|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Let ook op, de vrouw is altijd het "slachtoffer" als een relatie eindigt. edit: altijd moeilijk die "d" of "t" [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 08-10-2003 16:47] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Dus jij vindt dat jouw geluk enkel en alleen van je partner af moet hangen? Kom op zeg, wake up! Dat is toch fout! Dan klamp je je vast aan een persoon en als die er niet meer is ga je bij wijze van spreken dood. Mijn geluk hangt niet alleen af van mijn partner, maar ook van mijn vrienden en familie, van andere dingen in mijn leven, muziek, bezigheden. En waarom denk je dat ik het uit heb gemaakt? Omdat ik niet voor hem voelde wat hij voor mij voelde. Ik maakte hem weer blij, maar hij had niet hetzelfde effect op mij. Wat ik zoek in een relatie? Een relatie moet mijn leven verrijken, mijn geluk en humeur vergroten. Maar om nou helemaal in te storten als een beeindigd wordt, dat is niet mijn stijl. Het is zwaar klote, zeker als het een langdurige relatie was, en dat je dan een paar weken triest bent is logisch, maar om na een relatie van een maand ene depressie te krijgen die langer duurt dan de relatie zelf is zwaar overdreven, vind je ook niet? |
|
quote: Als je al samenwoont lijkt het me helmaal moeilijk om het 'ineens' uit te maken. Een vriend van mij heeft er wel ruim een jaar over gedaan om er definitief een punt achter te zetten bij zijn relatie |
|
quote: Grappig ik ben altijd de vuile stinkhoer die dromen kapot maakt en jongens in ellende brengt als ik het uitmaak. |
|
quote: Doe je dat vaak dan? [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 08-10-2003 20:34] |
|
quote: Bij mijn vorige relatie was de nieuwe vriend van mijn ex het slachtoffer |
|
quote: www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Hoezo dat dan? Was je zo overstuur dat je hem een klap hebt verkocht? Kon je het niet hebben dat je was gepasseerd? OF is ie het slachtoffer omdat je ex een kutwijf is? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: 1) Omdat ik hem inderdaad een rotklap verkocht heb. Hij was een goede vriend van me en ging achter me rug om met m'n toenmalige vriendin er vandoor 2) Het is een enorme teef, waanillusies en alles. Het typetje "oh alles is zo slecht en ik ben zo zielig". |
|
quote: 2 keer dat ik het uitmaakte en dat nogal een onverwachte schok veroorzaakte. ze dachten dat we nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren samen zouden zijn. tja.. |
|
quote: Frappant: ik zou zo ook reageren als mijn vriendin het nu ineens zou uitmaken. Nou ja niet van dat jaaaaaaaaaren bij elkaar zijn, voorschoten neem ik niet en een relatie ga ik aan voor onbepaalde tijd (niet lang, niet kort), maar goed -- nog steeds zou ik met stomheid geslagen zijn. Leef ik dan buiten de werkelijkheid of zou zij een vernietigster van dromen zijn? Maar ach, niet dat ik het zie gebeuren, hehehe . |
|
quote: Met 'ze' bedoel je de mensen in je omgeving neem ik aan. ( |
|
Ja maar jij hebt ook niet bijna elke dag ruzie lijkt me, dat had ik in de relaties wel. Volgens mij dan, 50% van de ruzies vonden zij discussies maar goed. maar ben lekker nu helemaal happy met mijn mannetje en ga er ook wel van uit dat dat verlopig zo blijft, zolang hij maar niet terug gaat naar zijn ex, dan flip ik! |
|
quote: nee de ex-en. ik was al geclaimed for live zeg maar. en dat op je 17e |
|
quote: Jeetje, ik zie d'r niet eens bijna elke dag. En ruzie, nee, nu niet bepaald. Of eh, niet. Er is niet genoeg tijd om ruzie te maken, dat komt wel een keer op vakantie of zo . |
|
haha samen de tent opzetten, de ultieme relatie test |
|
Wat nou tent ... HUIS nondeju! |
|
quote: Ja, of samen de weg zoeken. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Samen anderhalf jaar lang een huis verbouwen en blut geraken |
|
Verdorie, ik was midden in een zin in mijn post, en toen, zonder dat ik iets deed, werd mijn bericht al op het forum geplaatst. Raar gedoe... |
|
quote: Ik ben tenminste niet een of ander klein kind dat zichzelf niet kan redden en al hoefde ik de rest van mn leven niet meer te werken dan ging ik nog niet terug, dus wees daar nou maar niet bang voor. I've never been happier...jij bent van mij You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
yeah baby |
|
En ruzie is iets voor kleine kinderen... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
toch kan ik best soms vervelend zijn, maar dat weet je nog niet. al bijna 3 maanden samen gaat echt snel |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |