![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Eerst ze weer eens op wacken gaan bekijken ![]() Daarna goudvis? Wie weer ![]() ![]() |
|
Vraagje: in de liner notes van 'Souls to Deny' danken de heren hun familie en shit, en onder andere ene Derek doet dat ook.... maar Derek staat NIET bij de bandfoto's (zijn er vier, die blonde bassist zat er nog niet bij), heeft GEEN credits bij de instrumenten (bas is gedaan door Terrance Hobbs & Mike Smith op het album), hij heeft NIET geproduceerd, kortom, hij staat nergens?!? WIE IS DEREK??? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Derek vom Kriminalpolizei! ![]() |
|
Derek Boyer, bassist. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Na, das ist kein Katzendreck, oder? Dank allebei ![]() [Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-08-2005 22:34] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Over Souls To Deny gesproken: Ken je die ergens uploaden ofzo? Ik heb die cd gehad. Ooit eens uitgeleend en niet teruggekregen of zelf kwijtgeraakt ![]() ![]() ![]() |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=3176034&Mytoken=20050816142951 ![]() |
|
...We are egar to complete our next record and anticipate recording in Feburary. As usual, thank everyone involved with the tour and of course all of the fans who came out and showed their support. As for now, the DVD and the new record are our main focal points. Check back periodically for additional info. .... ![]() |
|
uberbenieuwd naar die DVD; ik hoop dat zo ongeveer heel Effigy.......er igg op staat. Dan moet het wel een mooi ding worden ![]() ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Zo, ik geloof dat ik nu wel mentaal voorbereid ben op een liveshowtje, ben benieuwd hoe ze al dat spul live brengen. ![]() ![]() |
|
quote: Nooit bij een Suffocation concert geweest? Op het podium zijn ze geweldig: én technisch én super agressief én loodzwaar, je komt het niet vaak tegen maar Suffocation lukt het ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Topband! Een van de beste optredens, zo niet het beste optreden op afgelopen Wacken imo ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
ik wil een nieuw album ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() duurt (te) lang! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
De eerste keer dat ik ze zag was in januari '94 hier in Roermond. Werd compleet omver geblazen toen....wat een geweld zetten die mannen live neer. "Human waste" blijft nog altijd mijn favoriet ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Ik heb ze alleen op graspop twee jaar terug gezien en toen waren ze inderdaad volledig overweldigend. Petje af. ![]() |
|
quote: Nee, nog nooit bij Suffocation geweest, helaas. De live dingetjes die ik gezien heb van hen zien er idd erg energiek uit, ik ben dus erg benieuwd. ![]() |
|
omfs. Wát een band. Hoe meer ik het luister hoe gaver het wordt: straks spel, vette composities, waaaargh ![]() Mijn gitaar erbij gepakt voor Deceit, door mee te spelen en aan het begin volkomen verdwaald te raken doet deze band nog meer in mijn achting stijgen. Tig maal chapeau voor Suffekeesje. ![]() |
|
hehe, ze bestaan al een tijdje. Nooit gehoord ofzo? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Suffocation is dan ook nog redelijk nieuw en onbekend he ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Was het al bekend dat ze 18 augustus in de Baroeg spelen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Jah ![]() |
|
![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |