|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dat klinkt weer redelijk vaag allemaal. ik bedoel alleen te zeggen dat als je helemaal gek op iemand bent, zoiets ook na pas een maand heel zwaar kan vallen. omgekeerd hoeft het beëindigen van een langdurige relatie ook niet altijd even erg te zijn. er is gewoon geen verband met de duur, zoals dwaallicht suggereert. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: mee eens! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik ga het nooit uitmaken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik zie het we hebben ongeveer dezelfde post gezet. |
|
quote: Dat kan je niet zeggen.... Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Jawel, we weten het beiden heel zeker. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: pfff, misschien ligt ie nu wel bij iemand anders... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: *proest* Dat kan je allebei heel goed zeggen, maar er kan een moment komen (ook al geloof je dat nu nog niet) dat een van jullie er geen zin meer in heeft! LAI LAI HEI |
|
lekkere gezellige typetjes hier toch. |
|
quote: Dat ken ik...en twee dagen later bedenkt er eentje zich, en dan is het gedaan |
|
quote: De Topic gaat over uitmaken, niet over aanhouden! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ha! Zo is 'ie niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Vergeef me mijn scepsis, misschien word ik te oud, maar een hele maand zeg... . Als het goed is gaat het verdriet dan ook weer snel over, tenzij je al heel lang verliefd bent geweest misschien. Kom op zeg, waar praten we nou over, ik word wel eens moe van die mensen die van elke mug een enorme olifant maken. Een hele maand... Je leven in de kreukels, na een maand toch niet zeker. Dat kan je toch niet met droge ogen tegen jezelf zeggen. Natuurlijk is het vervelend, maar eh... pfffff. Een maand.... Ik zeg niet dat het na drie jaar dan meteen wel erg is, en dus ook niet dat het makkelijk of leuk is na een maand. Mijn goeie oude vader zou me smakelijk uitgelachen hebben als ik met zoiets zou aankomen, en hij zou gelijk gehad hebben. |
|
quote: zegt 'ie Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Dat wéét ik. Maar goed, het is het uitmaak topic. Ik heb een keer een jongen gedumpt omdat hij het leuk vond mij verbaal de grond in te trappen. Hij maakte me minimaal 1x per week aan het huilen en als het 'm was gelukt keek hij tevreden. Die rat heb ik dus weggedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 07-10-2003 12:10] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Idd!!! begin anders een nieuwe topic ofzo.... |
|
quote: Ik dacht dat meiden graag een macho hadden Ik ben namelijk gedumpd omdat ik te braaf was ofzo. |
|
quote: Dat verschilt per vrouw. Ik heb liever een zachtaardige jongen. Maar ookal hou je van macho's, het is gewoon niet leuk om door je vriend (publiekelijk) belachelijk gemaakt te worden of om heel erg vernederd te worden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Precies...ik ken er een die zijn vriendin zo riep 'Hey Hoer!" Fijne jongen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Wat een kansloze gast! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ach, zelfs dat vinden ze soms fijn. Mijn ex heeft zich zo twee jaar laten publiek vernederen door mijn voorganger: geen probleem. En mij is ze beu na drie weken. k ben er zeker van dat als ik haar ook als een vod behandeld had, dan was ze bij me gebleven. Maar nee, zo ben ik niet, domme ik. |
|
quote: dat ligt echt aan dat meisje, ik denk dat de meeste vrouwen het wel fijn vinden om op z'n minst netjes behandeld te worden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Wat een kortzichtige lul. |
|
quote: OMFG.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |