IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : het uitmaken met je vriend/vriendin Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-10-2003 22:00 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 21:43 schreef mislyd het volgende:
Ja, of samen de weg zoeken.

Nee hoor. Zolang je niet moe bent, niet naar de plee moet, en boterhammetjes/drinken bij je hebt is dit juist ietwat avontuurlijk IMO


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 08-10-2003 22:00 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 8 oktober 2003 21:59 schreef ghoulliette het volgende:
toch kan ik best soms vervelend zijn, maar dat weet je nog niet.

al bijna 3 maanden samen gaat echt snel


Nee gelukkig heeft iedereen hier nog nooit gezien hoe vervelend IK kan zijn
Als je gaat klieren schop ik je toch altijd gewoon?


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-10-2003 22:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Dat is waar, wel vervelend dat hechtingen niet meer vergoed worden door het ziekenfonds.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 08-10-2003 22:02 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

scarification is toch in?


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-10-2003 22:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nee man gothic is alweer uit, tssss *talk to the hand man*.

als je nou een piercing in je nek laat zetten kan ik die er tenminste uitrekken als je vervelend bent


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 08-10-2003 22:05 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Eerst mijn arm laten volknallen...hee maar volgens mij zijn we zo offtopic als de neten...dus ik ga maar weer eens...


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-10-2003 22:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja idd, anders maak ik het uit hoor


Helena
Usericon van Helena
Posted 08-10-2003 23:48 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 21:43 schreef mislyd het volgende:
Ja, of samen de weg zoeken.


Met jouw nickname kon dat nog wel eens op een drama uitlopen!


I practice reversed alchemy: I turn money into crap


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-10-2003 8:32 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Het lijkt trouwens tegenwoordig wel meer regel dan uitzondering dat langlopende relaties ineens stoppen. Ik hoor het overal gewoon. Gisteravond weer te horen gekregen dat een oude vriendin van me het had utgemaakt met haar vriend waar ze al een tijd mee samenwoonde. Nu gaat ze zaterdag met een vriend van me wat drinken, dus he's hoping to score...haha


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-10-2003 8:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 8:32 schreef DMTR het volgende:
Het lijkt trouwens tegenwoordig wel meer regel dan uitzondering dat langlopende relaties ineens stoppen. Ik hoor het overal gewoon.

't is herfst... in mijn vriendenkring valt het gelukkig even mee.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-10-2003 8:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik dacht dat men in de zomer altijd uitmaak drang kreeg.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 09-10-2003 9:06 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 21:37 schreef ghoulliette het volgende:
haha samen de tent opzetten, de ultieme relatie test

"Doe maar gerust schat , ik help wel als je dat vraagt"

Dichtplooien, dat is pas erg met mij: Ik ga steeevast de andere kant uit met het draaien (ook met lakens dus)

quote:
Op 8 oktober 2003 21:43 schreef mislyd het volgende:
Ja, of samen de weg zoeken.

"Hier is de wegbeschrijving. Lees jij die maar, ik moet op de weg letten"


Gunman style

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 09-10-2003 9:07]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 09-10-2003 9:09 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Zeg topicstartster..is het nou al uit?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 09-10-2003 9:17 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 9:09 schreef Vampie het volgende:
Zeg topicstartster..is het nou al uit?

Je kan toch aan het meisje haar icon zien dat ze waardig afscheid genomen hebben, met saluutschoten en al



.....












I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 09-10-2003 9:18 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

grin...komt daar weer zo'n seks met je ex topic van?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


campske666
Usericon van campske666
Posted 09-10-2003 9:38 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 18:07 schreef maniacM het volgende:
Dus jij vindt dat jouw geluk enkel en alleen van je partner af moet hangen? Kom op zeg, wake up! Dat is toch fout!

Dat zegde ik ook niet, en idd, dat is ook fout.
quote:
Op 8 oktober 2003 18:07 schreef maniacM het volgende:
Dan klamp je je vast aan een persoon en als die er niet meer is ga je bij wijze van spreken dood. Mijn geluk hangt niet alleen af van mijn partner, maar ook van mijn vrienden en familie, van andere dingen in mijn leven, muziek, bezigheden.


Maar, je geluk hangt dus toch gedeeltelijk af van je partner. maw, d'er zou toch een persoonlijke connectie moeten zijn. Een "geven om elkaar".
quote:
Op 8 oktober 2003 18:07 schreef maniacM het volgende:
En waarom denk je dat ik het uit heb gemaakt? Omdat ik niet voor hem voelde wat hij voor mij voelde. Ik maakte hem weer blij, maar hij had niet hetzelfde effect op mij.


Dan is het idd tijd om verder te gaan. DAt zal hij ook wel beseffen na een tijdje.

quote:
Op 8 oktober 2003 18:07 schreef maniacM het volgende:
Wat ik zoek in een relatie? Een relatie moet mijn leven verrijken, mijn geluk en humeur vergroten.


Dat bedoelde ik dus, maar k heb het blijkbaar verkeerd uitgedrukt.

quote:
Op 8 oktober 2003 18:07 schreef maniacM het volgende:
Maar om nou helemaal in te storten als een beeindigd wordt, dat is niet mijn stijl. Het is zwaar klote, zeker als het een langdurige relatie was, en dat je dan een paar weken triest bent is logisch, maar om na een relatie van een maand ene depressie te krijgen die langer duurt dan de relatie zelf is zwaar overdreven, vind je ook niet?


Het is wel overdreven ja, maar dat betekent waarsch dat hij zwaar verleifd was op jou. En als zoiets dan eindigt, dan is de klap wel zwaar. En dan wordt er al eens overdreven. Zo snel als hij doorheeft dat jullie niet bij elkaar passen en z'n verliefdheid overgaat, zal hij wel zien dat hij overdreven heeft.

Dat is dus het gezeik met die one-way verliefdheden. De éne kan niet helder denken, de ander is niet verliefd dus ziet het niet zitten, vooral niet omdat de verliefde zo "overdrijft". En die gaat nog harder overdrijven uit schrik dat de niet-verleifde gaat vertrekken. En dan raakt het uit. De niet-verliefde is opgelucht om van die psycho af te zijn. En de verliefde weet niet wat hem/haar overkomt. Maar dat gaat wel weer over. vroeg of laat...


maniacM
Usericon van maniacM
Posted 09-10-2003 11:06 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 9:09 schreef Vampie het volgende:
Zeg topicstartster..is het nou al uit?


Ja Vampie, het is al twee dagen uit!


maniacM
Usericon van maniacM
Posted 09-10-2003 11:07 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

campske666, blijkbaar heb ik je verkeerd opgevat, sorry!!!


campske666
Usericon van campske666
Posted 09-10-2003 11:14 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 11:07 schreef maniacM het volgende:
campske666, blijkbaar heb ik je verkeerd opgevat, sorry!!!


No prob.
Dat heb ik altijd
Ik ga eens lessen moeten volgen "anderen laten begrijpen wat je echt bedoeld". Dan gaan mensen ook niet meer zo dijwijls boos zijn op mij zonder dat ik weet wat ik verkeerd heb gezegd.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 09-10-2003 11:18 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 11:14 schreef campske666 het volgende:
No prob.
Dat heb ik altijd
Ik ga eens lessen moeten volgen "anderen laten begrijpen wat je echt bedoeld". Dan gaan mensen ook niet meer zo dijwijls boos zijn op mij zonder dat ik weet wat ik verkeerd heb gezegd.

Hey! da's een idee, als je t vindt, schrijf mij dan ook gelijk in!!


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 09-10-2003 11:19 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 11:18 schreef Gunman het volgende:
Hey! da's een idee, als je t vindt, schrijf mij dan ook gelijk in!!


Wat bedoel je nu ?









Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 09-10-2003 12:26 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 21:43 schreef mislyd het volgende:
Ja, of samen de weg zoeken.
Ja, mooi. Vooral in een auto waarbij slechts één van het stel een rijbewijs heeft.


Touché, pussycat!


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 12-10-2003 4:04 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Het is inderdaad weer herfst.. Hoorde gisteren ook van 2 jongens die ik ken dat het uit was met hun vriendin, na meerdere jaren een relatie gehad te hebben. Tja... Het is klote om een relatie te be-eindigen en makkelijk is het nooit. Je hebt toch lief en leed met elkaar gedeeld en je bent heel close geweest en ineens is dat over. Maar soms is het gewoon het beste. Het doet zeer maar soms moet je gewoon alleen of met iemand anders verder. Dat hoort bij het leven denk ik dan maar zo. En vrienden blijven met je ex? Dat is moeilijk... Voor de mannen meestal dan (in mijn ervaring).


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 12-10-2003 4:18 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Flikker toch op met je "moeilijk voor de mannen" ... mijn ervaring is "toch moeilijk voor de vrouwen"

zeik niet ...

no offence hoor, bier enzo, maar dat is echt bullshit


this user is dead


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 12-10-2003 4:33 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

okay misschien moet ik de haakjes weghalen of het anders formuleren: mijn exen hebben meer moeite om vrienden te blijven dan dat ik dat heb. Beter zo pieperd?


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen