd. Moet je wel precies goed staan. En van positie veranderen, zodra de wind draait.


Oud Vuil.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-06-2004 22:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Zondag naar suffekeesje!!! Zin in .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-06-2004 23:08 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

We konden crashen bij rajackar, maar ik heb gewoon geen zin.

Metaalmoeheid, denk'k.


Oud Vuil.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-06-2004 23:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wim.


Hoe kan je nou NIET naar Suffekeesje willen?!??!?!? DESPISE THE SUN, man!!!!

Je kunt trouwens zo met het OV terug, de boel begint al 's middags om half vier!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-06-2004 23:16 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik zeg het je, ik heb geen zin. Das niet iets tijdelijks, raja vroeg het me al geruime tijd geleden. Raar maar waar.

Als kleine zalen volgestampt zitten, vind ik er zowiezo niks aan.


Oud Vuil.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-06-2004 23:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zal het uitverkocht zijn dan? Dat dacht ik van Sadus ook, maar in Rotterdam hebben niet bijster veel mensen smaak blijkbaar.

Moet het nog allemaal zien hoor.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 24-07-2004 21:57 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2004 17:58 schreef Staalman het volgende:
Wat een dopneus, leen je altijd 400 cd's tegelijk uit???


Er zijn al wel eens CD's bij mij gestolen.
Dus als ik 'n weekend wegga of ik ga op vakantie, dan stal ik de CD's bij m'n familie en/of vrienden. Er zaten items bij die moeilijk verkrijgbaar waren zodoende, en ze opnieuw te kopen wordt dus moeilijk.
Toevallig stalde ik niet 400 maar ik denk zo'n 250 CD's bij 'n kameraad van mij, maar die liet de deur open staan om 'n telefoon te plegen. De telefoon hangt bij hem in de gang 'n verdieping lager. Maar inmiddels heb ik nu ook alle albums voor 2000 in de ban gedaan, geen tijd meer.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-07-2004 1:26 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 juli 2004 21:57 schreef Faust het volgende:
Maar inmiddels heb ik nu ook alle albums voor 2000 in de ban gedaan, geen tijd meer.


Gelukkig moet je onze cd uit 2004 nog kopen, onze mini uit 2002 is natuurlijk ook onontbeerlijk.



Oud Vuil.


MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 25-07-2004 11:28 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

ik had die "persoon" afgemaakt als dat mijn cd's waren.




Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-07-2004 12:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 21:57 schreef Faust het volgende:
Er zijn al wel eens CD's bij mij gestolen.
Dus als ik 'n weekend wegga of ik ga op vakantie, dan stal ik de CD's bij m'n familie en/of vrienden. Er zaten items bij die moeilijk verkrijgbaar waren zodoende, en ze opnieuw te kopen wordt dus moeilijk.
Toevallig stalde ik niet 400 maar ik denk zo'n 250 CD's bij 'n kameraad van mij, maar die liet de deur open staan om 'n telefoon te plegen. De telefoon hangt bij hem in de gang 'n verdieping lager. Maar inmiddels heb ik nu ook alle albums voor 2000 in de ban gedaan, geen tijd meer.


Hmm.. ben geen Sherlock Holmes, maareh, woont die figuur in een studentenhuis of iets dergelijks? En zo ja, als die vriend een verdieping lager in de gang aan het bellen was, en bij terugkomst de cd's mist, dan moet de 'dief' zich dus in het gebouw bevinden op dat moment, of met 250 cd's langs jou vriend gelopen zijn.... ? Leuke huisgenoten heeft die gast dan..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-05-2005 22:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Speelt in de Goudvishal deze Augustus, het moet niet veel gekker worden.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-05-2005 22:48 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Whoooow alweer Suffocation??

Tering de tering. Ik heb ze in 2004 twee keer gezien, allebei geweldig. Ik ga weer!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-05-2005 22:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja maar vind je het niet vaag, de goudvishal, niets mis mee hoor, maar als dat niet drie keer gaat uitverkopen weet ik het ook niet meer.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-05-2005 22:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb ze in de Baroeg gezien, dat was ook uitverkocht ja.

Wat toert die band trouwens veel zeg. En wat straalde er (twee keer) een plezier van af, en wat speelden ze goed. Ik zeg het niet vaak, maar respect, weet je.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-05-2005 22:54 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 22:47 schreef ghoulliette het volgende:
Speelt in de Goudvishal deze Augustus, het moet niet veel gekker worden.
krijg je van die metalhead die met hun slaapzak voor de deur gaan liggen om een kaartje te bemachtigen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-05-2005 22:55 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Djeezes, je kunt bij de GVH niet eens voor 18 augustus reserveren, hoe gay


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-05-2005 22:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 22:55 schreef M. het volgende:
Djeezes, je kunt bij de GVH niet eens voor 18 augustus reserveren, hoe gay
zie daar heb je er al 1


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-05-2005 23:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht



Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 10-05-2005 0:48 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 9 mei 2005 22:52 schreef M. het volgende:
Wat toert die band trouwens veel zeg. En wat straalde er (twee keer) een plezier van af, en wat speelden ze goed. Ik zeg het niet vaak, maar respect, weet je.


Idd superstrak die band!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 10-05-2005 0:49]



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-05-2005 0:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 22:47 schreef ghoulliette het volgende:
Speelt in de Goudvishal deze Augustus, het moet niet veel gekker worden.


Suffocation in de goudvis? VET! Moet ik bij zijn!


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen