IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : comics Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 22:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 22:38 schreef Chelman het volgende:
Ja, hier heb ik iets over gehoord. Dit moet ik eens tsjekken. Maare is dat niet een beetje oldskool...in de zin van: moeilijk aan te komen?


wel, ik heb onlangs nog bij een "de slegte" de hele vertaalde serie zien staan (Breda). en ik denk verder dat DC deze serie netjes heeft samengebundeld in een paperback. Dus op zich moet er wel aan te komen zijn denk ik.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 22:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 22:41 schreef Asphyxiated het volgende:
Helemaal niet moeilijk om aan te komen.

Bol.com verkoopt de paperback voor 18.99.

edit: Linkje weggehaald vanwege lay-out verneuking.
OK, dat is dus nog concreter.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 22:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 22:37 schreef Asphyxiated het volgende:
Ik vond V for Vendetta wel een erg goede film. Anders dan de comic ja maar zeker niet slecht. Vooral Hugo Weaving deed het geweldig als V. Natalie Portman was wat minder. Die scene in de regen was enorm mooi gefilmd. Zo rechtstreeks uit de comic.

en hoe vond je "sin city"??? Ik ken de comic niet maar vond de film erg leuk.


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 22:44 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Ik moet toch echt die Absolute versie hebben. Wel wat duur. Maar ja waar ben je dan comic-nerd voor hé?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 22:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 22:44 schreef Asphyxiated het volgende:
Ik moet toch echt die Absolute versie hebben. Wel wat duur. Maar ja waar ben je dan comic-nerd voor hé?


dat is die laatse versie met een verlengde film???


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2006 22:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 22:44 schreef attila_de_hun het volgende:
en hoe vond je "sin city"??? Ik ken de comic niet maar vond de film erg leuk.
Ik vond de film wel OK, de comics heb ik vluchtig bij Donner bekeken en...ze spraken mij niet direct aan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 22:48 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 22:46 schreef attila_de_hun het volgende:
dat is die laatse versie met een verlengde film???


http://www.diogenesclub.net/images/watchmen.jpg

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 22:48]


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 22:49 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 22:47 schreef Chelman het volgende:
Ik vond de film wel OK, de comics heb ik vluchtig bij Donner bekeken en...ze spraken mij niet direct aan.


Ze zijn nogal over-the-top. Zal dus niet iedereen aanspreken en die aparte art van Frank Miller ook niet.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 22:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 22:47 schreef Chelman het volgende:
Ik vond de film wel OK, de comics heb ik vluchtig bij Donner bekeken en...ze spraken mij niet direct aan.


begrijpelijk, gezien de aparte tekenstijl. Maar de gebrachte vorm vond ik erg cool. het was naar mijn mening echt een comic in filmvorm, niet een verfilmde comic(zoals bij de gemiddelde superman-, spiderman-film etc).


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 22:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 22:49 schreef Asphyxiated het volgende:
Ze zijn nogal over-the-top. Zal dus niet iedereen aanspreken en die aparte art van Frank Miller ook niet.


ik heb er ook moeite mee als ik door die comics blader. maar goed, de serie is tochbehoorlijk populair dacht ik


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 22:58 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Een goede site voor comics is : www.comicasa.nl

Zeer goede service en snelle levering (binnen 2 werkdagen)

En voor de zombie fans moet ik toch weer The Walking Dead aanraden. Comic in het zwart-wit. En laat je dat zwart-wit niet afschrikken want het ziet er gewoon zeer goed uit. Alleen jammer dat Tony Moore niet meer de art verzorgd. Zijn art ziet er namelijk echt zeer goed uit.

http://www.imagecomics.com/PREVIEW/thewalkingdead1_p4.jpg
Preview pagina


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 23:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 22:58 schreef Asphyxiated het volgende:
Een goede site voor comics is : www.comicasa.nl

Zeer goede service en snelle levering (binnen 2 werkdagen)

En voor de zombie fans moet ik toch weer The Walking Dead aanraden. Comic in het zwart-wit.


Hier op ZM is een echte zombie-fan aanwezig namelijk "oud vuil". mogelijk iets voor hem????

Ik ga mijn comics meestal in Utrecht halen trouwens


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-07-2006 23:03 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

check dan ook Zombie Commandos From Hell.


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 23:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

of "Bombie de zombie"een Donald duckverhaal. (en voor de duidelijkheid de Carl Barks DD-verhalen regeren...)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-07-2006 23:07]


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 23:15 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 23:01 schreef attila_de_hun het volgende:
Hier op ZM is een echte zombie-fan aanwezig namelijk "oud vuil". mogelijk iets voor hem????

Ik ga mijn comics meestal in Utrecht halen trouwens


Ik doelde met zombie fans dan ook voornamelijk op Oud Vuil. En Rajackar, die is ook niet vies van de zombies.

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 23:15]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-07-2006 23:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

zombies zijn dan ook tof


Fuck the world and fuck you


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-07-2006 23:31 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 22:23 schreef attila_de_hun het volgende:
dat had je al geweten als de FF had gevolgd Argus! ben benieuwd hoe ze dat gaan uitleggen en of er een nieuwe thor serie komt.


Daar heb je alleen de flits gezien en de hamer. Dit is de eerste new Thor tenzij ik opeens iets gemist heb.

en ja, civil war 3.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-07-2006 23:34 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 23:01 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ga mijn comics meestal in Utrecht halen trouwens


De paar series die ik op papier lees haal ik gewoon in de winkel
De rest is al op de pc voordat de fysieke hier in het land is


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 26-07-2006 23:37 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Iemand ook bekend met de Comic Crimson..over een vampierprins..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-07-2006 0:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 juli 2006 22:58 schreef Asphyxiated het volgende:
Een goede site voor comics is : www.comicasa.nl

Zeer goede service en snelle levering (binnen 2 werkdagen)

En voor de zombie fans moet ik toch weer The Walking Dead aanraden. Comic in het zwart-wit. En laat je dat zwart-wit niet afschrikken want het ziet er gewoon zeer goed uit. Alleen jammer dat Tony Moore niet meer de art verzorgd. Zijn art ziet er namelijk echt zeer goed uit.

http://www.imagecomics.com/PREVIEW/thewalkingdead1_p4.jpg
Preview pagina


Marvel heeft trouwens ook een serie Marvel zombies en Watchmen wordt meen ik ook verfilmd.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-07-2006 8:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 23:31 schreef Argus het volgende:
Daar heb je alleen de flits gezien en de hamer. Dit is de eerste new Thor tenzij ik opeens iets gemist heb.

en ja, civil war 3.


echt thor duidelijk in beeld wel ja. maar dat hij weer "geactiveerd" was, dat was wel al duidelijk. maar goed, ik ben benieuwd of er weer een serie van hem komt en wat er gebeurt met de overige "goden".

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-07-2006 8:59]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-07-2006 10:29 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 27 juli 2006 0:20 schreef Mutilator het volgende:...Watchmen wordt meen ik ook verfilmd.


Dat idee ligt al heel lang op de planken ja. Maar er wordt weinig mee gedaan. Jammer, want ik vind dat echt een geweldig verhaal. Ook ideaal voor verfilming. Hoewel het nooit zo'n spectakel film als Spiderman en X-men kan worden.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 27-07-2006 10:39 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

quote:
AICN meldde onlangs al dat er gesprekken gaande waren, inmiddels is bekend dat Zach Snyder, momenteel in de weer met Frank Millers comic 300, inderdaad de regie op zich zal nemen van The Watchmen.

Snyder is de derde regisseur die zich als regisseur aan de comics van Alan Moore (From Hell, V For Vendetta) en Lloyd Levin verbindt; Darren Aronofsky (Pi, Requiem for a Dream) en Paul Greengrass (Bloody Sunday, The Bourne Supremacy) gingen hem voor.




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-07-2006 10:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 10:29 schreef XnegativeX het volgende:
Dat idee ligt al heel lang op de planken ja. Maar er wordt weinig mee gedaan. Jammer, want ik vind dat echt een geweldig verhaal. Ook ideaal voor verfilming. Hoewel het nooit zo'n spectakel film als Spiderman en X-men kan worden.


spektakel is niet automatisch goed. maar ik denk dat ze, met een juist budget, flink te keer kunnen gaan in die film. alleen, hoe ze er een film van 1.5-2 uur van kunnen maken is mij een raadsel en als ze fors gaan knippen, wat blijft er dan nog over????


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 27-07-2006 10:46 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

1 ding is al zeker. Alan Moore wil niks met de verfilming te maken hebben.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen