IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : comics Vorige pagina | Volgende pagina
BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 23-07-2004 13:57 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2004 20:19 schreef nekro het volgende:


Stik jij. Tales from Uranus zijn niet gratis meer. Die dingen kon ik dus ook niet meer regelen. Ze kosten nu $8 per stuk. Beetje overdreven, maar goed. Ik ben wat laat met de uitleg,excuses daarvoor. Was het alweer helemaal vergeten eigenlijk...

Het is je vergeven, jongen Ik ben het zelf al aan het regelen

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 23-07-2004 13:58]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 23-07-2004 15:29 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-07-2004 13:31 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 15:29 schreef Rensykdom het volgende:
Thor son of Asgard

http://www.comicbookresources.com/news/newsitem.cgi?id=3814


Erg leuke serie. thos is natuurlijk ook flink hot nu. Maar wat wil je, blond, lang haar, baard

De Loki miniserie is ook extreem mooi. De lopende serie is met de nieuwe storyline ook weer flink bezig. Al mogen ze nog wel eens uitleggen waar de frell opeens de Odin power gebleven is


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2004 13:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 13:31 schreef Argus het volgende:


De lopende serie is met de nieuwe storyline ook weer flink bezig. Al mogen ze nog wel eens uitleggen waar de frell opeens de Odin power gebleven is


Ja, dat nieuwe verhaal is keigaaf (de tekeningen zijn echt super). Met die odin power??? Marvel neemt de continuiteit helaas niet meer zo nauw.

Trouwens een hele gave weergave van Thor kun je lezen in the ultimates, Dat zijn "the avengers" in een alternatief marveluniversum.


nekro
Usericon van nekro
Posted 24-07-2004 14:01 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Thor ???? Mwagh...nee. Geef mij maar Punisher.Laatst weer een paar oude deeltjes op de kop kunnen tikken bij Yendor...Blijft cool die Marvel zooi eigenlijk.

Hoe zit het eigenlijk met die Wolverine serie ? loopt die nog ? Wolverine is toch wel naast Punisher m'n favorite comic held. Maar ja, Lobo en evil ernie waren ook geweldig. Verdomme, waarom heb ik ooit m'n lobo comics aan m'n neefje gegeven...Scheisse !!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2004 14:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 14:01 schreef nekro het volgende:
Thor ???? Mwagh...nee. Geef mij maar Punisher.Laatst weer een paar oude deeltjes op de kop kunnen tikken bij Yendor...Blijft cool die Marvel zooi eigenlijk.

Hoe zit het eigenlijk met die Wolverine serie ? loopt die nog ? Wolverine is toch wel naast Punisher m'n favorite comic held. Maar ja, Lobo en evil ernie waren ook geweldig. Verdomme, waarom heb ik ooit m'n lobo comics aan m'n neefje gegeven...Scheisse !!


wolverine loopt nog steeds. heb ergens nog een crossover van marvel en DC waarin wolverine het opneemt tegen lobo (en die flink in elkaar wordt gerost door wolverine).


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2004 14:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 14:01 schreef nekro het volgende:
Thor ???? Mwagh...nee.


en trouwens... stel je eens voor: Thor vs The hulk! hoezo, ultimate slugfest!!!!!!!!!! (wat the hulk uiteindelijk wel wint overigens)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-07-2004 18:27]


nekro
Usericon van nekro
Posted 24-07-2004 14:33 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 14:10 schreef attila_de_hun het volgende:
en trouwens... stel je eens voor. Thor vs The hulk. hoezo, ultimate slugfest!!!!!!!!!! (wat the hulk uteindelijk wel wint overigens)


Hahaha, tenzij Thor ineens een briljante ingeving krijgt natuurlijk waardoor de Hulk gevloerd wordt, Hulk is de slimste natuurlijk niet


nekro
Usericon van nekro
Posted 24-07-2004 14:35 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 14:09 schreef attila_de_hun het volgende:
wolverine loopt nog steeds. heb ergens nog een crossover van marvel en DC waarin wolverine het opneemt tegen lobo (en die flink in elkaar wordt gerost door wolverine).


Is dat issue nog te verkrijgen ergens ? Die MOET ik hebben !!


Dominator
Usericon van Dominator
Posted 24-07-2004 14:35 by Dominator Wijzig reactieProfiel van DominatorQuote dit berichthttp://911research.wtc7.net

quote:
Op 13 oktober 2001 1:01 schreef attila_de_hun het volgende:
mij is duidelijk geworden dat veel metalheads ook comicfanaten zijn...


Het is mij duidelijk geworden dat dit voornamelijk komt doordat het gros van de metalheads nogal problemen heeft met lezen.

Stipboeken zijn voor kinderen!

[Dit bericht is gewijzigd door Dominator op 24-07-2004 14:35]


Verbal abuse is no substitute for the real thing.


nekro
Usericon van nekro
Posted 24-07-2004 14:36 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 14:35 schreef Dominator het volgende:
Het is mij duidelijk geworden dat dit voornamelijk komt doordat het gros van de metalheads nogal problemen heeft met lezen.

Stipboeken zijn voor kinderen!

Sterf jij.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2004 18:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 14:35 schreef Dominator het volgende:
Het is mij duidelijk geworden dat dit voornamelijk komt doordat het gros van de metalheads nogal problemen heeft met lezen.

Stipboeken zijn voor kinderen!


of met schrijven.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2004 18:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 14:35 schreef nekro het volgende:
Is dat issue nog te verkrijgen ergens ? Die MOET ik hebben !!


Ik vrees dat je diep in de buidel zult moeten tasten!


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 24-07-2004 19:05 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

asterix heerschd
gister nog asterix and cleopatra gekocht(film)



Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 24-07-2004 20:49 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ben een beetje aan het kappen met die comics, 1/4 verkocht en 1/4 staat op MP.

Behalve als er weer eentje van Jhonen Vasquez uitkomt of zo'n miniserie van Death (heb er 2 en een manga-Death, is er al een derde?)



Hatsjikidee!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2004 20:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 20:49 schreef Unholy Mary het volgende:
..en 1/4 staat op MP.




Wat bedoel je daarmee?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 24-07-2004 20:52 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 20:51 schreef attila_de_hun het volgende:
Wat bedoel je daarmee?


Sorry, MP = Marktplaats


Hatsjikidee!


Lies
Usericon van Lies
Posted 24-07-2004 20:53 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 20:49 schreef Unholy Mary het volgende:
Behalve als er weer eentje van Jhonen Vasquez uitkomt of zo'n miniserie van Death (heb er 2 en een manga-Death, is er al een derde?)

Die manga is toch van Jill Thompson he? En nee, daar heb ik nog geen vervolg op gezien.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2004 20:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 20:52 schreef Unholy Mary het volgende:
Sorry, MP = Marktplaats

okee wat verkoop je zoal?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 24-07-2004 21:02 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 20:53 schreef Lies het volgende:
Die manga is toch van Jill Thompson he? En nee, daar heb ik nog geen vervolg op gezien.


Volgens mij wel, hij is echt geweldig


Hatsjikidee!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 24-07-2004 21:07 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 20:55 schreef attila_de_hun het volgende:
okee wat verkoop je zoal?


WildC.A.T.S. 0 - 35 + nog wat losse andere WC comics

Uncanny X-Men 294 - 346

X-Men Unlimted 1 - 11,13

Spawn 24,29,44,45,58

en nog wat losse Marvel comics en dubbele deeltjes van Fathom, Danger Girl en Darkchylde.

Ik zal er straks wel een trefwoord bij zetten, dat zoekt wat makkelijker.


Hatsjikidee!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 24-07-2004 21:45 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 20:55 schreef attila_de_hun het volgende:
okee wat verkoop je zoal?


Trefwoord gaat niet lukken, hotmail is vandaag te traag voor mijn geduld

Maar hierzo een lijst:

Blood Feud (Top Cow) issues # 1,2,3,4
Creed: Utopiate # 1
Crimson omnibus 1 en 2 (let op! NL-talig)
Danger Girl # 3, 4, 5, 5 (variant cover)
Darkchylde # 1 (1e serie) variant wrap-around cover
Darkchylde # 4 (1e serie) (volgens mij heb ik de Dynamic Forces "Fear Edition" ook nog ergens dubbel liggen)
Darkchylde: the Legacy # 1
Darkchylde: remastered # 1
Darkness # 1 (regular)
Deity (Hyperwerks): special preview edition
Fathom # 1, 13
Gen 13 (gewone serie): # 6 en 9
Gen 13 Bootleg # 1 t/m 7
Gen 13: The Unreal world (one-shot)
Gen 13/ The Maxx (one-shot)
Spiderman/Gen 13 (trade paperback-achtige one-shot)
Gen 13 : Ordinary heroes 1-2 (compleet verhaal)
Gen 13: yearbook 1997
Gen 13: Annual 1 (1997)
Gen 13 muismat. Hij is gebruikt dus een klein beetje vervaagd door het schuiven
met de muis, maar nog steeds in goede staat.
Kaboom (Comic Kraft): prelude (American Entertainment Exclusive), 1 en 3
Magneto # 0
The Maxx # 1
Misery (one-shot)
Ozzy Osbourne (one-shot): niet gebagged, in goede staat
Spawn # 24, 29, 44, 45, 58.
Spiderman/ Gen 13 (one-shot)
Uncanny X-men trade paperbacks: Cyclops Retribution, X-men & Ghostrider: Brood trouble in the big easy.
Uncanny X-Men issues 229, 233, 234, 294 t/m 346. Annual 17,18 en annual '95. NB: issue 320 is dubbel (1 x gewoon en 1 x exemplaar dat gratis bij de Wizard zat met goudkleurig Wizard erop). NB: de nrs 229,233 en 234 zijn nog van voor de tijd dat ik begon te verzamelen en zijn dus 'slechts' in redeljke staat.
WildC.A.T.S. issues 0 t/m 35. NB: Ik heb ook de nummers 2 en 3 van Cyberforce om het crossover verhaal 'Killer Instinct' compleet te maken.
WildC.A.T.S. Trade (reprints issues 1-4)
WildC.A.T.S. Trilogy 1, 2 en 3 (complete mini-serie)
WildC.A.T.S. Special 1
X-Force/ Youngblood + Youngblood/ X-Force
X-Force/ Spiderman: Sabotage (trade paperback)
X-Men Marvel Graphic Novel: God loves, man kills (X-mannen verhaal) NB: dit is een stripboek, geen comic. Hij is niet gebagged. Heeft wat wear & tear aan de randen maar is nog in goede staat.
X-men Unlimited comics (USA)issues 1 t/m 11, 13.

Vrijwel alles gebagged, hele goede staat, behalve als er bijstaat van niet etc.

Mail me maar ff-ies als er iets bijstaat (mailadres staat in m'n profiel), wil evt. wel wat comics ruilen tegen een cd van Darkane of de eerste van Fear Factory.


Hatsjikidee!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-07-2004 22:25 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 14:35 schreef nekro het volgende:
Is dat issue nog te verkrijgen ergens ? Die MOET ik hebben !!



Marvel vs Dc serie. is al weer 2 jaar oud maar dat is nog wal te vinden.
Leuker is de Superman Issue waarin Lobo de man of steel ook helemaal de frag in slaat :D

@ Dominator: hey jostie!

@ mary: beetje recente zooi. Geen idee of iemand daar op wacht eigenlijk. Al hangt dat wel heel erg van je prijzen af denk ik dan.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Lies
Usericon van Lies
Posted 24-07-2004 22:44 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 21:02 schreef Unholy Mary het volgende:
Volgens mij wel, hij is echt geweldig

Is het dan weer een Sandman verhaallijn opnieuw uitgewerkt of is het origineel?


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 25-07-2004 0:42 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 22:44 schreef Lies het volgende:
Is het dan weer een Sandman verhaallijn opnieuw uitgewerkt of is het origineel?


Ik ken de Sandman verhaallijnen niet ,maar in het verhaal komen wel enkele Sandmanfiguren voor (Delirium, Despair enz.). Ik heb het boekje verleden jaar gelezen en er staat me bij dat het allemaal een beetje op de hak wordt genomen, maar niet te erg. Ik heb wel gelachen

Het verhaal heet "Death: at Death's door" , is in zwart/wit, en het gaat erover dat degene die Hell in de gaten houdt ermee kapt en alle doden vervolgens naar het huisje van Death toekomen, die daar niet erg blij mee is (want het wordt nogal vol daar). Met allerlei 'Sandman'- familiegrappen in mangastijl.


Hatsjikidee!


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen