IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : comics Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-08-2003 21:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 21:00 schreef Wishmaster het volgende:
vandaag 1602 (marvel) opgepikt, wat ontzettend vet zeg! super artwork uiteraard, maar 't verhaal is heerlijk! nummer 1 is net uit, ophalen die stuff! voor de gene die niet weten waar 't overgaat, de superheroes uit het marvel universum terug in de middeleeuwen, echt onwijs strak, halen die stuff!

Verder de eerste 3 nummers van Ghostrider door Trent Kaniuga (Miki op de inks!) geweldig... moet de laatste 3 nummers alleen nog vinden

En ik wacht met volle smart op Spectacular Spiderman #4 en Teenage ninja Turtles #4!


1602 is erg cool. Leuk om al die middeleeuwse varianten van marvelkarakters tezien. Heb jij het trouwens over de turtles, geschreven door Peter David? Die seie koop ik ook. IK vind het tot nu toe nog erg goed. Overigens een super serie is "the ultimates". Dat is de beste comic serie vav dit moment . oja, "The Punisher" nu is ook erg goed.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 29-08-2003 21:31 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Kent hier niemand PREACHER?
De verhalen zitten echt supergoed in elkaar en ze lezen als een trein. Nu ik er zo over nadenk, de enige strip die zo goed is dat ik hem meerdere malen heb gelezen. Een aanrader.

Niemand?


mvg wk10


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-08-2003 21:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 21:31 schreef windkracht10 het volgende:
Kent hier niemand PREACHER?
De verhalen zitten echt supergoed in elkaar en ze lezen als een trein. Nu ik er zo over nadenk, de enige strip die zo goed is dat ik hem meerdere malen heb gelezen. Een aanrader.

Niemand?


Ik niet. De schrijver is Garth Ennis, toch? Die schrijft nu "The punisher".

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-08-2003 21:35]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-08-2003 21:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb nog ergens de Marvels serie met plastic voorkantjes. Altijd met chloorvrije backboard bewaard. Iemand interesse?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 29-08-2003 21:39 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 21:34 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik niet. De schrijver is Garth Ennis, toch? Die schrijft nu "The punisher".

Precies. Ik dacht trouwens dat the punisher een bijreeks was van preacher. Waarschijnlijk heb ik het nu verkeerd op.


mvg wk10


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-08-2003 21:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 21:39 schreef windkracht10 het volgende:
Precies. Ik dacht trouwens dat the punisher een bijreeks was van preacher. Waarschijnlijk heb ik het nu verkeerd op.


ja, die hebben niks met elkaar te maken. Punisher is een "anti-held"uit het marvel universum. Waar spider-man een crimineel alleen een pak slaag geeft schiet de Punisher de boef onmiddellijk overhoop. Volgend jaar komt overigenseen film van "The punisher" En Garth Ennis is iemand met het rare talent om het grappig te doen overkomen als iemand een massamoord aan het plegen is. Dus is de Punisher een serie met briljante momenten.

Chelman: helaas, ik heb ze al.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-08-2003 21:46]


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 29-08-2003 21:48 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
En Garth Ennis is iemand met het rare talent om het grappig te doen overkomen als iemand een massamoord aan het plegen is.

En daar staat het in PREACHER nou net bol van. Inderdaad, heel hillarisch. Er zit een personage in die reeks arse-face genaamd met een kop als een kontgat. Werkelijk zo getekend dat je er van gaat kokhalzen, maar het verhaal er achter hoe ie aan die kop komt is humor van de bovenste plank.


mvg wk10


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 29-08-2003 22:32 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 29 augustus 2003 21:27 schreef attila_de_hun het volgende:
1602 is erg cool. Leuk om al die middeleeuwse varianten van marvelkarakters tezien. Heb jij het trouwens over de turtles, geschreven door Peter David? Die seie koop ik ook. IK vind het tot nu toe nog erg goed. Overigens een super serie is "the ultimates". Dat is de beste comic serie vav dit moment . oja, "The Punisher" nu is ook erg goed.


De ultimates ben ik gestopt, heb nummer 1-8 en ben zo stom geweest om nummer 7 en 8 wel aan te schaffen maar niet eens te lezen en toen miste ik nog een nummer toen ben ik gestopt.. misschien dat ik de 2e paperback wel haal... erg vette serie is het inderdaad..
Turtles is idd die serie door David, met tekeningen van Lesean, erg leuke serie!


Lies
Usericon van Lies
Posted 30-08-2003 21:35 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 21:00 schreef Wishmaster het volgende:
vandaag 1602 (marvel) opgepikt, wat ontzettend vet zeg! super artwork uiteraard, maar 't verhaal is heerlijk! nummer 1 is net uit, ophalen die stuff! voor de gene die niet weten waar 't overgaat, de superheroes uit het marvel universum terug in de middeleeuwen, echt onwijs strak, halen die stuff!

Verdorie, da's waar, die moet ik ook nog ergens zien te vinden.
Vreemd, maar ik had er niet bij stil gestaan dat dat Marvel was.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 01-09-2003 8:50 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 29 augustus 2003 21:31 schreef windkracht10 het volgende:
Kent hier niemand PREACHER?
De verhalen zitten echt supergoed in elkaar en ze lezen als een trein. Nu ik er zo over nadenk, de enige strip die zo goed is dat ik hem meerdere malen heb gelezen. Een aanrader.

Niemand?
Jazeker ben ik bekend met preacher!! Supervette strip!
Dat soort comics lees ik honderd keer liever dan het standaard superhero verhaal. Anti helden heb ik veel liever


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-09-2003 22:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik wou ff kwijt dat ik Jim Lee's BATMAN een toffe serie vindt!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 24-09-2003 22:23 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 24 september 2003 22:20 schreef Mutilator het volgende:
Ik wou ff kwijt dat ik Jim Lee's BATMAN een toffe serie vindt!
Jim Lee verdient respect!


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-09-2003 22:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb in een oude doos wat comics gevonden die mijn verkooppartijen van de laatste jaren overleefd hebben. Ik bied ze momenteel aan op Marktplaats. Misschien dat iemand van jullie nog interesse heeft?

http://www.marktplaats.nl/markt/boeken/stripboeken/63961.htm


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 30-09-2003 22:49 by Thommortal Wijzig reactieProfiel van ThommortalQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/tgtfp

Spec. Spiderman van Ramos..zieke artwork


HEERSCHT


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-11-2003 20:21 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ken iemand hier toevallig de, door DC uitgebrachte, comic Watchmen?

Ik heb hem gisteren voor het eerst gelezen. Het is een serie met een begin en een eind. Dus niet iets dat eeuwig door kan gaan zoals Spiderman of Batman zeg maar.

De tekeningen zijn niet bepaald om over naar huis te schrijven (ook niet slecht ofzo hoor) maar wat mij totaal overrompelde was het verhaal. Dat is echt even iets totaal anders.

Het gaat eigenlijk over een stel gasten die zich vroeger in rare pakken kleedde om de superheld uit te hangen. Maar die tijd is voor hen allang voorbij. En de comic pikt daar het verhaal op.

Echt brilliant!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 24-11-2003 22:29 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Kent iemand de reeks Dr. Molotow van Marcel Ruyters. Ook'n hollander.
Veel van m'n vrienden die mijn strips er van lezen vinden het niet zo veel maar ik vind ze de max!
Komen er nog nieuwe delen van uit? Ze zijn namelijk moeilijk te vinden.


mvg wk10


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 24-11-2003 23:28 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Afgelopen zondag op de beurs in Utrecht het eerste Danger Girl nummer in een oversized edition gekocht gesigneerd door J. Scott Campbell en zn 2 knaapjes!!!! Was 55 euro, maar dan heb je ook wat


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 24-11-2003 23:31 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

wie kent jabba-dab
heb het ooit eens gelezen alleen nog nooit iemand gesproken die het ook kent en verder ook nooit weer gezien



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-11-2003 23:33 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Elfquest is leuk, die heb ik helemaal kapotgelzen toen ik een jaar of 13 was.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Ruud
Usericon van Ruud
Posted 24-11-2003 23:53 by Ruud Wijzig reactieProfiel van RuudQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 06-01-2008 15:55]


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 25-11-2003 9:07 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 23:28 schreef DMTR het volgende:
Afgelopen zondag op de beurs in Utrecht het eerste Danger Girl nummer in een oversized edition gekocht gesigneerd door J. Scott Campbell en zn 2 knaapjes!!!! Was 55 euro, maar dan heb je ook wat


Ik heb nog de eerste miniserie van Gen13 door de gehele crew gesigneerd (inc. Jim Lee) liggen...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 25-11-2003 12:07 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 24 november 2003 23:28 schreef DMTR het volgende:
Afgelopen zondag op de beurs in Utrecht het eerste Danger Girl nummer in een oversized edition gekocht gesigneerd door J. Scott Campbell en zn 2 knaapjes!!!! Was 55 euro, maar dan heb je ook wat

dude! dat is uitermate vet...

Ik heb zaterdag 2ehands de volledige Out There serie gekocht, 18 nummers, 60 pleuro, lol dat zijn dan 18 nummers kutverhaal, maar bijzonder strakke artwork.. 't moet je wel liggen..
Zit te wachten op de 2e Ultimated tpb, dat maar volgens mij zijn ze pas bij nummer 11 ofzo? zal nog wel ff duren



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 25-11-2003 12:15 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik ben erg fan van.....GARFIELD....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-11-2003 19:39 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 25 november 2003 12:15 schreef zillah-morte het volgende:
Ik ben erg fan van.....GARFIELD....


Wie niet?
Garfield is ultiem grappig! Ik zit al tijden te wachten op de nieuwe pocket.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Lies
Usericon van Lies
Posted 25-11-2003 19:49 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2003 19:39 schreef XnegativeX het volgende:
Wie niet?
Garfield is ultiem grappig! Ik zit al tijden te wachten op de nieuwe pocket.
Ik niet. Ik vind het maar een fletse bedoening.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen