IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : hartklachten Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2004 11:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zo,ben der weer.Gisteren opgenomen op de hartbewaking wegens ernstige hartritmestoornissen,en dat op m'n 33 e.Gelukkig was dat na vrij veel medicatie weer opgelost,en mocht ik vanmorgen het ziekenhuis weer uit,maar het brengt je wel effe aan het nadenken.Betekent;nu echt stoppen met roken,minder zuipen,dus de aankomende festivals zal ik het wat rustiger aan moeten doen,want dit was nou niet echt een pretje.Ga nu eerst effe een paar weekkies bijkomen.


spelfout weggehaald...


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 13-01-2004 11:42 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

zuur man
sterkte!



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 13-01-2004 11:42 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

wow! Jezus Gristus! Sterkte kerel! Ik hoop dat je er weer snel weer helemaal bovenop bent!


campske666
Usericon van campske666
Posted 13-01-2004 11:43 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Volgens mij ligt dat aan die kut-herrie waar je de hele dag naar luistert. Denk aan je gezondheid man!!! gooi die hele rot cd-collectie buiten en koop je een paar Gerard Joling albums

veel beterschap


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-01-2004 11:43 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

beterschap gast



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2004 11:48 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nou,ben theoretisch weer opgeknapt,maar kan het zo weer krijgen,dus ik zal wat minder de beest uit gaan hangen.Goodbye ruig leven

Maar blijf natuurlijk gewoon festivals en concerten bezoeken alleen met minder bier.


spelfout weggehaald...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-01-2004 11:51 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 januari 2004 11:48 schreef varanus het volgende:
Maar blijf natuurlijk gewoon festivals en concerten bezoeken alleen met minder bier.


Sterke, kerel! Dat moet niet niks zijn, om zo met de feiten geconfronteerd te worden! Maar bedenk maar zo.. uiteindelijk heb je geen nicotine en alcohol nodig om lol te hebben!


I'm not being rude. You're just insignificant.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-01-2004 11:51 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

and a BOB is born



Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 13-01-2004 11:51 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 11:48 schreef varanus het volgende:
Nou,ben theoretisch weer opgeknapt,maar kan het zo weer krijgen,dus ik zal wat minder de beest uit gaan hangen.Goodbye ruig leven



Bof ... de varanen zullen wel voor wat actie blijven zorgen zeker ?


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 13-01-2004 11:51 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 11:48 schreef varanus het volgende:
Nou,ben theoretisch weer opgeknapt,maar kan het zo weer krijgen,dus ik zal wat minder de beest uit gaan hangen.Goodbye ruig leven
Ah! Erg jammer, maar misschien ook goed! Stoppen met roken is erg moeilijk, maar voor zoiets zou het denk ik wel lukken!
quote:

Maar blijf natuurlijk gewoon festivals en concerten bezoeken alleen met minder bier.
mooi zo! Mocht ik je ooit tegenkomen dan krijg je een pilsje van me!

nogmaals sterkte


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-01-2004 11:53 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Dat is best kut man, zeker stoppen met roken. Normaal biertje drinken moet geen probleem zijn lijkt mij. Sterkte.


Bazzio Attacks!!!


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 13-01-2004 11:53 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Sterkte kerel


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


gelobte balwoppie
idioot
Usericon van gelobte balwoppie
Posted 13-01-2004 12:12 by gelobte balwoppie Wijzig reactieProfiel van gelobte balwoppieQuote dit berichthttp://www.wateragaam.tk

Doe maar rustig aan, nu heb je alle tijd om de fora te bombarderen.

sterkte jongen...


Wat voor vlees zit er in die toverrijst?


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 13-01-2004 13:55 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 13 januari 2004 11:41 schreef varanus het volgende:
Zo,ben der weer.Gisteren opgenomen op de hartbewaking wegens ernstige hartritmestoornissen,en dat op m'n 33 e.Gelukkig was dat na vrij veel medicatie weer opgelost,en mocht ik vanmorgen het ziekenhuis weer uit,maar het brengt je wel effe aan het nadenken.Betekent;nu echt stoppen met roken,minder zuipen,dus de aankomende festivals zal ik het wat rustiger aan moeten doen,want dit was nou niet echt een pretje.Ga nu eerst effe een paar weekkies bijkomen.


jij bent AL 33!

ik kreeg op m'n zeventiende last van hartritme stoornissen en boezem fibrilleren (on regelmatig samentrekken van je kamers. ben er eerst in oktober 2002 voor behandeld, met helaas slecht resultaat, waardoor ik in januarie 2003 opnieuw de operatie kamer in moest.

ik ben toen geabbleerd, dwz dat ze met een soort gloeidraad vanaf m'n lies naar m'n hart zijn gegaan, om daat weefsel dat uit zich zelf pulsen afgaf weg te branden bij m'n long venen.

heerlijk 6 uur lang met alleen plaatselijke verdoving (lies) compleet stil te moeten liggen, terwijl je al die catheters door je heen voelt schuiven! maar goed het was dat of m'n hele leven medicatie slikken...



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-01-2004 13:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Beterschap en sterkte


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-01-2004 13:59 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 13:55 schreef Markam het volgende:
jij bent AL 33!

ik kreeg op m'n zeventiende last van hartritme stoornissen en boezem fibrilleren (on regelmatig samentrekken van je kamers. ben er eerst in oktober 2002 voor behandeld, met helaas slecht resultaat, waardoor ik in januarie 2003 opnieuw de operatie kamer in moest.

ik ben toen geabbleerd, dwz dat ze met een soort gloeidraad vanaf m'n lies naar m'n hart zijn gegaan, om daat weefsel dat uit zich zelf pulsen afgaf weg te branden bij m'n long venen.

heerlijk 6 uur lang met alleen plaatselijke verdoving (lies) compleet stil te moeten liggen, terwijl je al die catheters door je heen voelt schuiven! maar goed het was dat of m'n hele leven medicatie slikken...



Ok ik ben na mijn geboorte geopereerd aan me hart een zogenaamde mustard operatie en dat was in 77 ik was net 9 maand, mijn rechter ader zat links en links zat rechts en dat hebben ze ff omgewisseld daardoor moet ik wel me hele leven bloedverdunners slikken, maar das niet zo erg want verder mag ik alles, maar dan bedoel ik ook alles.

Heb dus een litteken over mijn borst met 148 hechtingen.

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 13-01-2004 14:00]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 13-01-2004 13:59 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Sterkte ermee Varanus, een beetje rustiger aan doen met alcohol enzo kan zeker geen kwaad <--dubbeldrank


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-01-2004 14:03 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Maar natuurlijk beterschap toegewenst aan Varanus en bier mag je gewoon drinken hoor met mate, nog beter is een borrel.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2004 17:27 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Markam;damn,was jij echt vroeg man
Maar ik had er op m'n 33e eigenlijk ook nog niet op gerekend.Voel me nu overigens goed hoor.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2004 17:28 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 14:03 schreef Smoochy het volgende:
Maar natuurlijk beterschap toegewenst aan Varanus en bier mag je gewoon drinken hoor met mate, nog beter is een borrel.


Yep,was me in het ziekenhuis ook al verteld.Maar zuippartijen zoals ik op ouwejaarsavond heb meegemaakt sla ik voorlopig effe over.


spelfout weggehaald...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 17:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en toch is iedereen tegen een rookverbod

sterkte @varanus


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 13-01-2004 17:29 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 13 januari 2004 17:28 schreef varanus het volgende:
Yep,was me in het ziekenhuis ook al verteld.Maar zuippartijen zoals ik op ouwejaarsavond heb meegemaakt sla ik voorlopig effe over.



HEEE je bent weer thuis....
Ik heb gister even met je lieve bezorgde vrouwtje zitten praten op msn....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2004 17:32 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 17:29 schreef zillah-morte het volgende:
HEEE je bent weer thuis....
Ik heb gister even met je lieve bezorgde vrouwtje zitten praten op msn....


Ah,nou,ben der weer helemaal bij.


spelfout weggehaald...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 13-01-2004 17:35 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

fuck zeg, en ik word over 2 maanden 35.

en mijn levenstijl is idem, alleen blow ik er ook bij.


mmm.


Oud Vuil.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 13-01-2004 20:21 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 17:27 schreef varanus het volgende:
Markam;damn,was jij echt vroeg man
Maar ik had er op m'n 33e eigenlijk ook nog niet op gerekend.Voel me nu overigens goed hoor.
Hebben hartritmestoornissen perse iets met leeftijd te maken? Volgens mij niet. Maar goed.
@Varanus: Heel veel beterschap en doe het lekker rustig aan! Een beetje met je varaantjes spelen en zo


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2004 20:27 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 20:21 schreef anonymous het volgende:
Hebben hartritmestoornissen perse iets met leeftijd te maken? Volgens mij niet. Maar goed.
@Varanus: Heel veel beterschap en doe het lekker rustig aan! Een beetje met je varaantjes spelen en zo


Volgens de cardiologen die mij hebben behandeld was ik er veel te vroeg bij.Ik heb gisteren 2 ziekenhuizen van binnen gezien(de eerste hulp in ziekenhuis 1,en de hartbewaking in ziekenhuis 2,omdat ziekenhuis 1 vol was...)en ik ben vervoerd in een ambulance,en in beide ziekenhuizen en in de ambulance vonden ze het een vreemde zaak.


spelfout weggehaald...


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen