IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : het uitmaken met je vriend/vriendin Volgende pagina
maniacM
Usericon van maniacM
Posted 06-10-2003 22:21 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

Ik voel me zwaar kut, want morgen ga ik het uitmaken met mijn vriend. Ik vind dit echt moeilijk, want ik wil hem niet kwetsen maar dat doe ik toch. Valt het jullie nou ook zo zwaar om het uit te maken met een vriend/vriendin? En hoe doe je zoiets zo subtiel mogelijk? Helluppp, kan ik de schade aan zijn kant nog enigzins beperken???

Maar hij is zo anders dan mij, ik ben hyperactief, wild en gestoord. Hij is heel rustig. Opposites attract zeggen ze...nou, they attract alright, maar houden het niet lang vol!!! En nu probeert hij me een schuldgevoel aan te praten, want hij weet het al, maar wil het gewoon persoonlijk van me horen, wat ik op zich wel redelijk vind. Maar hij zegt dat hij dingen gaat vernielen en zichzelf pijn gaat doen. Ik quote hem: 'mijn knokkels zijn geschaafd maar bloeden nog niet' en hij heeft enge msn-namen: fading hours... en I'm about to break
Dit is toch niet normaal???

Hij geeft me ook de schuld dat hij zijn tentamens nu niet gaat halen. ik voel me kut.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-10-2003 22:23 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Als hij dat soort dingen zegt lijkt het me alleen maar meer terecht om het uit te maken. Wat een eikel ...


this user is dead


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 06-10-2003 22:24 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Niet subtiel proberen te zijn, gewoon DUIDELIJK zijn.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-10-2003 22:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 22:23 schreef JFrost het volgende:
Als hij dat soort dingen zegt lijkt het me alleen maar meer terecht om het uit te maken. Wat een eikel ...


Een egoist ja, beetje jou in een positie plaatsten waarin je niet je eigen wil kan uitvoeren zonder daar een schuldgevoel bij te krijgen. Dumpen die handel


"This one is older than shit, heavier than time!"


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 06-10-2003 22:25 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

dumpen,
als jij je er niet goed meer bij voelt, zegt toch genoeg..
En of hij gekwetst wordt of niet, speelt toch geen rol ? Hij geraakt het wel teboven, indien niet nogmaals 'n bewijs dat je de goeie beslissing genomen hebt...
Het leven draait om jou toch ?


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 06-10-2003 22:26 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Moeilijke kwestie jah, maak het uit en vertel hem dat je contact wil houden mits hij zich weer normaal weet te gedragen. Zo niet, kan hij het vergeten.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


maniacM
Usericon van maniacM
Posted 06-10-2003 22:29 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

Ja, je kunt wel zeggen dat het om mij draait, maar ik moet toch enigzins rekening houden met hem. Hoe zou jij je voelen als je deumpt werd, dan zou je het toch ook niet fijn vinden als dat bot gebeurt. Maar aan de andere kant... kun je zoiets dan brengen zonder bot over te komen? Nee dus. Ik zit er gewoon echt mee dat ik zijn tentamens verpest enzo. Ik had willen wachten tot na zijn tentamens, maar hij wist het al, voelde het al aankomen, hoewel hij beweert van niet. Bah, love sucks. Hierna voorlopig geen vriend meer.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-10-2003 22:30 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 oktober 2003 22:21 schreef maniacM het volgende:
Maar hij is zo anders dan mij, ik ben hyperactief, wild en gestoord. Hij is heel rustig. Opposites attract zeggen ze...nou, they attract alright, maar houden het niet lang vol!!!


hahahaaa, wij zijn over een week 11 jaar bij elkaar en houden het prima vol.

alleen is hier het mannetje adhd en het vrouwtje heel rustig.


Oud Vuil.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-10-2003 22:30 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Iedereen vind het kut om gedumpt te worden. Betekent dat dan dat niemand meer iemand mag dumpen?


this user is dead


maniacM
Usericon van maniacM
Posted 06-10-2003 22:30 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

En of hij vrienden wil blijven is ook maar de vraag. Ik hoop het, maar ik denk niet dat hij dat wil. Aaaaaaaahhhh. this sucks.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-10-2003 22:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

en vrienden blijven heb ik nog nóóit mee gemaakt!


Oud Vuil.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-10-2003 22:33 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 22:32 schreef webblaster wim het volgende:
en vrienden blijven heb ik nog nóóit mee gemaakt!


Jij hebt dan ook al 11 jaar geen ervaring meer

Ik wel dus. Mijn ex is nu zelfs nog steeds goeie vriendin EN de vriendin van een andere goeie vriend van me. (lastig he )


this user is dead


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 06-10-2003 22:33 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 22:32 schreef webblaster wim het volgende:
en vrienden blijven heb ik nog nóóit mee gemaakt!


Ik ook niet.
Het lijkt leuk, maar het werkt gewoon niet.


maniacM
Usericon van maniacM
Posted 06-10-2003 22:34 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 22:32 schreef webblaster wim het volgende:
en vrienden blijven heb ik nog nóóit mee gemaakt!


Nee, volgensmij willen de vrouwen dat altijd, maar hebben de mannen zoiets van: yeah right, all or nothing, take it or leave it. ach, volgens mij kraam ik nix anders dan onzin uit, not thinking rational at the moment. Maar het is wel het beste zo, het ging gewoon niet. Punt.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-10-2003 22:34 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

mja, ik bedoelde, uit het hart, uit het oog.


Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-10-2003 22:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 oktober 2003 22:34 schreef maniacM het volgende:
Nee, volgensmij willen de vrouwen dat altijd, maar hebben de mannen zoiets van: yeah right, all or nothing, take it or leave it. ach, volgens mij kraam ik nix anders dan onzin uit, not thinking rational at the moment. Maar het is wel het beste zo, het ging gewoon niet. Punt.


vrienden blijven is toch ook onzin, op deze korte termijn. als alles gesleten is, misschien. maar ach, waarom. of je moet in dezelfde vriendenkring zitten.


Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-10-2003 22:40 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hoe lang hebben jullie eigenlijk iets met elkaar gehad?


maniacM
Usericon van maniacM
Posted 06-10-2003 22:42 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 22:40 schreef Dwaallicht het volgende:
Hoe lang hebben jullie eigenlijk iets met elkaar gehad?


dat is het hem juist, net een maand en dan maak IK het nu al uit. Dat is toch lullig. Nou heeft hij zoiets van: waarom heb je uberhaupt iets met me genomen? Jezus, het is toch belachelijk, een maand en dan al uit.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 06-10-2003 22:42 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Vrienden blijven kan soms wel hoor. mijn ex en ik zijn ook nog redelijk vrienden. Misschien komt dat wel omdat we daarvoor al vrienden waren. Ik was niet degene die vroeg of we vrienden bleven. we spraken elkaar gewoon een tijdje niet en toen we elkaar later tegen kwamen was er niets aan de hand. zo'n zonde van je tijd als je ook nog eens een soort van wrok moet voelen tegenover die ander...


Subtiel kamerolifantje


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 06-10-2003 22:44 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 6 oktober 2003 22:30 schreef JFrost het volgende:
Iedereen vind het kut om gedumpt te worden. Betekent dat dan dat niemand meer iemand mag dumpen?


'Wat U niet wilt dat U geschiedt. Doe dat ook een ander niet.'

Dumpen is voor mij een blijk dat je nooit gevoelens voor de ander hebt gehad.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-10-2003 22:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 22:42 schreef maniacM het volgende:
dat is het hem juist, net een maand en dan maak IK het nu al uit. Dat is toch lullig. Nou heeft hij zoiets van: waarom heb je uberhaupt iets met me genomen? Jezus, het is toch belachelijk, een maand en dan al uit.

Nou, dan gaat het toch ook nergens over. Ik zou me er niet druk over maken, als hij hierdoor de boel in de soep laat lopen is dat vooral zijn probleem.


Een hele maand... mijn god... die gaat het nog moeilijk krijgen dan, als-ie niet wijzer wordt.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-10-2003 22:46 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 22:42 schreef maniacM het volgende:
dat is het hem juist, net een maand en dan maak IK het nu al uit. Dat is toch lullig. Nou heeft hij zoiets van: waarom heb je uberhaupt iets met me genomen? Jezus, het is toch belachelijk, een maand en dan al uit.


Hij is eerlijk gezegd niet de enige... Ik zit het me nu ook af te vragen...

Maar aan de andere kant moet je je in ieder geval geen schuldgevoel aan laten praten. Als jullie echt niet bij elkaar passen, is er maar 1 oplossing. En of jullie al dan niet bij elkaar passen, kunnen wij hier niet beoordelen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 06-10-2003 22:47 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 22:44 schreef Y Draig Goch het volgende:
'Wat U niet wilt dat U geschiedt. Doe dat ook een ander niet.'

Dumpen is voor mij een blijk dat je nooit gevoelens voor de ander hebt gehad.


Wou jij dan zeggen dat als je iemand hebt, je er je leven lang bij moet blijven? Omdat het de blijk geeft dat je geen gevoelens hebt gehad voor iemand als je het uit maakt?


Subtiel kamerolifantje


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 06-10-2003 22:47 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 22:44 schreef Y Draig Goch het volgende:
'Wat U niet wilt dat U geschiedt. Doe dat ook een ander niet.'

Dumpen is voor mij een blijk dat je nooit gevoelens voor de ander hebt gehad.


Wat is dat nou voor onzin??? Dus je moet altijd eeuwig bij elkaar blijven en alleen dan heb je gevoelens voor de ander?
Ik heb ruim drie jaar iets met mijn ex gehad en drie jaar lang was hij alles voor me en voelde ik meer voor hem dan voor wie ook ooit tevoren...
Maar soms gaat het gewoon niet meer, maar dat wil niet zeggen dat ik drie jaar bij hem ben geweest zonder gevoelens voor hem te hebben...


..."Hate can only create more hate"...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-10-2003 22:47 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Tsja... hoe je het ook brengt, 't komt toch altijd verkeerd over. Dus kun je net zo goed maar meteen duidelijk zijn, op het moment dat je nml. vaag gaat lopen doen en eromheen draait en het niet zo zwaar maakt kweekt dat misschien weer hoop bij hem. Laat hem weten dat het over is en ook zo blijft.... En dat gewauwel over wat hij gaat doen, da's zeker niet lullig tegenover jou. Laat hem lekker het heen en weer krijgen met z'n "semi-dreigementen".... daar moet jij je niet schuldig over voelen.
Als dat in z'n aard ligt, zou die dat ook zonder jou wel doen... Is gewoon een laatste wanhoopsdaad...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-10-2003 22:49 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 22:47 schreef Staalman het volgende:
Tsja... hoe je het ook brengt, 't komt toch altijd verkeerd over. Dus kun je net zo goed maar meteen duidelijk zijn, op het moment dat je nml. vaag gaat lopen doen en eromheen draait en het niet zo zwaar maakt kweekt dat misschien weer hoop bij hem. Laat hem weten dat het over is en ook zo blijft.... En dat gewauwel over wat hij gaat doen, da's zeker niet lullig tegenover jou. Laat hem lekker het heen en weer krijgen met z'n "semi-dreigementen".... daar moet jij je niet schuldig over voelen.
Als dat in z'n aard ligt, zou die dat ook zonder jou wel doen... Is gewoon een laatste wanhoopsdaad...


Exactly my thoughts


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen