IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Suffocation Vorige pagina | Volgende pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-03-2004 23:39 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 maart 2004 23:37 schreef Spirit In Black het volgende:
......en in juni in Nederland op de planken.....





oja? waar heb je dat vandaan?

iig er goed nieuws. eindelijk weer iets, om naar uit te kijken.


Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-03-2004 23:44 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

en, M?


Oud Vuil.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-03-2004 23:46 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik kan niet eens verbinding met het netwerk maken.

Vreemd.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-03-2004 23:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:39 schreef webblaster wim het volgende:
oja? waar heb je dat vandaan?

iig er goed nieuws. eindelijk weer iets, om naar uit te kijken.


is aangeboden, maar godverdegodver, dan kunnen we niet , dus dat zal wel ergens anders komen dan...

btw leuk om te horen dat jullie ook met Dismember in Roosje komen wellicht als alles goed gaat, ken jullie nog niet....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hey Spirit, nu Mastodon in 013 komt, komen ze dan nogwel in Roosje?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-03-2004 23:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:48 schreef ghoulliette het volgende:
hey Spirit, nu Mastodon in 013 komt, komen ze dan nogwel in Roosje?


....wanneer dan? Ik heb nooit gezegd dat ze nu al zouden komen, dat maak jij ervan, maar als ze komen dan zal het pas in het najaar zijn....en wellicht al eerder, remember the X?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:52 schreef Spirit In Black het volgende:
....wanneer dan? Ik heb nooit gezegd dat ze nu al zouden komen, dat maak jij ervan, maar als ze komen dan zal het pas in het najaar zijn....en wellicht al eerder, remember the X?

ze komen in juni Naar Nederland op 4 juni staan ze in 013 en op 5 juni op Dynamo.

Aangezien regio zuid dan al flink vertegenwoordigd is kan ik me goed voorstellen dat ze liever ergens anders optreden (Groningen ofzo).


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-03-2004 23:57 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:53 schreef ghoulliette het volgende:
ze komen in juni Naar Nederland op 4 juni staan ze in 013 en op 5 juni op Dynamo.

Aangezien regio zuid dan al flink vertegenwoordigd is kan ik me goed voorstellen dat ze liever ergens anders optreden (Groningen ofzo).


aaahh, ik zie, dat komt dan mooi kut uit!! Check jij die site iedere dag??


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:57 schreef Spirit In Black het volgende:
aaahh, ik zie, dat komt dan mooi kut uit!! Check jij die site iedere dag??

het forum, niet de site, die is al honderd jaar niet upgedate


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

misschien is Dillenger Escape plan iets, die gaan ook touren door europa in Juni.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-03-2004 0:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:59 schreef ghoulliette het volgende:
misschien is Dillenger Escape plan iets, die gaan ook touren door europa in Juni.


ja die staat ook nog op het lijstje, juni is totaal fucked up!! Voor zover ik weet komen zowel D.E.P. als Mastodon in het najaar terug.....Ik kan zo een nieuw festival beginnen met de namen die de revue zijn gepasseerd:

Deicide, Dying Fetus, Malevolent Creation, Suffocation, Vader, Mastodon, Dillinger Escape Plan, Exodus, Testament, ..........ik word er een beetje sip van, als ze nou ook eens in de winter komen

en dan hebben we het niet over de festivals die wel gepland staan en een EK


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-03-2004 0:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 0:05 schreef Spirit In Black het volgende:
ja die staat ook nog op het lijstje, juni is totaal fucked up!! Voor zover ik weet komen zowel D.E.P. als Mastodon in het najaar terug.....Ik kan zo een nieuw festival beginnen met de namen die de revue zijn gepasseerd:

Deicide, Dying Fetus, Malevolent Creation, Suffocation, Vader, Mastodon, Dillinger Escape Plan, Exodus, Testament, ..........ik word er een beetje sip van, als ze nou ook eens in de winter komen

en dan hebben we het niet over de festivals die wel gepland staan en een EK

maak maar een avond met DEP, Mastodon en Clutch (volgens mij typ ik dat fout). de zanger van de laatste band zingt namelijk op de nieuwe cd van mastodon mee, dus dat zou live wel cool zijn lijkt me zo.

Maar Vader kwam toch al in Roosje?

Denk maar zo, liever te veel aanbod dan te weinig. jammer alleen dat Textures op een Woensdag is, ik kan nooit op Woensdagen

*nu zal ik stoppen met offtopic gaan*

Heb wel aan de Willemeen gemaild dat zij nu maar suffocation moeten boeken (al zal daar waarschijnlijk geen budget voor zijn)


M.A.N.
Usericon van M.A.N.
Posted 29-03-2004 0:14 by M.A.N. Wijzig reactieProfiel van M.A.N.Quote dit bericht

Schijnbaar staan ze op Fuck the Commerce ook.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-03-2004 0:16 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 0:08 schreef ghoulliette het volgende:
maak maar een avond met DEP, Mastodon en Clutch (volgens mij typ ik dat fout). de zanger van de laatste band zingt namelijk op de nieuwe cd van mastodon mee, dus dat zou live wel cool zijn lijkt me zo.

Maar Vader kwam toch al in Roosje?

Denk maar zo, liever te veel aanbod dan te weinig. jammer alleen dat Textures op een Woensdag is, ik kan nooit op Woensdagen

*nu zal ik stoppen met offtopic gaan*

Heb wel aan de Willemeen gemaild dat zij nu maar suffocation moeten boeken (al zal daar waarschijnlijk geen budget voor zijn)


liever teveel, jazeker, maar iets meer verspreid graag. Clutch is goed geschreven btw....


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-04-2004 23:04 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nou, die nieuwe plaat valt niet mee hoor op het eerste gehoor. Erg technisch en wellicht ook wat melodieuzer dan voorheen, ik heb nog weinig 'pakkende' elementen kunnen ontdekken en ik ben niet kapot van de zang.

Het ademt natuurlijk wel de vertrouwde Suffocation-sfeer (vooral het titelnummer bv. ) en ik ga hem zeker nog vaker luisteren want ik vind het geen simpele kost.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-04-2004 23:05 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

okay. klinkt goed.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 01-04-2004 23:14]


Oud Vuil.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-04-2004 23:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

promo is er al?
Ga ik zeker ff zoeken


"This one is older than shit, heavier than time!"


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-04-2004 23:33 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik heb wat liedjes binnen, eerste nummer geluisterd.(tis wat laat) wat een slecht geluid, zo op het eerste oor.

echt zo'n standaard nu deathmetal geluid. maar goed, tis een mp3.

maar toch.


Oud Vuil.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-04-2004 17:45 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 1 april 2004 23:33 schreef webblaster wim het volgende:
echt zo'n standaard nu deathmetal geluid. maar goed, tis een mp3.

Geluid is wat vlak ja en erg modern. En die snare... het gehate 'getik op een houtblokkie'.

Ik heb hem intussen een paar keer geluisterd, vind het geen knaller, wel een verdomd knappe CD. Maar ja is dat genoeg...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 02-04-2004 17:49 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Souls to deny 27 April VS

17 Mei world wide


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-04-2004 19:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Laatst m'n suffocation pierced from within cd weer terug gevonden.. (thanx wil voor het bewaren ) maar wat heerscht die band toch!!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


isaac
"fingerCRUSHER"
Usericon van isaac
Posted 02-04-2004 20:35 by isaac Wijzig reactieProfiel van isaacQuote dit berichthttp://www.edgecrusher.be

mijn eerste cd was "cowboys fromm hell"... de 2de was "effigy of the forgotten"... Damn, I was blown away!



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-04-2004 20:38 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

, dat snap ik. wat een overgang.


Oud Vuil.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 02-04-2004 20:45 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Isaac Hayes

Laatste nieuws........
Dynamo is in onderhandeling met Suffocation

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 02-04-2004 20:46]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-04-2004 14:47 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2004 23:33 schreef webblaster wim het volgende:
ik heb wat liedjes binnen, eerste nummer geluisterd.(tis wat laat) wat een slecht geluid, zo op het eerste oor.

echt zo'n standaard nu deathmetal geluid. maar goed, tis een mp3.

maar toch.


Als de mp3 192 Stereo is klinkt het nagenoeg hetzelfde als een cd, dus je kan er wel vanuit gaan dat het niet anders zal gaan klinken


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen