IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : comics Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2006 12:27 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 9:56 schreef Spletvlek het volgende:
het High Tech pak.

Ik persoonlijk vind het een beetje teveel van het goede, superhelden moeten fysieke zwakheden hebben. (Batman heeft geen superkrachten en houdt het ook al jaren uit )


Batman loop ook al jaren in een extreem hightech batsuit rond hoor.... Of dacht je dat hij alleen een utility belt had?

Het nieuwe spidey pak zal na CW ook wel weer weg zijn. We weten al dat Tony er niet meer is straks (andere iron man bestuurder) dus het kan nooit lang duren



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2006 13:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 9:56 schreef Spletvlek het volgende:
het High Tech pak.

Ik persoonlijk vind het een beetje teveel van het goede, superhelden moeten fysieke zwakheden hebben. (Batman heeft geen superkrachten en houdt het ook al jaren uit )


aardige gimmick. maar, net zoals het zwarte pak, zal men toch terugkeren naar het origineel. ik vermoed dat spiderman zich zal keren tegen Tony stark en dan weer in zijn oude pak zal verschijnen.
Wat betreft spider-man heb ik maar een wens, die nooit uit zal komen. ik wil naast peter parker, de terugkeer van ben reilly.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2006 13:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 12:25 schreef Argus het volgende:
Ja maar dat heeft ook met de enorme prijzen te maken. Vroeger kwam er veel op 'kranten' papier uit. Na de papier prijs explosie en de Image revolutie moet alles glanzend en mooi zijn. Leuk allemaal maar een comic die in 1990 75 cent was (US) doet nu al snel 2.99 of 3.99...


als dat zo is, wat mij zeer logisch lijkt, dan is de vraag, waarom gaan ze dan weer niet terug naar het oude papiertype??? een minder dure comic zal toch bijdragen aan een stijging in verkoop.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2006 13:18 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 13:16 schreef attila_de_hun het volgende:
als dat zo is, wat mij zeer logisch lijkt, dan is de vraag, waarom gaan ze dan weer niet terug naar het oude papiertype??? een minder dure comic zal toch bijdragen aan een stijging in verkoop.


Door de verkoopcijfers toendertijd en de gedachte dat de consument een mooier product wil hebben denk ik.
Ik vraag me zelfs af of die old style drukpersen nog wel operationeel zijn ergens voor.
De indies zaten altijd al op wat duurder papier e.d. Ik neem aan dat dat toch ook zo zijn redenen heeft.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 13-09-2006 14:32 by Spletvlek Wijzig reactieProfiel van SpletvlekQuote dit berichthttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Maar Batman heeft geen superkrachten!
Spider-man wel!

Maar genoeg over het pak, het gaat toch zo weer weg. En gelukkig maar want ik vind em er niet uitzien.
Die Comicasa had ik tot nog toe niet ontdekt maar wat een vette shit daar zeg, en ook niet duur.

Kan iemand mij misschien uitleggen wat het Civil War nou inhoudt? Ik snap er de donder van namelijk.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2006 14:39 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Civil War gaat om de registration act. Oftwel heb je powers dan moet je jezelf aanmelden bij de regering en ben je een soort Shield agent. Doe je dat niet ben je vogelvrij.

Dat thema is wel vaker aangesneden. Meestal als uitloop van de mutant registration act en leide bijvoorbeeld tot de bekende days of future ... verhalen uit de X-men series.

Het pak is al half weg. Er zit een holo functie in om het er uit te laten zien als het orignele pak.
Een radioscannertje e.d. in het masker was overigens na al die jaren wel vrij normaal geweest. Nog sterker gezien Peter's vermeende slimheid is het nogal raar dat hij dat soort dingen nooit had.


edit: En comicasa is nu ook weer niet bizar goedkoop?

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 13-09-2006 14:39]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2006 16:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik vraag me af of ze blijven handhaven dat de identiteit van spider-man algemeen bekend is. denk het niet maar hoe ze het gaan aanpakken dat iedereen opeens niet meer weet dat PP spider-man is is mij een enorm raadsel.

overigens, ik ben hoopvol over spider-man III. dit vooral omdat venom mee gaat doen (voor zover ik het heb begrepen). maar mogelijk dient deze film selchts als opzet voor deel IV waar venom dan echt een belangrijke rol krijgt.
en bij de 2e FF-film komt de silver surfer. zou galactus nu al op komen draven of wordt dat deel III??? ik ben benieuwd.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 13-09-2006 18:53 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

De beste comic allertijden blijft gewoon the Invisibles van Grant morrison.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 13-09-2006 22:22 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 0:31 schreef Mutilator het volgende:
Cool ik wil wel mee


Ik bel je tegen die tijd wel even


Hatsjikidee!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 13-09-2006 22:26 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 8:49 schreef Argus het volgende:
Zullen die nog veel hebben dan? 10 jaar geleden hadden ze alle oude meuk nog wel maar begonnen de gaten al te vallen.

(je kon vroeger ook gewoon oude nummers per post bestellen...)


Kan dat nu niet meer dan?

quote:
Wat loopt er eigenlijk nog van JP nu? X-mannen, 1 Spidey en Spawn oid? Meer zie ik bij de kiosk niet meer liggen eigenlijk.
(De stripwinkel verkoopt dat natuurlijk niet )


Geen idee. Ik zie hier nog regelmatig bij de Bruna best nog wel wat liggen. Een paar jaar terug hadden ze zelfs Crimson (die ze ineens gingen stoppen ), Witchblade zit/ zat er ook bij. Ik hou het niet meer zo in de gaten. Ik krijg mijn JP X-mannen thuisgestuurd


Hatsjikidee!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2006 23:22 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 16:43 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vraag me af of ze blijven handhaven dat de identiteit van spider-man algemeen bekend is. denk het niet maar hoe ze het gaan aanpakken dat iedereen opeens niet meer weet dat PP spider-man is is mij een enorm raadsel.

overigens, ik ben hoopvol over spider-man III. dit vooral omdat venom mee gaat doen (voor zover ik het heb begrepen). maar mogelijk dient deze film selchts als opzet voor deel IV waar venom dan echt een belangrijke rol krijgt.
en bij de 2e FF-film komt de silver surfer. zou galactus nu al op komen draven of wordt dat deel III??? ik ben benieuwd.


Ik vermoed dat PP wel eens iets met de core-held te maken kan hebben die CW niet gaat overleven. Hij of Iron Man.

Ik dacht dat Spidey III de laatste zou zijn eigenlijk...

Vast niet. Te duur Surfer zal wel ge-assraped worden in iets totaal losstaand van Galactus...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2006 23:24 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 22:26 schreef Unholy Mary het volgende:
Kan dat nu niet meer dan?



Geen idee. Alle ouwe JP zooi had ik op een gegeven en ehh je weet wel
Ik ben GVD nog zo antiek dat ik nog HIP Spinnemannen ed gekocht heb in de winkel

quote:

Geen idee. Ik zie hier nog regelmatig bij de Bruna best nog wel wat liggen. Een paar jaar terug hadden ze zelfs Crimson (die ze ineens gingen stoppen ), Witchblade zit/ zat er ook bij. Ik hou het niet meer zo in de gaten. Ik krijg mijn JP X-mannen thuisgestuurd


Daar ben ik toch maar mee gestopt Ik heb wel alles tot een paar jaar geleden compleet in het nederlands. Maar zoals met wel meer van mijn comics moet ik nog eens gaan bezien wat ik er allemaal mee wil gaan doen.
(het is wat veel enzo...)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 14-09-2006 0:15 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Tja, ik ben gewoon lui Maar behalve die X-mannen heb ik inmiddels al zo'n beetje de helft van mijn comics verkocht of te koop staan. Het werd inderdaad wat veel (iets van 8 kleine Comic Defense dozen en 2 grote...)


Hatsjikidee!


Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 14-09-2006 13:21 by Spletvlek Wijzig reactieProfiel van SpletvlekQuote dit berichthttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Is iemand hier ook bekend met Hunter Killer? en zoja, is dat de moeite waard om te kopen?
En ik zoek nog de animated series van X-men uit de jaren 90. Weet iemand hoe ik daaraan kan komen?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-09-2006 13:39 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2006 0:15 schreef Unholy Mary het volgende:
Tja, ik ben gewoon lui Maar behalve die X-mannen heb ik inmiddels al zo'n beetje de helft van mijn comics verkocht of te koop staan. Het werd inderdaad wat veel (iets van 8 kleine Comic Defense dozen en 2 grote...)



Iets van 50 grote?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-09-2006 13:40 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2006 13:21 schreef Spletvlek het volgende:
Is iemand hier ook bekend met Hunter Killer? en zoja, is dat de moeite waard om te kopen?
En ik zoek nog de animated series van X-men uit de jaren 90. Weet iemand hoe ik daaraan kan komen?


Hk heb ik de eerste issue van gelezen. Ik was niet onder de indruk.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 14-09-2006 23:54 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2006 13:39 schreef Argus het volgende:
Iets van 50 grote?




Of heb jij 50 grote staan???

edit: JP staat trouwens op de stripdagen volgens de website


[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 14-09-2006 23:55]


Hatsjikidee!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-09-2006 23:59 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2006 23:54 schreef Unholy Mary het volgende:

Of heb jij 50 grote staan???

edit: JP staat trouwens op de stripdagen volgens de website



Wel meer vrees ik....
Het zou me ook verbazen als ze er niet zouden staan moet ik zeggen

Ben daar echt al in geen jaaaaaaaaaaaaaaaaren geweest...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 15-09-2006 0:08 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2006 23:59 schreef Argus het volgende:
Wel meer vrees ik....


Die dingen zijn iets van 80 cm lang! Dan heb je 50 x 0,8 = 40 meter comics staan!!!
Daar kun je bijna een huis mee bouwen

quote:
Ben daar echt al in geen jaaaaaaaaaaaaaaaaren geweest...


Ik ook niet, een mooi moment om weer eens te gaan kijken. Daar komt bij dat het praktisch naast de deur is


Hatsjikidee!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 15-09-2006 0:11 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

www.thenoobcomic.com

Grandioos, vanaf het begin lezen!! (is ook vrij logisch )


Bruce Banner


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-09-2006 11:24 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2006 0:08 schreef Unholy Mary het volgende:
Die dingen zijn iets van 80 cm lang! Dan heb je 50 x 0,8 = 40 meter comics staan!!!
Daar kun je bijna een huis mee bouwen



Ik heb er een kelder vol mee staan bij mijn moeder Eerst uitzoeken en dan eens verhuizen wat ik wil hebben. Ik heb er al een bieb kamer voor gereserveerd :D

quote:

Ik ook niet, een mooi moment om weer eens te gaan kijken. Daar komt bij dat het praktisch naast de deur is


Hmmm sja. Is misschien wel weer eens leuk. Waar is het dan tegenwoordig eigenlijk?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 15-09-2006 22:27 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2006 11:24 schreef Argus het volgende:
Hmmm sja. Is misschien wel weer eens leuk. Waar is het dan tegenwoordig eigenlijk?


In Houten, bij Utrecht.


Hatsjikidee!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-10-2006 17:26 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2006 22:27 schreef Unholy Mary het volgende:
In Houten, bij Utrecht.


Dat klinkt als lastig


Iemand verder nog Civil War 4 gelezen? Origin nieuwe Thor?
(hint, het was dus niet de 'Thor' die we laatst in FF zagen!)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2006 13:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

en argus..... tevreden over de "terugkeer "van thor?? in C.W.4????

ed: voortaan eerst lezen en dan pas posten.

het zal mij benieuwen. ik vermoed dat deze "Thor" op tilt zal gaan slaan, de "helden" hiermee verenigd maar ze dreigen toch het onderspit te delven. en drie maal raden wie er dan opeens op komt dagen om met deze "thor"af te rekenen (de hulk zou het ook kunnen maar die is nergens te bekennnen). Er moet een echte thor zijn want in De FF werd de echte mjolnir opgepakt.

als je de beste comback van een thor wil lezen trouwens moet je The ultimates lezen. als je het over een cliffhanger hebt....

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-10-2006 13:12]


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-10-2006 14:51 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik lees Ultimates V2 uiteraard net zo getrouw als V1

De Hulk zou tegen het einde van CW overigens ook weer terug moeten komen en naar verluid *extremely p$^%%^$ off zijn* Hulk VS Avengers is toch altijd wel leuk

Maar de 'helden' zijn met alle clones en extra helden die ze aan het bouwen zijn wel erg vaag bezig.
Maar goed, Onslaught komt er zo weer aan.....
(rara hoe alles weer terug komt op zijn plekje straks)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen