IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : het uitmaken met je vriend/vriendin Vorige pagina | Volgende pagina
JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 12-10-2003 4:40 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

*piep* *piep*

stop me


this user is dead


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 12-10-2003 15:52 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht



pas maar op, straks bel ik de verdelgings-dienst..."ja meneer ik heb last van muizen in mijn computer..."


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 17-10-2003 20:58 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 8 oktober 2003 18:07 schreef maniacM het volgende:
Dus jij vindt dat jouw geluk enkel en alleen van je partner af moet hangen? Kom op zeg, wake up! Dat is toch fout! Dan klamp je je vast aan een persoon en als die er niet meer is ga je bij wijze van spreken dood. Mijn geluk hangt niet alleen af van mijn partner, maar ook van mijn vrienden en familie, van andere dingen in mijn leven, muziek, bezigheden. En waarom denk je dat ik het uit heb gemaakt? Omdat ik niet voor hem voelde wat hij voor mij voelde. Ik maakte hem weer blij, maar hij had niet hetzelfde effect op mij. Wat ik zoek in een relatie? Een relatie moet mijn leven verrijken, mijn geluk en humeur vergroten. Maar om nou helemaal in te storten als een beeindigd wordt, dat is niet mijn stijl. Het is zwaar klote, zeker als het een langdurige relatie was, en dat je dan een paar weken triest bent is logisch, maar om na een relatie van een maand ene depressie te krijgen die langer duurt dan de relatie zelf is zwaar overdreven, vind je ook niet?

helemaal correct


yo yo wassup nigga bitches in da house


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-05-2004 3:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik vind dat als je een relatie uitmaakt, je uit respect voor je ex zorg draagt voor een goeie afronding; je hebt toch wat samen gedeeld?; gun die ander ook de kans om verder te gaan!!!



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-05-2004 4:01]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 30-05-2004 5:36 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 30 mei 2004 3:59 schreef Mutilator het volgende:
Ik vind dat als je een relatie uitmaakt, je uit respect voor je ex zorg draagt voor een goeie afronding; je hebt toch wat samen gedeeld?; gun die ander ook de kans om verder te gaan!!!




Inderdaad Deel die kosten voor die anti biotica kuur!!


Een kleine snol zit zo vol.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-05-2004 22:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2004 5:36 schreef SkinPeeleR het volgende:
Inderdaad Deel die kosten voor die anti biotica kuur!!

whaha, ja idd.

Ik de kracht die het slaan kost..


Negatyfus
I forget not my whip-- not I!
Usericon van Negatyfus
Posted 01-06-2004 15:16 by Negatyfus Wijzig reactieProfiel van NegatyfusQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

quote:
Op 30 mei 2004 3:59 schreef Mutilator het volgende:
Ik vind dat als je een relatie uitmaakt, je uit respect voor je ex zorg draagt voor een goeie afronding; je hebt toch wat samen gedeeld?; gun die ander ook de kans om verder te gaan!!!



Het lullige is dat je er geen invloed op hebt als dumper. Je kan het zelfs alleen maar erger maken.

Natuurlijk zou ik niet aanraden (als je wat om die ander geeft) om het op zo'n manier te brengen dat hij of zij er mogelijk meer problemen mee zou kunnen krijgen, maar zoals al eerder wijselijk is gezegd: je kunt het niet op z'n manier brengen dat de gevoelens van de dumpee worden gespaard. Wees vooral duidelijk, dat is de grootste dienst die je kunt bewijzen.

En ter verdediging van de mensen die na een maand in een relatie al compleet van de kaart zijn als ze worden gedumpt: oordeel niet te hard. Deze mensen hebben nog belangrijke levenslessen te leren en ik verzeker je dat dit niet vanzelf gaat. Denk gewoon aan jezelf, maak het uit en laat die ander omgaan met de feiten des levens.


Mentation - www.mentation.nl


invictis
Usericon van invictis
Posted 01-06-2004 15:17 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2004 3:59 schreef Mutilator het volgende:
Ik vind dat als je een relatie uitmaakt, je uit respect voor je ex zorg draagt voor een goeie afronding; je hebt toch wat samen gedeeld?; gun die ander ook de kans om verder te gaan!!!





totaal mee eens


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-06-2004 17:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

je moet zelf met je leven verder gaan. Dat moet je niet van anderen af laten hangen.


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 01-06-2004 17:47 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Je moet gewoon geen relatie nemen, hoef je het ook niet uit te maken


Waag eens een dansje!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 01-06-2004 17:53 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 01-06-2004 17:53]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2004 17:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-06-2004 18:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Je moet gewoon geen topics erover opzoeken, het leven is immers al gay genoeg.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 01-06-2004 19:10 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Het uitmaken met je vriend of vriendin zit toch in ieders hoofd? Maar wanneer je het echt van plan ben doe je het gewoon.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2004 19:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

In je hoofd?


euhm ... als in, hij heeft in zijn hoofd dat het niet uit is en zij wel ... stalker is born


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 01-06-2004 19:12 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Nee ik bedoel dat je altijd wel nadenkt over hoe het zou zijn als het uit zou zijn tussen jou en je vriend/vriendin.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Negatyfus
I forget not my whip-- not I!
Usericon van Negatyfus
Posted 01-06-2004 23:22 by Negatyfus Wijzig reactieProfiel van NegatyfusQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

Op eenzelfde als dat ik erover nadenk hoe het zou zijn om Alicia Silverstone een stripact te zien uitvoeren voor Liv Tyler?


Mentation - www.mentation.nl


Skull
Usericon van Skull
Posted 01-06-2004 23:24 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl



- Mutatis mutandis -


EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 03-06-2004 21:31 by EcthelionBandmember Wijzig reactieProfiel van EcthelionBandmemberQuote dit berichthttp://www.metalgamers.nl.tt

Tjah, aan elke relatie komt een einde he
Ik heb het zelf ook een week geleden gehad. Een meid wou donders graag met mij.. 4 dagen later..
Dan heb ik ook zoiets van: Begin er dan niet aan schijt hoer!!
Maar ik heb natuurlijk ook de fout gemaakt dat ik haar niet genoeg kende

Moeite heb ik er soms ook wel mee om het uit te maken maar om het nu persé subtiel over te brengen: nee, gewoon eerlijk zijn en duidelijk


Bassist


Negatyfus
I forget not my whip-- not I!
Usericon van Negatyfus
Posted 04-06-2004 0:52 by Negatyfus Wijzig reactieProfiel van NegatyfusQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

Jezus, wat verwacht je nu na 4 dagen? Iemand die na 4 dagen direct al vanalles wil is ook niet geheel gezond.


Mentation - www.mentation.nl


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 04-06-2004 0:59 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 23:22 schreef Negatyfus het volgende:
Op eenzelfde als dat ik erover nadenk hoe het zou zijn om Alicia Silverstone een stripact te zien uitvoeren voor Liv Tyler?

lol, de Aerosmith video clips hebben hun effect niet gemist
(ik was gek van die Crazy clip )


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-06-2004 1:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

De makkelijkste oplossing voor al je relatieproblemen is altijd nog een flink stuk touw en een jerrycan euro loodvrij


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-06-2004 4:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

vrijgezel zijn rules anders best wel


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-06-2004 4:39 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 4:32 schreef ghoulliette het volgende:
vrijgezel zijn rules anders best wel

Mja, dat is wel zo: alle geld aan je eigen zelve te besteden, lekker weg wanneer je wil, lekker thuis wanneer je wil ...maar dan wel thuis zonder regelmatige seks

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 04-06-2004 4:41]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-06-2004 4:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zolang je maar batterijen hebt...


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen