IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Het blanke ras op zijn best (zeer triest) Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-10-2003 13:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Deze site kun je beschouwen als bewijs waarom niet alle mensen eigenlijk zomaar ouders zouden moeten kunnen worden.

http://www.whitechildren.com/

ongelooflijk, dat zulke sites bestaan.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-10-2003 13:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Trieste rukkers hebben altijd bestaan en zullen altijd bestaan.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 29-10-2003 13:29 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

zum kotzen!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-10-2003 13:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Voor die kinderen is het wel erg triest natuurlijk. die worden volledig verknipt opgevoed.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 29-10-2003 13:31 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

damn wat een lelijke kinderen en dat is onze toekomst dan :huilsmiley:


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 29-10-2003 13:31 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Beetje kansloze site


I can't shoot straight unless I've had a pint!


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 13:32 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:26 schreef attila_de_hun het volgende:
Deze site kun je beschouwen als bewijs waarom niet alle mensen eigenlijk zomaar ouders zouden moeten kunnen worden.

http://www.whitechildren.com/

ongelooflijk, dat zulke sites bestaan.



Ik vind het niet. k kan niet echt iets bezwarends vinden op deze site...


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-10-2003 13:32 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Triest hoe opvoeding zo veel schade kan aanrichten.



En wat met de gevoelens van die arme ouders wanneer ze plots een rood-of bruinharig kindje krijgen?!


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-10-2003 13:34 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Als ik de site zo bekijk is het allemaal typisch amerikaans. White thrash dus. Hetzelfde volk dat zichzelf ook op Jerry Springer shows moedwillig voor schut zet. Die gasten hebben een IQ gelijk aan het rugnummer van Frank de Boer.

Het is enorm jammer dat mensen zo onnadenkend kunnen zijn en daar hun kinderen dan weer mee infecteren.

Piece of shit racist! You're a disgrace to the world. Your ignorance amazes the fuck out of me. NAZI HEADSTOMP!!!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 29-10-2003 13:35 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

*proest* @ foto


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-10-2003 13:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:32 schreef campske666 het volgende:
Ik vind het niet. k kan niet echt iets bezwarends vinden op deze site...


in principe heb je eigenlijk gelijk. Maar ik vind het gedachtengoed veel te extreem. Dit doe me denken aan die baby palestijnen die in die zelfmoord kledij wordt gefotografeerd. ook dat kun je ook niet verbieden maar de (vermoedelijk) gedachte hierachter bevalt mij ook niks.



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-10-2003 13:37 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:31 schreef Rensykdom het volgende:
damn wat een lelijke kinderen en dat is onze toekomst dan :huilsmiley:

inderdaad, en met deze onzin zou ik me dan later misschien moeten schamen omdat ik mijn kind(eren) wil opvoeden met heidense waarden (laten we dat ruim nemen), ...dan krijg ik waarschijnlijk dit trieste bord voor mijn kop

FF wat schoppen: ik ben ook voor het behoud van eigenheid van culturen (wereldstaat==>ovens), maar doe dat dan niet zo op een beklemmende manier. En dump dat verdomde nazi gelul , da's geen "white power" , das "white trash" (om het een beetje muzikaal te houden, héhé)



I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 29-10-2003 13:38 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

wat een mongolen...
wel jammer voor die kinderen trouwens, die kunnen er ook niks aan doen


no text supplied


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-10-2003 13:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:37 schreef Gunman het volgende:
FF wat schoppen: ik ben ook voor het behoud van eigenheid van culturen




Ik ook maar dat sluit niet uit dat jij met een marokaanse zou kunnen trouwen bijv. dit gaat niet over culturen maar over de raszuiverheid. en dat is toch een stuk schimmiger vooral als je beseft dat alle blanken toch wel als mengeling te beschouwen zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-10-2003 13:42]


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-10-2003 13:40 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

En vergeet het dat die gastjes ooit in een (nsb)metalband gaan spelen, zo'n muziek zal waarschijnlijk niet door de beugel kunnen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 29-10-2003 13:42 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 29 oktober 2003 13:40 schreef Gunman het volgende:
En vergeet het dat die gastjes ooit in een (nsb)metalband gaan spelen, zo'n muziek zal waarschijnlijk niet door de beugel kunnen.


ze zullen het Amerikaanse volkslied wel iedere dag moeten zingen


no text supplied


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-10-2003 13:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 oktober 2003 13:40 schreef Gunman het volgende:
En vergeet het dat die gastjes ooit in een (nsb)metalband gaan spelen, zo'n muziek zal waarschijnlijk niet door de beugel kunnen.


Die kinderen worden zo kort gehouden dat dat nooit gaat gebeuren; dat soort types tolereren alleen country & gospel.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-10-2003 13:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:40 schreef Gunman het volgende:
En vergeet het dat die gastjes ooit in een (nsb)metalband gaan spelen, zo'n muziek zal waarschijnlijk niet door de beugel kunnen.


waarschijnlijk zijn het allen extreme christenen. dus zal het white-black metal worden.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 29-10-2003 13:43 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

ey die's knap gvd!
ACAB!!!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-10-2003 13:43 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:39 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ook maar dat sluit niet uit dat jij met een marokaanse zou kunnen trouwen bijv. dit gaat niet over culturen maar over de raszuiverheid. en dat is toch een stuk schimmiger vooral als je beseft dat alle blaken toch wel als mengeling te beschouwen zijn.

Erhm , nee bedankt, maar da's eerdet een kwestie van smaak misschien (en ja ik val op blond) Maar het komt vooral raar over bij Amerikanen, aan de afstamming van de meeste blanken daar is geen touw meer vast te knopen (figuurlijk dan, zoveel generaties moeten ze nu ook niet altijd doorspitten om hun genealogie te kennen)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 13:43 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:37 schreef Gunman het volgende:


FF wat schoppen: ik ben ook voor het behoud van eigenheid van culturen (wereldstaat==>ovens), maar doe dat dan niet zo op een beklemmende manier. En dump dat verdomde nazi gelul , da's geen "white power" , das "white trash" (om het een beetje muzikaal te houden, héhé)




wat is het verschil ? Ik snap niet echt wat jij hier wel verdedigd, en wat je dan afkeurt aan de sie site.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 29-10-2003 13:44 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 29 oktober 2003 13:43 schreef IronGlory het volgende:
ey die's knap gvd!
ACAB!!!



ik vind haar er niet uitzien eigenlijk


no text supplied


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 29-10-2003 13:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

De amerikaanse NS scene is naar mijn mening toch overwegend christelijk ingesteld.



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 29-10-2003 13:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:44 schreef lykle_wolfheart het volgende:
ik vind haar er niet uitzien eigenlijk

Ikke wel eigenlijk.


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 13:46 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

jong maar knap


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-10-2003 13:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:43 schreef Gunman het volgende:
Erhm


nou jij had het over behoud van cultuur. een pikzwarte neger kan zich in principe toch volledig volgens de westerse cultuur leven? Die lui hebben het over rassen zuiver houden.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen