IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : comics Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-07-2006 19:29 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Slaine


Subtiel kamerolifantje


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-07-2006 21:58 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 14:33 schreef killerbarbie het volgende:
Mijn vriend heeft 2000 comics (amerikaanse vooral) thuis liggen

Hij spaart dus 2 series?
Dat is echt niets natuurlijk ........


In ander nieuws. THOR IS TERUG !!!!!!!!





Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-07-2006 21:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ik kocht eigenlijk alleen LOBO, Evil Ernie, en spiderman vroeger.vooral Lobo was geniaal.


Fuck the world and fuck you


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-07-2006 22:01 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Lobo was en ik bedoel dan ook WAS inderdaad geniaal.

Het laatste leuke Lobo iets wat ik gelezen heb was een crossover met de Authority. Lobo out for vengeannce tegen de eater bunny (vervolg op zijn hit op santa dus)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-07-2006 22:06 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

de allerbruutste Lobo was toen ie opdracht kreeg om alle DC superhelden af te maken, geniaal deel was dat, dat was pure kunst...superman kreeg behoorlijk op zijn kloten toen


Fuck the world and fuck you


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 22:14 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Thor is terug! Civil War 3 zeker?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-07-2006 22:15 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

wel mooi getekend btw


Fuck the world and fuck you


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 22:18 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Steve McNiven

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 22:21]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 22:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 21:58 schreef Argus het volgende:
Hij spaart dus 2 series?
Dat is echt niets natuurlijk ........


In ander nieuws. THOR IS TERUG !!!!!!!!






dat had je al geweten als de FF had gevolgd Argus! ben benieuwd hoe ze dat gaan uitleggen en of er een nieuwe thor serie komt.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 22:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

overigens, er was eentijdje een mooi crossover tussen DC en Marvel; waarbij Thor het moest opnemen tegen Superman. Ik zal de uitslag niet verklappen voor het geval iemand die nog eens wil gaan lezen.


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 22:25 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Thor is een god he. Hij verkeerde dan ook in een zogenaamde 'sleep of the gods'. Thor is naast Dr. Doom toch wel van de bad-ass personages van Marvel.

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 22:26]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 22:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 22:06 schreef mental het volgende:
de allerbruutste Lobo was toen ie opdracht kreeg om alle DC superhelden af te maken, geniaal deel was dat, dat was pure kunst...superman kreeg behoorlijk op zijn kloten toen


daar is ook ene marvel variant van. alleen moord dan de punisher iedereen uit.


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 22:26 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Ja die is best wel vet. Hoe die The Hulk vermoord!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 22:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 22:25 schreef Asphyxiated het volgende:
Thor is een god he. Hij verkeerde dan ook in een zogenaamde 'sleep of the gods'.


het begrip "god" is niet het zelfde als bij ons. er zijn in het marvel universum (veel) machtigere wezens als thor. Galactus bijv. en in een comic zegt thor zelf tegen een kind dat er nog een veel machtiger wezen boven alles staat (een "god" zoals "bij ons"dus)


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 22:29 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Aan welke kant denk je dat Thor staat? Ik verwacht aan niemands zijde.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2006 22:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 16:08 schreef Chelman het volgende:
Frederik Peeters

Een Jonge Zwitserse schrijver van graphic novels. Heli-helaas is er geen van zijn werk nog in het Nederlands verschenen. Ik ken het alleen via de Poolse uitgaves.

Zwarte humor, surrealisme, bizarre verhalen en zeer persoonlijk. Bovendien presteert Peeters veel informatie weer te geven en toch zeer bondig te zijn.



Fromage Confiture - Een sprookje over dromen en glorie. Het verhaal van een man die een misvormende ziekte heeft, zijn vrouw die hem bedriegt en een overspelige tovenaar.



Brendon Bellard - levensverhaal van de titelfiguur. Bizar, humoristisch, donker, treurig, vrolijk.



Les Miettes - Een baron, een gekke graaf en een Siamese tweeling willen een trein ontvoeren om Groot Liechtenstein opnieuw te stichten met behulp van alchemische kennis. Bizar? Ja!



Pilules Bleues - wellicht zijn beste werk. Een autobiografisch stuk over zijn relatie met een vrouw en haar zoontje die beiden HIV besmet zijn. Rustig verhaal die de lezer voert door de overpeinzingen, vreugde maar ook de moeilijkheden die met een dergelijke relatie gepaard gaan.


http://www.atrabile.org/frederikpeeters/

Voor de liefhebber van werk dat iets verder gaat dan superheroes. Probleem is dat het nog niet in veel talen uitgegeven is. Wellicht dat de Franstaligen onder ons dit wel tot zich kunnen nemen.



Zal niet voor de superhero-fanboys interessant zijn, maar goedi.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 22:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 22:29 schreef Asphyxiated het volgende:
Aan welke kant denk je dat Thor staat? Ik verwacht aan niemands zijde.


ik zou het niet weten. even als the sentry bijv. (ook een niet misselijk mannetje)


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 22:31 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Mijn interesse gaat wel wat verder dan alleen superhero's.

Tip: Fear Agent. http://www.newsarama.com/ImageComics/FearAgent/FearAgent01issue.htm
Echt super. Een Han Solo-type die op buitenaardse wezen jaagt. Echt komisch.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 22:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 22:29 schreef Chelman het volgende:
Zal niet voor de superhero-fanboys interessant zijn, maar goedi.


misschien voor jou wel interessant: "Watchmen" van Alan moore.



Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 22:33 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Rorschach. Ben zeer benieuwd naar de film.

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 22:34]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 22:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 22:33 schreef Asphyxiated het volgende:
Rorschach. Ben zeer benieuwd naar de film.


ach.. "v for vendetta" schijnt ook niet veel te wezen (en het peil van de comic bij lange niet te halen)


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 22:37 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Ik vond V for Vendetta wel een erg goede film. Anders dan de comic ja maar zeker niet slecht. Vooral Hugo Weaving deed het geweldig als V. Natalie Portman was wat minder. Die scene in de regen was enorm mooi gefilmd. Zo rechtstreeks uit de comic.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2006 22:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 22:32 schreef attila_de_hun het volgende:
misschien voor jou wel interessant: "Watchmen" van Alan moore.




Ja, hier heb ik iets over gehoord. Dit moet ik eens tsjekken. Maare is dat niet een beetje oldskool...in de zin van: moeilijk aan te komen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 22:41 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Helemaal niet moeilijk om aan te komen.

Bol.com verkoopt de paperback voor 18.99.

edit: Linkje weggehaald vanwege lay-out verneuking.

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 22:43]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2006 22:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Tsjek


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen