|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Feestje in het geweldige gat Den Ham! 31 januari Antidote (o.v.b.) Grolschbusters Taste of Insanity (o.v.b.) After All Dragonfly Sign of Life Nuts (o.v.b.) Rash Vals (o.v.b.) the beasty jerks (met xpositivex op drums) + 4 more to come www.beukrock.tk helaas geen lompe metal ofzo... |
|
wat voor soort metal komt er dan? |
|
In Den Ham nog wel.. zozo I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hey, Hammer Heb je nog wat van m'n bandcollega ontvangen? Ik zie ons er nl niet tussen staan. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: euhm nee volgens mij heb ik niks ontvangen.... wie zou die bandcollega moeten zijn dan?? mail mij anders even! |
|
Volgens weet vrijwel niemand waar dat ligt. En den Ham is helaas niet zo goed bereikbaar ;( |
|
quote: niet zo goed euhm met het openbaar vervoer eigenlijk helemaal niet.... ja overdag zou je er kunnen komen met de bus... Op de site komt nog een route beschrijving |
|
hammer je hebt mail Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Is Bodyrot uit V'veen niet wat voor de lompe metal of is dat te min?? |
|
Dit duurt nog wel errug lang! Kun je beter over een paar maandjes posten. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Heb gehoord dat de Beuk zelf geen 'te lompe' of 'anti-christelijke' metalbands wilde, omdat ze een goede naam te verliezen hadden... Ik geloof dat het zo ongeveer zat... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Wat belachelijk! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Misschien dan toch maar mijn eigen band. Is niet anti-christelijk en zeker niet lomp. Wel anti onderdrukking van religie en snelle brute death metal. Ook goed?? |
|
quote: Ja, dat klinkt al een heel stuk beter! Denk dat de Beuk hier zeker wel mee akkoord gaat!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Voor een minuut of 1, misschien 2. Dat de Beuk daar zo'n grote inspraak in heeft. Maar ja, ook een hele rare plek voor een festival, naar mijn inziens. |
|
quote: Ja vind ik ook, maar ik geloof dat het ook een heel gezeur was om überhaupt een plek te krijgen voor een festival(letje)... Maar goed, ik zou inderdaad niet de hele opzet van 't festival veranderen omdat de Beuk het niet eens is met de bands... Als ik een (metal)festival zou willen organiseren met alleen maar lompe death&black en de locatie was het daar niet mee eens, dan was het 'dag locatie!' en was ik op zoek gegaan naar iets anders... Dan maar wat langer wachten... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dat klopt ja, maar dan zal het ook al buiten worden. Ergens in de zomer, als er nog een weekend vrij is. Maar ja de opzet kost veel moeite en regel werk. En dan nog hopen dat er mensen komen. Nee laat mij dan maar aan de andere kant staan.. en het volk vermaken. Maar toch leuk dat er weer iets gebeurt, sinds het Bosrock Metalnight. |
|
Ja absoluut, al komt er dan weinig interessante metal, het is toch een stap in de goede richting... Maar ik begrijp uit dit alles dat jullie band dus ook nog leeft? Gaan alle bandleden dan toch door met spelen, in tegenstelling tot eerdere berichten? Wie van jullie rijdt er trouwens in een Opel Vectra? 'k Zag er laatst zo één rijden met Bodyrot stickers erop, haha... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ja Bruning Hatred is nog steeds een feit. Ronny is er mee gestopt en is vervangen door Dennis, verder Rien op drums, Ismar Slot op zang en ik op de bas. Dat is Jan met de stickers. |
|
Hmm... Ronny dus toch wel gestopt, jammer hoor... Kan Dennis gitaar spelen dan trouwens? Nóóit geweten. En Ismar Slot, is dat die grote?? Hm, daar zal wel een strot uitkomen dan! Ben benieuwd naar een demo o.i.d. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dennis kan gitaar spelen. Stijl is meer van de thrash death naar gewoon US death metal gegaan. Ismar is die grote, goed passende ,imponeerde frontman. Demo duurt nog even, omdat we zo'n beetje weer opnieuw moeten beginnen (i.v.m. Dennis), maar we zijn druk bezig. Misschien begin volgend jaar, wie weet. Maar als je niet zo lang kunt wachten, dan mag je gerust een keer langskomen in oefenkeet. |
|
Hm, ben er wel erg benieuwd naar ja! Had ook niet verwacht dat er binnen no-time een demo zou zijn hoor, maar ik bedoelde gewoon dat ik benieuwd ben naar de muziek en de muzikanten... Vooral omdat jullie weer opnieuw zijn begonnen, met andere mensen... Zit Dennis ook nog wel bij Bodyrot dan? Zorg maar dat je niet te bekend wordt dan, straks komen jullie nog in de knoop met speelschema's! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nou andere mensen, in principe is alleen Ronny door Dennis vervangen. En sinds vorige week is Ismar erbij gekomen. Met oefenen komen we nog niet in de knoop en aangezien het erbij Bodyrot op het moment niet fanatiek (met optredens) aan toegaat, zie ik ook nog geen problemen. By the way we oefenen meestal op dinsdag bij de ijsclub, dus... [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 21-09-2003 17:33] |
|
quote: Ijsclub? Waar is dat in Vriezenveen? ..."Hate can only create more hate"... |
|
en wat kost dat geintje? Nabua Vonveilla |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |