|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee gelukkig heeft iedereen hier nog nooit gezien hoe vervelend IK kan zijn Als je gaat klieren schop ik je toch altijd gewoon? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Dat is waar, wel vervelend dat hechtingen niet meer vergoed worden door het ziekenfonds. |
|
scarification is toch in? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
nee man gothic is alweer uit, tssss *talk to the hand man*. als je nou een piercing in je nek laat zetten kan ik die er tenminste uitrekken als je vervelend bent |
|
Eerst mijn arm laten volknallen...hee maar volgens mij zijn we zo offtopic als de neten...dus ik ga maar weer eens... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ja idd, anders maak ik het uit hoor |
|
quote: Met jouw nickname kon dat nog wel eens op een drama uitlopen! I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Het lijkt trouwens tegenwoordig wel meer regel dan uitzondering dat langlopende relaties ineens stoppen. Ik hoor het overal gewoon. Gisteravond weer te horen gekregen dat een oude vriendin van me het had utgemaakt met haar vriend waar ze al een tijd mee samenwoonde. Nu gaat ze zaterdag met een vriend van me wat drinken, dus he's hoping to score...haha You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: 't is herfst... in mijn vriendenkring valt het gelukkig even mee. |
|
ik dacht dat men in de zomer altijd uitmaak drang kreeg. |
|
quote: "Doe maar gerust schat , ik help wel als je dat vraagt" Dichtplooien, dat is pas erg met mij: Ik ga steeevast de andere kant uit met het draaien (ook met lakens dus) quote: "Hier is de wegbeschrijving. Lees jij die maar, ik moet op de weg letten" Gunman style [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 09-10-2003 9:07] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Zeg topicstartster..is het nou al uit? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Je kan toch aan het meisje haar icon zien dat ze waardig afscheid genomen hebben, met saluutschoten en al ..... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
grin...komt daar weer zo'n seks met je ex topic van? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Dat zegde ik ook niet, en idd, dat is ook fout. quote: Maar, je geluk hangt dus toch gedeeltelijk af van je partner. maw, d'er zou toch een persoonlijke connectie moeten zijn. Een "geven om elkaar". quote: Dan is het idd tijd om verder te gaan. DAt zal hij ook wel beseffen na een tijdje. quote: Dat bedoelde ik dus, maar k heb het blijkbaar verkeerd uitgedrukt. quote: Het is wel overdreven ja, maar dat betekent waarsch dat hij zwaar verleifd was op jou. En als zoiets dan eindigt, dan is de klap wel zwaar. En dan wordt er al eens overdreven. Zo snel als hij doorheeft dat jullie niet bij elkaar passen en z'n verliefdheid overgaat, zal hij wel zien dat hij overdreven heeft. Dat is dus het gezeik met die one-way verliefdheden. De éne kan niet helder denken, de ander is niet verliefd dus ziet het niet zitten, vooral niet omdat de verliefde zo "overdrijft". En die gaat nog harder overdrijven uit schrik dat de niet-verleifde gaat vertrekken. En dan raakt het uit. De niet-verliefde is opgelucht om van die psycho af te zijn. En de verliefde weet niet wat hem/haar overkomt. Maar dat gaat wel weer over. vroeg of laat... |
|
quote: Ja Vampie, het is al twee dagen uit! |
|
campske666, blijkbaar heb ik je verkeerd opgevat, sorry!!! |
|
quote: No prob. Dat heb ik altijd Ik ga eens lessen moeten volgen "anderen laten begrijpen wat je echt bedoeld". Dan gaan mensen ook niet meer zo dijwijls boos zijn op mij zonder dat ik weet wat ik verkeerd heb gezegd. |
|
quote: Hey! da's een idee, als je t vindt, schrijf mij dan ook gelijk in!! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Wat bedoel je nu ? |
|
quote:Ja, mooi. Vooral in een auto waarbij slechts één van het stel een rijbewijs heeft. Touché, pussycat! |
|
Het is inderdaad weer herfst.. Hoorde gisteren ook van 2 jongens die ik ken dat het uit was met hun vriendin, na meerdere jaren een relatie gehad te hebben. Tja... Het is klote om een relatie te be-eindigen en makkelijk is het nooit. Je hebt toch lief en leed met elkaar gedeeld en je bent heel close geweest en ineens is dat over. Maar soms is het gewoon het beste. Het doet zeer maar soms moet je gewoon alleen of met iemand anders verder. Dat hoort bij het leven denk ik dan maar zo. En vrienden blijven met je ex? Dat is moeilijk... Voor de mannen meestal dan (in mijn ervaring). Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Flikker toch op met je "moeilijk voor de mannen" ... mijn ervaring is "toch moeilijk voor de vrouwen" zeik niet ... no offence hoor, bier enzo, maar dat is echt bullshit this user is dead |
|
okay misschien moet ik de haakjes weghalen of het anders formuleren: mijn exen hebben meer moeite om vrienden te blijven dan dat ik dat heb. Beter zo pieperd? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |