|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
*piep* *piep* stop me this user is dead |
|
quote: helemaal correct yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Ik vind dat als je een relatie uitmaakt, je uit respect voor je ex zorg draagt voor een goeie afronding; je hebt toch wat samen gedeeld?; gun die ander ook de kans om verder te gaan!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-05-2004 4:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Inderdaad Deel die kosten voor die anti biotica kuur!! Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: whaha, ja idd. Ik de kracht die het slaan kost.. |
|
quote: Het lullige is dat je er geen invloed op hebt als dumper. Je kan het zelfs alleen maar erger maken. Natuurlijk zou ik niet aanraden (als je wat om die ander geeft) om het op zo'n manier te brengen dat hij of zij er mogelijk meer problemen mee zou kunnen krijgen, maar zoals al eerder wijselijk is gezegd: je kunt het niet op z'n manier brengen dat de gevoelens van de dumpee worden gespaard. Wees vooral duidelijk, dat is de grootste dienst die je kunt bewijzen. En ter verdediging van de mensen die na een maand in een relatie al compleet van de kaart zijn als ze worden gedumpt: oordeel niet te hard. Deze mensen hebben nog belangrijke levenslessen te leren en ik verzeker je dat dit niet vanzelf gaat. Denk gewoon aan jezelf, maak het uit en laat die ander omgaan met de feiten des levens. Mentation - www.mentation.nl |
|
quote: totaal mee eens Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
je moet zelf met je leven verder gaan. Dat moet je niet van anderen af laten hangen. |
|
Je moet gewoon geen relatie nemen, hoef je het ook niet uit te maken Waag eens een dansje! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 01-06-2004 17:53] |
|
.? |
|
Je moet gewoon geen topics erover opzoeken, het leven is immers al gay genoeg. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Het uitmaken met je vriend of vriendin zit toch in ieders hoofd? Maar wanneer je het echt van plan ben doe je het gewoon. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
In je hoofd? euhm ... als in, hij heeft in zijn hoofd dat het niet uit is en zij wel ... stalker is born |
|
Nee ik bedoel dat je altijd wel nadenkt over hoe het zou zijn als het uit zou zijn tussen jou en je vriend/vriendin. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Op eenzelfde als dat ik erover nadenk hoe het zou zijn om Alicia Silverstone een stripact te zien uitvoeren voor Liv Tyler? Mentation - www.mentation.nl |
|
- Mutatis mutandis - |
|
Tjah, aan elke relatie komt een einde he Ik heb het zelf ook een week geleden gehad. Een meid wou donders graag met mij.. 4 dagen later.. Dan heb ik ook zoiets van: Begin er dan niet aan schijt hoer!! Maar ik heb natuurlijk ook de fout gemaakt dat ik haar niet genoeg kende Moeite heb ik er soms ook wel mee om het uit te maken maar om het nu persé subtiel over te brengen: nee, gewoon eerlijk zijn en duidelijk Bassist |
|
Jezus, wat verwacht je nu na 4 dagen? Iemand die na 4 dagen direct al vanalles wil is ook niet geheel gezond. Mentation - www.mentation.nl |
|
quote: lol, de Aerosmith video clips hebben hun effect niet gemist (ik was gek van die Crazy clip ) In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
De makkelijkste oplossing voor al je relatieproblemen is altijd nog een flink stuk touw en een jerrycan euro loodvrij |
|
vrijgezel zijn rules anders best wel |
|
quote: Mja, dat is wel zo: alle geld aan je eigen zelve te besteden, lekker weg wanneer je wil, lekker thuis wanneer je wil ...maar dan wel thuis zonder regelmatige seks [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 04-06-2004 4:41] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
zolang je maar batterijen hebt... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |