IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : comics Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-07-2006 10:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 10:46 schreef Asphyxiated het volgende:
1 ding is al zeker. Alan Moore wil niks met de verfilming te maken hebben.


ja, en dat is geen goed teken


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 27-07-2006 10:51 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Alan Moore is in principe al tegen een verfilming voordat hij uberhaupt het script heeft gelezen. De voorgaande Alan Moore verfilmingen waar echt niet slecht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-07-2006 10:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 10:51 schreef Asphyxiated het volgende:
Alan Moore is in principe al tegen een verfilming voordat hij uberhaupt het script heeft gelezen. De voorgaande Alan Moore verfilmingen waar echt niet slecht.


ik meen wel eens gelezen te hebben dat "vroeger" AM wel cooperatief was maar de manier waarop de verhaallijn veranderd zou worden voor hem niet te verdragen was.


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 27-07-2006 10:57 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Alan Moore wil dat alles precies hetzelfde is als in zijn comics. En voor een verfilming moeten soms wel veranderingen worden aangebracht in het verhaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 27-07-2006 10:57]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-07-2006 11:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ach, we zullen wel zien. ik ben wel benieud naar de nieuwe spider-man. vooral omdat "venom" op komt draven.


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 27-07-2006 12:31 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Ook best wel merkwaardig dat de Spider-man films hetzelfde plot hebben als de Superman films. Spider-man 3 is donker en Superman 3 was dat ook. Een slechte versie van Superman. Venom is eigenlijk gewoon de slechte versie van Spider-man.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 27-07-2006 12:32 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Niet is toch een symbioot vanuit space...Venom is cooler dan Spiderman..ook in de PS2 game Ulitmate Spiderman is het leuke om met Venom te spelen..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 27-07-2006 12:33 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Ultimate Spider-man was wel leuk om te spelen. Zeker met Venom ja. Hoogtepunt was toch wel het gevecht met Wolverine. De meest overgewaardeerde personage van Marvel.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 27-07-2006 12:35 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 12:33 schreef Asphyxiated het volgende:
Ultimate Spider-man was wel leuk om te spelen. Zeker met Venom ja. Hoogtepunt was toch wel het gevecht met Wolverine. De meest overgewaardeerde personage van Marvel.


Heheh zover ben ik niet gekomen ik kreeg die gast niet dood, die gast die vliegt op weerlichten...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-09-2006 16:09 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Iemand een idee waar er 2de hands comics worden aangeboden?

Van de Spawn bundelingen (ned. vertaling) is er enkel de laatste beschikbaar, ik zoek de eerdere delen .

Witchblade en The Darkness bundelingen ook welkom alsook spawn: the dark ages, voor nrs 1-16.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 06-09-2006 16:10]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 06-09-2006 22:34 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2006 16:09 schreef Gunman het volgende:
Iemand een idee waar er 2de hands comics worden aangeboden?

Van de Spawn bundelingen (ned. vertaling) is er enkel de laatste beschikbaar, ik zoek de eerdere delen .

Witchblade en The Darkness bundelingen ook welkom alsook spawn: the dark ages, voor nrs 1-16.


Kijk eens op Marktplaats, het sterft van 2ehandscomics daar.


Hatsjikidee!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-09-2006 22:39 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Leest iemand de all star DC versies hier ook?
Batman zoog gewoon te erg maar de Superman serie doet me echt aan vroeger denken....
Extreem goeie retro shit


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-09-2006 14:27 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Even verhuizen.

Hebben mensen al een mening over het uitwat erg grof zijn van de nieuwe Thor bij Marvel?
De eerste held is al dood...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-09-2006 14:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

vet. ik kan haast niet wachten. het kan sowieso geen kwaad als marvel het aantal "helden" eens wat uitdunt (zoals ze ook met die massa's mutanten hebben gedaan).
Argus, wat vond je trouwens van laatse film van Superman?? ik vond de film goed te doen (ook al was de klasse zoals aanwezig bij de laatse van Batman helaas niet aanwezig)


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-09-2006 14:39 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Teveel gaten met de films die ze soooooort van voortzetten voor mijn smaak. Ook emo-boy superman lag bij mij niet zo goed. Te jong, te iel. Meer een Superboy. Het oude deuntje werd ook net wat te veel gebruikt voor mijn smaak.
Het retro gehalte voelde voor mij toch wat geforceerd moet ik zeggen.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2006 21:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Argus, ik las net dat de schrijver van de aanstaande thor-serie bekend is: J.M Straczynski. Dat vind ik zelf goed nieuws. "Zijn" SF-serie, bablyon V, was een van de betere series van de laatse tijd en de door hem geschreven Comics zijn ook niet bovengemiddeld. Ik heb er een goed gevoel over (ondanks dat ik had gehoopt op Oemig overigens).

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-09-2006 21:53]


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 12-09-2006 22:08 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2006 22:34 schreef Unholy Mary het volgende:
Kijk eens op Marktplaats, het sterft van 2ehandscomics daar.


Oh, en 30 september + 1 oktober Stripdagen in Houten (Euretco centre). Ik kan me herinneren dat JP daar meestal ook een stand heeft en oude nummers verkoopt.


Hatsjikidee!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-09-2006 0:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 september 2006 22:08 schreef Unholy Mary het volgende:
Oh, en 30 september + 1 oktober Stripdagen in Houten (Euretco centre). Ik kan me herinneren dat JP daar meestal ook een stand heeft en oude nummers verkoopt.


Cool ik wil wel mee


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2006 8:49 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Zullen die nog veel hebben dan? 10 jaar geleden hadden ze alle oude meuk nog wel maar begonnen de gaten al te vallen.

(je kon vroeger ook gewoon oude nummers per post bestellen...)

Wat loopt er eigenlijk nog van JP nu? X-mannen, 1 Spidey en Spawn oid? Meer zie ik bij de kiosk niet meer liggen eigenlijk.
(De stripwinkel verkoopt dat natuurlijk niet )


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2006 9:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 8:49 schreef Argus het volgende:
Zullen die nog veel hebben dan? 10 jaar geleden hadden ze alle oude meuk nog wel maar begonnen de gaten al te vallen.

(je kon vroeger ook gewoon oude nummers per post bestellen...)

Wat loopt er eigenlijk nog van JP nu? X-mannen, 1 Spidey en Spawn oid? Meer zie ik bij de kiosk niet meer liggen eigenlijk.
(De stripwinkel verkoopt dat natuurlijk niet )


Ik niet. Maar ben wel met JP begonnen (overigens, de comiczaken in Utrecht heeft ook JP-titles, en ook oudere). "Vroeger" had JP een redelijk breed aanbod maar toen frusteerde mij het ontbreken van bepaalde titels al. En dan maak je snel de overstap naar de originele titels als je eenmaal de kans krijgt. Maar voor iedere vertrekkende fan kwam er vroeger wel een nieuwe bij. Nu niet meer heb ik het idee. Ook in de VS is de comic verkoop toch veel lager in vergelijkeing met vroeger???


Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 13-09-2006 9:50 by Spletvlek Wijzig reactieProfiel van SpletvlekQuote dit berichthttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Ik heb laatst Hellspawn : The Ashley Wood Collection gekocht, godsnondeju wat is die vet. Echt een aanrader!

Oh, gezocht trouwens : Divine Rights laatste issue
en een The Darkness omnibus.


Wat vinden jullie van het nieuwe Spiderman kostuum?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2006 9:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 9:50 schreef Spletvlek het volgende:

Wat vinden jullie van het nieuwe Spiderman kostuum?


heb je het over de comics( dat high tech pak) of over de aanstaande film??


Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 13-09-2006 9:56 by Spletvlek Wijzig reactieProfiel van SpletvlekQuote dit berichthttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

het High Tech pak.

Ik persoonlijk vind het een beetje teveel van het goede, superhelden moeten fysieke zwakheden hebben. (Batman heeft geen superkrachten en houdt het ook al jaren uit )


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 13-09-2006 11:58 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ik heb in een paar dagen de hele 'Preacher' serie gelezen, kent iemand nog meer comics die in dat straatje vallen?


I am the 1%.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2006 12:25 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 9:20 schreef attila_de_hun het volgende:
Ook in de VS is de comic verkoop toch veel lager in vergelijkeing met vroeger???


Ja maar dat heeft ook met de enorme prijzen te maken. Vroeger kwam er veel op 'kranten' papier uit. Na de papier prijs explosie en de Image revolutie moet alles glanzend en mooi zijn. Leuk allemaal maar een comic die in 1990 75 cent was (US) doet nu al snel 2.99 of 3.99...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen