IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : comics Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-07-2008 19:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 14:53 schreef Heiden het volgende:
Deadpool.

die verdient wel een vaste serie



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-07-2008 19:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

las trouwens dat michael turner, van oa witchblade helaas is overleden (juni 2008, kanker)!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-07-2008 20:12 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik ben blij dat jij het zegt, maar waar is hij aan overleden dan?

Die Dark Tower-serie lijkt me wel interessant. Verder hoop ik ooit nog de Turtle-strips terug te krijgen die mijn moeder aan mijn neefjes heeft uitgeleend. Ik dacht dat het nooit zou gebeuren, maar ik ben een beetje uitgekeken op Donald Duck.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-07-2008 20:15]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-07-2008 20:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 20:12 schreef Schaep het volgende:
Ik ben blij dat jij het zegt, maar waar is hij aan overleden dan?

Die Dark Tower-serie lijkt me wel interessant. Verder hoop ik ooit nog de Turtle-strips terug te krijgen die mijn moeder aan mijn neefjes heeft uitgeleend. Ik dacht dat het nooit zou gebeuren, maar ik ben een beetje uitgekeken op Donald Duck.


http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Turner_(artist)

kanker


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 06-07-2008 20:19 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2001 1:05 schreef Mutilator het volgende:


GUMMBAH!!!!!!!!!!!!!!!


Inderdaad, geniaal


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-07-2008 20:21 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Oh Jezus, hij heeft nog best vette dingen gemaakt ook.

Ik vind het jammer dat de toffe comics vrij duur zijn, voor de 'casual'-lezers zoals ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-07-2008 20:21]


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-07-2008 12:11 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 20:21 schreef Schaep het volgende:
Oh Jezus, hij heeft nog best vette dingen gemaakt ook.

Ik vind het jammer dat de toffe comics vrij duur zijn, voor de 'casual'-lezers zoals ik.


Valt toch wel mee? Zolang het een echte comic is zijn ze niet zo duur.
Als het GN's worden e.d. dan schiet de prijs wel redelijk omhoog. Maar die formats van europese bodem zijn ook aan de prijs in de meeste gevallen.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2008 12:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ja, plus dat de meeste comics, die ik koop dan, amerikaans zijn. een dalende dollar is dus op zich niet heel slecht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2008 12:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 juli 2008 23:57 schreef Argus het volgende:
Nice! GR?


Klopt! Op de Ghostrider DVD wordt ie genoemd, met meer fraai artwork erbij getoond, ook de Kubert familie wordt genoemd; dus die comics ga ik zeker zoeken

quote:
Op 6 juli 2008 19:53 schreef attila_de_hun het volgende:
las trouwens dat michael turner, van oa witchblade helaas is overleden (juni 2008, kanker)!


Hej kut is dat; was n erg goeie tekenaar ook imo; volgde zoveel mogelijk van em (Witchblade, Fathom)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-07-2008 12:28]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Gnosis
With Furious Intent
Usericon van Gnosis
Posted 07-07-2008 13:20 by Gnosis Wijzig reactieProfiel van GnosisQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

quote:
Op 5 juli 2008 23:57 schreef Argus het volgende:
Nice! GR?

Overigens net de laatste Spawn Godslayer gelezen. Beetje naar dat die dus nu stopt....
De gewone Spawn lees ik al eeuwen niet meer. (sinds 100)


Hehe, das toevallig, ik ook niet meer. Alles heeft daar een beetje naartoe gewerkt dus alles daarna was bijna overbodig. Plus dat Greg Capullo er mee kapte was erg jammer, de beste tekenaar die aan Spawn heeft gewerkt.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-07-2008 13:37 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ja dat gevoel had ik dus ook met 100. De powercounters e.d. waren helemaal in het begin juist dingen die me als 'nieuw' aanspraken in dit genre.

Van wat erna kwam heb ik nog wel eens een deeltje opengeslagen maar het was naar mijn gevoel nogal doorgeslagen. (Twins van Wanda en Terry die later god en de duivel bleken te zijn , etc....)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-07-2008 17:00 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2008 12:11 schreef Argus het volgende:
Valt toch wel mee? Zolang het een echte comic is zijn ze niet zo duur.
Als het GN's worden e.d. dan schiet de prijs wel redelijk omhoog. Maar die formats van europese bodem zijn ook aan de prijs in de meeste gevallen.


quote:
Op 7 juli 2008 12:18 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, plus dat de meeste comics, die ik koop dan, amerikaans zijn. een dalende dollar is dus op zich niet heel slecht.


Ah, misschien heb ik dan ook wel gewoon op de verkeerde plaatsen gekeken! Eigenlijk moet ik hier in de stad ook weer eens langs de winkel waar ze tweedehands-comics verkopen, het spreekt me opzich wel aan.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2008 22:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-07-2008 22:15 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 6 juli 2008 19:50 schreef attila_de_hun het volgende:
die verdient wel een vaste serie


Die heeft ie ook. Nou ja, soort van. Cable & Deadpool.
Maar Deadpool heeft duidelijk de hoofdrol in die serie. In het begin is die humor van die gast geniaal maar als je 10 a 20 issues hebt doorgelezen dan begint het schijt-irritant te worden.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2008 22:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2008 22:15 schreef XnegativeX het volgende:
Die heeft ie ook. Nou ja, soort van. Cable & Deadpool.
Maar Deadpool heeft duidelijk de hoofdrol in die serie. In het begin is die humor van die gast geniaal maar als je 10 a 20 issues hebt doorgelezen dan begint het schijt-irritant te worden.


werd er toen niet van schrijver gewisseld??
het nummer waarin hij de plaats van Peter Parker inneemt is in ieder geval briljant


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-07-2008 22:21 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Geen idee. Ik heb alleen een verhaallijn gelezen waarin ze acht Mr. Sinister aan zitten om een of andere baby terug te halen uit de toekomst. Maar die verhaallijn was enorm wazig omdat alles in het teken stond van de humor. I.p.v. andersom.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2008 22:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ah, maar dat was de cable/deadpool serie, toch? deadpool heeft ook een tijdje een "eigen" serie gehad die vooral in de beginperiode erg goed was. met de juiste schrijver (kelly was toen de schrijver dacht ik) loopt dat gewoon . alleen zal het altijd een marginale serie blijven denk ik omdat het gewoon geen type voor een groot publiek is. zo zijn er weel meer comics


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-07-2008 22:31 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ah, dat wist ik dan weer niet


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Gnosis
With Furious Intent
Usericon van Gnosis
Posted 08-07-2008 10:57 by Gnosis Wijzig reactieProfiel van GnosisQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

Wel grappig dat Deadpool een rol heeft in de nieuwe Wolverine film, gespeelt door Ryan Reynolds. Ik hoop dat het niet dezelfde humor is en hij bewust is van het feit dat hij in een film zit, dat zou niet werken



Mo
yeuh!
Usericon van Mo
Posted 08-07-2008 11:31 by Mo Wijzig reactieProfiel van MoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vikingmo

woewh, Donald Duck is leuk! En rooie oortjes.. en G. rafzerk, wel jammer dat je die niet zo veel vind. Ze zijn vet geniaal! ^^


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-07-2008 11:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik loop al weer 3 albums achter merk ik


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-07-2008 12:20 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2008 22:15 schreef XnegativeX het volgende:
Die heeft ie ook. Nou ja, soort van. Cable & Deadpool.


Had. De laatste nummers waren nog wel onder die titel uitgegeven maar waren eigenlijk Deadpool solo. Dit ivm de dood van Cable...
Er is ondertussen wel weer een nieuwe Cable serie omdat er tijdens Messiah Complex een Cable terug kwam uit 'een tijd'. Of dit dus een Cable is van voor hij dood ging of wat anders weten we niet. Wel is dit meer de x-force cable en is de serie best wel nice wat art betreft.
Storyline kan ik wel vertellen maar dat is lullig als je Messiah Complex nog niet kent en wel wilt kennen.

hint: de x-mensjes zijn imo nog nooi zo grondig door elkaar geknalt als in deze cross-over

tip: De nieuwe X-force serie is ook erg leuk (Black-ops X-men...)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2008 17:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://www.eppostripblad.nl/home.html

weer een "reunie" zullen we maar zeggen. toch wel goed nieuws en hopelijk is het langdurig.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 12-08-2008 11:48 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Crap, ik merk dat ik er al weer een tijdje uit ben. Michael Turner dood? Jammer jammer. Zijn werk voor Witchblade, Tombraider en natuurlijk Fathom vond ik zeer goed.
Afgezien van die comics was ik altijd weg van Elfquest, Papyrus, Yoko Tsuno, Requiem de vampierridder, Storm, De Rode Ridder, Zodiac en Altor. (En natuurlijk vroegah de Duck, Suske & Wiske en Astrix & Obelix)K zal er vast nog een paar vergeten zijn.

Tegenwoordig volg ik alleen nog Kabuki. Hoop binnenkort de nieuwste paperback op te kunnen halen


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-08-2008 17:16 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Je bent toevallig een vrouw?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen