IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : comics Vorige pagina | Volgende pagina
Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 29-10-2001 23:05 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2001 19:56 schreef Aragorn het volgende:
....

En is firefox de enige die tekent op het forum??


Ik teken ook! Geen flauw idee hoe je dat hier neer moet zetten, maar er staan er een paar op de homepage van Sjaan, zoek maar ff. Bij de Art en dan naar de Artgallery van Bianca v/d Heuvel...


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 29-10-2001 23:20 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

url?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 30-10-2001 14:17 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

Nou ja zeg, de url is toch algemeen bekend hier Nee hoor, de url is http://www.geocities.com/worldofhjew/


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 30-10-2001 18:55 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Thnx voor de promotie


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 30-10-2001 19:16 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

Graag gedaan hoor


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-12-2001 17:01 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hee... heeft iemand de nieuwe (en laatste) STORM al gelezen? Ik heb hem vorige week gekocht, en hij is wel aardig. Maar echt zo van "er moet een einde aan". Ja wat wil je ook als de tekenaar bijna dood is...



Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 14-12-2001 17:08 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Ik las vroeger veel X-men en Spiderman (oude marvel-edities).
Nu ook Kiss- Psycho Circus
Grendel
Sin City
Spawn
veel van Todd mcFarlane


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 14-12-2001 18:00 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

spawn
whitchblade
spiderman


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-12-2001 18:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

las afgelopen zondag voor het eerst sinds jaren weer es de donald duck

ennuh dirkjan heerst


Je moeder.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-12-2001 18:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 december 2001 17:01 schreef Vargen666 het volgende:
Hee... heeft iemand de nieuwe (en laatste) STORM al gelezen? Ik heb hem vorige week gekocht, en hij is wel aardig. Maar echt zo van "er moet een einde aan". Ja wat wil je ook als de tekenaar bijna dood is...


Jazeker! En idd; dit zal het laatste album zijn; de tekenaar heeft al hulp nodig gehad van een andere tekenaar. Die maakt het niet lang meer! Gelukkig wel een bevredigend einde van de serie.

STORM


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-12-2001 19:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2001 18:22 schreef Mutilator het volgende:
STORM


maar als storm tegen spider-man moest vechten zou die wel flink klappen krijgen want spider-man regeert enorm!


Der Lexus
Usericon van Der Lexus
Posted 18-12-2001 14:05 by Der Lexus Wijzig reactieProfiel van Der LexusQuote dit bericht

Spawn heb ik gevolgd (bij het eerste hondertal) maar werd me een beetje te, financieel gezien (nieuwe + oude nummers inhalen). Wil ik nog wel eens compleet gaan krijgen (via de samengebonden delen desnoods) om het verhaal toch compleet te krijgen..

Witchblade, Darkness, Fathom, Lady Death en Purgatory probeer ik nog wel eens te lezen bij mensen die wel het geld uitgeven

Spawn The Dark Ages volg ik nu nog als enigste. Met moeite want in de "Nieuw, net binnen"-bak staat altijd wel weer een aanlokkende nieuwe serie d'r in. (furstratie )

Iemand hier wel eens 666 gelezen ? Ik vind het wel grappig hoe ze proberen er 666 keer "slurp" in te verwerken

Tekenen doe ik nog steeds zeer graag, vind het alleen jammer dat ik zo technisch beperkt ben . Toen ik na de HAVO naar het VWO ging heb ik Tekenen erbij gepakt en kwam snel tot de conclusies dat ik wel ideeën had, maar ze lang niet altijd, zoals ík het wou, op papier kon krijgen. (verf, als je d'r niet mee om kunt gaan, zuigt)

[Dit bericht is gewijzigd door Der Lexus op 18-12-2001 14:11]


Therefore, there are patterns, everywhere in nature


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 18-12-2001 15:58 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

lees eigenlijk niet echt vaak strips... vroeger de DD duh , Garfield, en Dirk-jan
verder teken ik wel zelf, ook stripstijl wel.. van alles... xit ook op Grafisch Lyceum... Aragorn ook, maar dan in R'dam


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 18-12-2001 16:00 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Wie kent er Kronieken van de Zwarte Maan... 't Is een vertaling van een Franse strip geloof ik...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-12-2001 16:10 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 16:00 schreef Sharteel het volgende:
Wie kent er Kronieken van de Zwarte Maan... 't Is een vertaling van een Franse strip geloof ik...

tuurlijk kennik die die elf met die leuke oogjes die gloeien als ie boos wordt toch ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 18-12-2001 16:34 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ben net met Lanfeust van Troye, die is ook erg de moeite waard.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-12-2001 16:40 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

is echter een nadeel aan strips, ...zijn zo snel uit


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 27-07-2002 19:23 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

die Ultimate Marvel strips die nu worden uitgebracht, alles opnieuw gemaakt, de chars zijn anders, bijvoorbeeld Beast is niet meet blauw maar gewoon nog een mens, maar dan met grote voeten en handen.



Wolverine


Spiderman


Green Goblin .

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 27-07-2002 19:25]


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-07-2002 1:20 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik teken zelf ook maar geen strips commics.

Thorgald vind ik trouwens erg gaaf .


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 28-07-2002 13:08 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Mijn leven bestaat zo'n beetje alleen maar uit strips.

Regular series:
- Battle Chasers
- Danger Girl (helaas afgelopen)
- Spawn
- Amazing Spiderman

Ooit kocht ik zo'n beetje alles wat nieuw uitkwam, maar ja, da was de koelkast leeg en dat moet ook niet he ..........

Wederom....bezoek mijn site !!!


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


SQT
Usericon van SQT
Posted 28-07-2002 13:12 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Dirk & Desiree
Garfield
Familie Doorzon
Eikels
Casper & Hobbes
Donald Duck (ik is abonnee)
Kuifje
Asterix
Soda

erg goede strips allemaal


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-07-2002 20:10 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Whahhaaah, dit is pas humor...




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-07-2002 20:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2002 19:23 schreef Witchking het volgende:
die Ultimate Marvel strips die nu worden uitgebracht, alles opnieuw gemaakt, de chars zijn anders, bijvoorbeeld Beast is niet meet blauw maar gewoon nog een mens, maar dan met grote voeten en handen.





Beest is inmiddels blauw. ultimate versies zijn erg goed! vooral de ultimates, een versie van de tamme avengers is erg sterk. dat is allemaal veel harder en realistischer!Ook spiderman is erg goed. zijn ontstaan wordt over enkele comics verteld en er wordt echt de tijd genomen. zeer, zeer goed!!!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-07-2002 20:28 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2002 20:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Garfield is lachuh !

Op het VWO tijdens wiskunde veel gelezen, verraadde me zelf altijd door te hard lachen ..


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen