IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : het uitmaken met je vriend/vriendin Vorige pagina | Volgende pagina
Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 07-10-2003 16:59 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 12:33 schreef campske666 het volgende:
En mij is ze beu na drie weken.


En het had echt niets te maken met Manowar?

grapje


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 07-10-2003 17:02 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

er is maar 1 goede manier om te dumpen. Gewoon duidelijk zijn, goed duidelijk maken dat er geen kans meer is dat het ooit nog goed komt. Subtiel werkt niet, komt alleen maar over alsof je nog niet helemaal zeker bent, wat dus weer hoop geeft. Hoe duidelijker hoe beter.



windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 07-10-2003 17:14 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ander en beter kind. Wil je m'n nummer?


mvg wk10


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 07-10-2003 20:00 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 12:14 schreef campske666 het volgende:
Ik dacht dat meiden graag een macho hadden
Ik ben namelijk gedumpd omdat ik te braaf was ofzo.



same here


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 07-10-2003 20:18 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Er zit nutuurlijk een verschil tussen extreem macho en mietjes-achtig-lief. Zoek het er ergens tussen in en dan zit je vast wel goed, probeer het een keer.



Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 07-10-2003 20:23 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 20:18 schreef Azagthoth het volgende:
Er zit nutuurlijk een verschil tussen extreem macho en mietjes-achtig-lief. Zoek het er ergens tussen in en dan zit je vast wel goed, probeer het een keer.


ik blijf gewoon mezelf, en als de dat niet kunnen waarderen kunne ze opzoute


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Ricky
Usericon van Ricky
Posted 07-10-2003 23:25 by Ricky Wijzig reactieProfiel van RickyQuote dit berichthttp://www.medea-band.com

Hey allemaal,
bij mij is het ook sinds een niet al te lange tijd uit en heb besloten toch maar een beetje uit het standaard groepje te breken om wat andere mensen te leren kennnen. Lees al een tijdje regelmatig dit forum en merk dat hier toch wel aardig wat leuke mensen 'rondlopen'. Heb me nu dus toch maar eens ingeschreven en kom jullie dus waarschijnlijk wat vaker tijsteren met wat posts.
Groeten,
Ricky


When there's no more beer in hell, the dead will walk the earth...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-10-2003 23:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 23:25 schreef Ricky het volgende:
Hey allemaal,
bij mij is het ook sinds een niet al te lange tijd uit en heb besloten toch maar een beetje uit het standaard groepje te breken om wat andere mensen te leren kennnen. Lees al een tijdje regelmatig dit forum en merk dat hier toch wel aardig wat leuke mensen 'rondlopen'. Heb me nu dus toch maar eens ingeschreven en kom jullie dus waarschijnlijk wat vaker tijsteren met wat posts.
Groeten,
Ricky


hey een boardstalker

Welcome aBOARD !!


"This one is older than shit, heavier than time!"


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 07-10-2003 23:28 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

hoi ricky

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 07-10-2003 23:29]


Subtiel kamerolifantje


Ricky
Usericon van Ricky
Posted 07-10-2003 23:29 by Ricky Wijzig reactieProfiel van RickyQuote dit berichthttp://www.medea-band.com

quote:
Op 7 oktober 2003 23:27 schreef 0Tolerence het volgende:
hey een boardstalker

Welcome aBOARD !!

Stalken valt wel mee hoor...eerst maar even de kat uit de boom kijken. Maar thnx iig


When there's no more beer in hell, the dead will walk the earth...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-10-2003 23:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Hoe vaak moeten we nou nog zeggen dat dit geen dating board is...



(grapje)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-10-2003 23:38 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Zo zo, niks meer gehoord van McMania...
Zal wel snor zitten denk ik zo.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 07-10-2003 23:39 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Heerschend spreekwoord, toch?
"Ze zit wel snor."


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 07-10-2003 23:40 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

uitmaken, aanmaken, what's the difference?


Subtiel kamerolifantje


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-10-2003 23:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 23:39 schreef Heiden het volgende:
Heerschend spreekwoord, toch?
"Ze zit wel snor."


Eerlijk gezegd probeerde ik je verdraaiing dubbelzinnig op te vatten maar dan nog is 'ie niet zo schunnig.

Voor de gein effe m'n woordenboek erop na geslagen:
1)Zijn snor drukken
Heimelijk weggaan.
2)Dat zit wel snor
Dat is in orde. Daar zijn geen moeilijkheden.
3)Een snor aanhebben/beethebben
Enigszins dronken zijn.
4)Op de snor/Op z'n snor gaan
Op onderzoek.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-10-2003 23:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 23:05 schreef Dwaallicht het volgende:
Laat ik vooropstellen dat ik nooit een relatie langer dan negen maanden heb gehad, en nu ook weer al negen maanden met mijn vriendin samen ben (en blij ), dus het lange termijn-perspectief heb ik nog niet. Maar, een beetje heb ik wel geleerd, en ik denk dat er meer doorzettingsvermogen en meer vrijlating nodig is, als 'ongenoegen' in een relatie sluipt. Dan is er blijkbaar toch iets wat je niet van de ander kunt hebben. En dat moet je maar wel kunnen hebben. Als je ouders nog bij elkaar zijn en gelukkig met elkaar (zoals de mijne) kan je dat wel aan ze vragen.

Ik kan er niet precies de vinger op leggen, maar de meeste langdurige relaties in mijn omgeving die uit elkaar gespat zijn of doodgebloed, zijn beëindigd òf omdat men niet meer moeite deed voor elkaar en elkaar als vanzelfsprekend ging beschouwen (een fout), òf omdat men elkaar niet genoeg vrijliet. En dat kan best over hele kleine dingen gaan.
Dat denk ik dus.... toch jammer dat je dat zo vaak ziet. Op een gegeven moment word je dan volgens mij vreselijk cynisch, als je elkaar ZO goed kent, en ZO VEEL van elkaar houdt, en dat het dan toch misgaat. Ik weet van mezelf niet of ik dan opnieuw zou kunnen beginnen met iemand anders.


Dat laatste wat je zegt klopt helemaal. Mijn vriend en ik kenden elkaar vreselijk goed en hielden ook gigantisch veel van elkaar (3 jaar relatie gehad)... Bij ons is het misgegaan omdat we uit elkaar groeiden en niet meer genoeg moeite voor elkaar deden. Ook dachten we over bepaalde dingen heel verschillend (wat nu achteraf erg mee blijkt te vallen). Wél is het gruwelijk moeilijk om iets met iemand anders te beginnen. Ik heb het idee dat ik dit helemaal niet meer kan, ik zou niet weten hoe ik met iemand anders de dingen zou kunnen doen die ik met mijn ex-vriend deed... Ik ben toch wel min of meer degene geweest die er een punt achter gezet heeft, maar toch hoop ik dat het gaat zoals bij jou, Staalman.
Ik kom er nu namelijk zelf al achter dat ik het vertrouwde en het goede in onze relatie toch wel mis. We zijn dan ook vorige week uit eten geweest en morgenavond gaan we uit eten en naar de film. Wij zijn dus ook nog goede vrienden en wie weet komt het tussen ons ook weer helemaal goed. We zouden er dan hard voor moeten knokken en er zou veel aan onze relatie gewerkt moeten worden, maar vaak heb ik wel het gevoel dat dat het waard is.
Ik weet voor mezelf niet precies wat ik wil, maar ik hoop er achter te komen door het leuke contact wat we nu weer hebben...
Vanavond bijna drie kwartier met hem gebeld, en dan voelt het allemaal weer zo 'normaal' en zo vertrouwd...
Ik zou niet weten hoe ik dit met iemand anders zou kunnen/moeten delen...


..."Hate can only create more hate"...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 08-10-2003 7:56 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Weet die gast het inmiddels of niet? of heeft hij het hier al meegelezen?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 08-10-2003 9:28 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 23:25 schreef Ricky het volgende:
Hey allemaal,
bij mij is het ook sinds een niet al te lange tijd uit en heb besloten toch maar een beetje uit het standaard groepje te breken om wat andere mensen te leren kennnen. Lees al een tijdje regelmatig dit forum en merk dat hier toch wel aardig wat leuke mensen 'rondlopen'. Heb me nu dus toch maar eens ingeschreven en kom jullie dus waarschijnlijk wat vaker tijsteren met wat posts.
Groeten,
Ricky


Gezellig, en tevens welkom!!!


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


campske666
Usericon van campske666
Posted 08-10-2003 9:36 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 20:23 schreef Brujeria het volgende:
ik blijf gewoon mezelf, en als de dat niet kunnen waarderen kunne ze opzoute


Absoluut, je kan je toch niet anders voor blijven doen dan je bent.


campske666
Usericon van campske666
Posted 08-10-2003 9:37 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 23:51 schreef Immortella het volgende:

Ik weet voor mezelf niet precies wat ik wil, ...


Is dit nu typisch vrouwelijk, of ligt dat alleen aan de meiden die ik ken ?


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 08-10-2003 9:37 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 9:36 schreef campske666 het volgende:
Absoluut, je kan je toch niet anders voor blijven doen dan je bent.


Anders gaat het toch wel uit.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


campske666
Usericon van campske666
Posted 08-10-2003 9:39 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 9:37 schreef goblinjester het volgende:
Anders gaat het toch wel uit.


Hoe bedoel je ?


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 08-10-2003 9:43 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 9:39 schreef campske666 het volgende:
Hoe bedoel je ?


Nou ik vermoed hetzelfde als wat jij zegt. Je kan wel in het begin heel stoer doen maar uiteindelijk komt ze erachter wie je echt bent en maakt ze het alsnog uit.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-10-2003 10:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 9:37 schreef campske666 het volgende:
Is dit nu typisch vrouwelijk, of ligt dat alleen aan de meiden die ik ken ?

U gaat door voor de tweede ronde . Vrouwen weten meestal niet wat ze willen, daarom moet jij voor ze weten dat ze jou willen, capsisce?


campske666
Usericon van campske666
Posted 08-10-2003 10:06 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 10:04 schreef Dwaallicht het volgende:
U gaat door voor de tweede ronde . Vrouwen weten meestal niet wat ze willen, daarom moet jij voor ze weten dat ze jou willen, capsisce?


I knew it !! I was right all along !!


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen