|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb nog een vette bootleg video van ze, echt te gekke band! |
|
quote: Moet ik zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
klinkt interessant |
|
[quote]Op 5 december 2002 21:12 schreef Dwaallicht het volgende: Alles van Suffocation sscchheurt heilige ingewanden bruut uiteen!! Samen met Immolation mijn favoriete death metal band. [/r naar 'Effigy of quote] met de eerst zin kan ik niet anders dan eesn zijn maar die tweede...... Immolation boven Hellhammer, oude Celtic frost, Slaughter, (oude) Death????? AAAAAUUUUUWWWWW, dat doet bijna pijn om te lezen!!!! |
|
Hehe, er staat: MIJN favoriete band he. In het kader van metal in het algemeen zijn Hellhammer en Celtic Frost e.d. een stuk belangrijker. Maar ja, ik ben opgegroeid (nog niet zo lang geleden eigenlijk ) met o.a. Florida death metal, dus daar ligt m'n hart . |
|
Immolation!!!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: In Staten Island... Te gekke show! We moeten maar eens een hoop ruilen |
|
Suffocation !!!! Eeen van de beste DeathMetal bands ooit !!!!! |
|
uh huh! |
|
Gelukkig heb ik ze een keer live mogen zien !!!!!!!! Met Deicide in de effenaar toen Vette Mik !!!! |
|
heb Suffocation afgelopen week herontdekt, godverdomme, wat een heerschband. |
|
komen die ook nog een keer naar Europa? het viel me op dat ze in Amerika weer gespeeld hebben |
|
hoe eerder hoe beter..... Suffocation rost echt wel de pannen van het dak None of us are saints - Albert Fish |
|
suffocation heeft idd al in amerika gespeeld, ze brengen als het goed is ook weer nieuw materiaal uit. Deze band heerst "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
|
|
waar kan je trouwens Tshirts Of LS halen van deze band ergens in NL ipv. met dat paypal? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Voo zover ik weet nergens, ben namelijk ook al een tijd op zoek naar een longsleeve van Suffe Keesje, en dan wel een adres in NL !! BLASTBEATS FOREVER |
|
Nieuws op de zm-frontpage... eindelijk shot in de zaak.. nou maar hopen dat het komende materiaal kan tippen aan Despise the Sun, en natuurlijk dat er een tour achteraan komt |
|
dat word tijd dat er nog eens wat nieuws uitkomt van Suffocation!!!!!! maar ja... nu gaan ze weer beginnen met rereleases I hate those... zit je daar met je origineel exemplaar gaan ze't nog eens rereleasen met extra nr's en zo... leuk als je de CD nog niet hebt maar geldklopperij als je de CD wel hebt... anyway Suffocation kicks ass!!! heb vorig jaar nog een bootleg picture LP op de kop kunnen tikken van een live-show in Montreal 19/03/1992 |
|
Zo!!! Als ik deze heren live heb kunnen meemaken, maakt het niet uit wat daarna met mij gebeurt . . .It´ll be a good day to die! There is no religion higher than Truth! |
|
Ik zou het wel positief vinden als er weer gitaarsolo's gebruikt worden op de nieuwe cd. |
|
Suffocation is een goede band. Ik heb de cd Effigy of the Forgotten [Dit bericht is gewijzigd door Maggotlord op 25-10-2003 18:33] Born to grind |
|
Welke albums zijn het bruutst? Despise the Sun onlangs aangeschaft, en vind hem ERG lekker. |
|
quote: de eerste mini-cd is iig het lompst, kom, hoe heet die ook alweer? Oud Vuil. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |