IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : comics Vorige pagina | Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-07-2002 20:35 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2002 20:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hehehehe


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-07-2002 20:38 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Garfield is idd ook een van de betere strips .


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-07-2002 20:41 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik ben wanhopig op zoek naar die ene met dat vogelbadje met mosterd erin, da's echt de meest geniale ooit!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-07-2002 20:43 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Elke keer als je in een stripwinkel komt neem je je 1 Garfield strip mee. Dan heb je op een gegeven moment opeens je collectie compleet en heb je dat stripje iig ook ergens erin staan .

Op deze manier koop ik vaak een Stamgasten stripboek.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 29-07-2002 20:44 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2001 22:39 schreef Artjuh het volgende:
Hmmz ik lees gewoon wat ik heb
Elfquest (kennen jullie vast niet)


think again...
denk dat er juist wel behoorlijk wat mensen zullen zijn die et kennen


My madness, my sadness


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-07-2002 20:47 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik ken het , maar er zijn veel betere strips...


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 29-07-2002 20:47 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 13:08 schreef DMTR het volgende:
Mijn leven bestaat zo'n beetje alleen maar uit strips.

Regular series:
- Battle Chasers
- Danger Girl (helaas afgelopen)


van battlechasers zal je voorlopig ook nix meer zien verschijnen hoor...
tis tegenwoordig de grote droom van meneer madureira om designer voor een games ontwikkelaar te zijn www.trilunar.com


My madness, my sadness


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-08-2002 15:19 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Qua tekenstijl blijft Spawn favoriet, hoewel ik het verhaal gewoon echt niks vind [misschien niet helemaal begrijp].



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 20-08-2002 15:24 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Kelley Jones:



[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 20-08-2002 15:24]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 20-08-2002 15:31 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 15:19 schreef Slechtheid het volgende:
Qua tekenstijl blijft Spawn favoriet, hoewel ik het verhaal gewoon echt niks vind [misschien niet helemaal begrijp].



medieval spawn/witchblade is en crossover die jij denk ik wel zwaar ok zal vinden

(iemand hier trouwens ooit de crossover devils reighn gelezen? zoja als je dr vanaf wil, de us versies dan wil ik ze wel kopen hoor )


My madness, my sadness


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 20-08-2002 15:32 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 15:31 schreef winters rage het volgende:
medieval spawn/witchblade is en crossover die jij denk ik wel zwaar ok zal vinden



Die is idd erug gaaf, aleen het verhaal zuigt werkelijk waar aan alle kanten.

(volgens mij heb ik #1 van die crossover nog volledig gesigneerd liggen )

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 20-08-2002 15:32]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 20-08-2002 15:34 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 15:32 schreef Lord Morgoth het volgende:
Die is idd erug gaaf, aleen het verhaal zuigt werkelijk waar aan alle kanten.

(volgens mij heb ik #1 van die crossover nog volledig gesigneerd liggen )

ja ok maar die tekeningen
wat dacht j van fathom en et begin van witchblade... michal turner


My madness, my sadness


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 20-08-2002 15:35 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Fanthom ken ik niet. Witchblade heb ik tot #12 geloof ik ook compleet, maar ik vind the Darkness qua tekeningen en verhaal stukken beter.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 20-08-2002 15:42 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

tis fathom zonder n (vadem» gaat over een meid die een waterwezen blijkt te zijn)

the darkness was in et begin echt SUPERGOED lekker grof, alleen na een paar jaar is die mongool van een lobdell em gaan schrijven en die besloot dat jackie maar eens een gevoel moest gaan krijgen dus van een supergrove huurmoordenaar is tie naar en mongootje gegaan die de maffia heb verlinkt

de serie is overigens inmiddels stopgezet


My madness, my sadness


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 20-08-2002 15:47 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Wat? Tering... da's zonde...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 20-08-2002 16:28 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

de allerlaatste aflevering is trouwens wel goed,
jennie wordt vermoordt en als wraak blaast jackie zichzelf en don frankie op et laatste wat ie zegt is iets van ik kom eraan schat(ofzoiets)


My madness, my sadness


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-08-2002 18:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

als je van groffe strips houdt moet je absoluut de "The Punisher"gaan sparen. Wordt nu geschreven door Garth Ennis en dan weet de kenner wel genoeg. je lacht jezelf te pleuris om de manieren waarop misdadigers worden omgebracht. OOk heeft Marvel een Max inprint waarin wat brutere dingen plaastvinden. dus als je heftige strips zoekt moet je die eens proberen.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 20-08-2002 18:45 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

die max imprint vind ik eigelijk niet zow byzonder,veel geschreuw en weinig wol, zoals de meeste marvel hypes


My madness, my sadness


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-08-2002 19:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 18:45 schreef winters rage het volgende:
die max imprint vind ik eigelijk niet zow byzonder,veel geschreuw en weinig wol, zoals de meeste marvel hypes


Ik vond de "Howard the duck" miniserie best cool maar verder lees ik ze niet moet ik eerlijk zeggen. Noem is wat andere hypes die je veel geschreeuw en weing wol vind??


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 20-08-2002 19:07 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 15:24 schreef Lord Morgoth het volgende:
Kelley Jones:




Beetje overdreven gespierd.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 20-08-2002 19:09 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

zo ongeveer alles...
origin
die ene elektra, dat de drukkerij de persen stopgelegd zou hebben omdat ze een naakt scene niet af wouden drukken( je zag geloof ik 1 borst)
cable wordt soldier x
enz enz enz


My madness, my sadness


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 20-08-2002 19:22 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Chef van Oekel heerscht!
en Joop Klepzeiker is soms ook best goed.

Ohw en ik lees elke week ook nog de Donald Duck


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-08-2002 19:30 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik heb laatst een Garfield strip gekocht, maar de humor is niet meer wat het geweest is.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-08-2002 22:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 19:09 schreef winters rage het volgende:
zo ongeveer alles...
origin
die ene elektra, dat de drukkerij de persen stopgelegd zou hebben omdat ze een naakt scene niet af wouden drukken( je zag geloof ik 1 borst)
cable wordt soldier x
enz enz enz



nou, ik vind dat marvel toch ook goede dingen uitbrengt. ik vind alles van het nieuwe ultimate universum erg goed. Ook black panther, captain marvel, daredevil en deadpool vind ik super. maar goed, het is een kwestie van smaak. elektra koop ik niet want die serie is te slecht voor woorden.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen