IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : vinyl of digitaal Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 05-11-2014 16:06 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Inbrengwinkel tapes all day.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 05-11-2014 17:01 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2014 15:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Het blijven voor mij allemaal erg rare dingen. Ritueeltjes met vinyl, de geur van tweedehands platenzaken, extra groot artwork, een aparte luisterkamer, heropnames, remasters, per se alles van een bepaalde band moeten hebben, ook al is het dubbel of driedubbel, kleuren vinyl, etc.

Ik luister gewoon graag muziek, in z'n essentie.

Sommige mensen halen genot uit zelfkastijding. Dat kan je vreemd vinden, maar dat maakt het verkregen genot er niet minder op.

Niet alles draait om pragmatisme.


WMP
Usericon van WMP
Posted 05-11-2014 17:07 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Maar OWW, uit een ander topic kwam al naar voren dat jij houdt van middelmatige, dertien in een dozijn troep en Stromae geniaal vindt. Dan is de rest van je meming over 'beleven van muziek' volstrekt niet ter zake doende.


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-11-2014 17:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Waarom moet jij er nou zonodig weer zo overheen gaan pissen? Ben je 12?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WMP
Usericon van WMP
Posted 05-11-2014 17:13 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik heb gisteren nog even twaalfjarig gevoeld. Tot ze weer naar huis ging.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-11-2014 17:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Volgende keer krijgt ze geen eten meer van me, kan me niet schelen dat ze vast zat. Te laat is te laat.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-11-2014 17:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2014 15:28 schreef Ralph het volgende:
Dit klinkt heel erg naar, zeker aangezien jij het zegt.


viginaal


signature


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 05-11-2014 18:18 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Wat een meta-discussie.


En nu gaan we vegen


WMP
Usericon van WMP
Posted 05-11-2014 18:26 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Wellicht, maar ik heb wel het juiste petje op.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-11-2014 18:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2014 17:07 schreef WMP het volgende:
Maar OWW, uit een ander topic kwam al naar voren dat jij houdt van middelmatige, dertien in een dozijn troep en Stromae geniaal vindt. Dan is de rest van je meming over 'beleven van muziek' volstrekt niet ter zake doende.


Dus.

Zelfs Fusion maakt betere posts dan dit. Die denkt tenminste nog na voordat 'ie iets achterlijks typt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WMP
Usericon van WMP
Posted 05-11-2014 19:02 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Op dom gebral kun je dom gebral terug verwachten.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-11-2014 19:03 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

@OWW dus. Gelukkig is dat meestal alleen in jouw optiek zo, en zegt dat n ieder met gezond verstand niet zo veel. Die prikt wel door die relnichterij heen.

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 05-11-2014 19:04]


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-11-2014 19:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2014 19:02 schreef WMP het volgende:
Op dom gebral kun je dom gebral terug verwachten.


Hoezo nou weer drom gebral?

Ralph neemt een stelling in, ik vertel hem dat dat onzin is en als puntje bij paaltje komt blijkt dat hij toch niet bedoelde wat hij zei en dus dat het inderdaad onzin is.

En dan kom jij nog even trollen met je trieste kneuzen gejank omdat je blijkbaar te dom bent om iets inhoudelijks te melden, zoals wel vaker.

Wie loopt hier nou dom te brallen dan? Jij toch zeker? Zure Harry.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-11-2014 19:25 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2014 19:03 schreef Fusion het volgende:
@OWW dus. Gelukkig is dat meestal alleen in jouw optiek zo, en zegt dat n ieder met gezond verstand niet zo veel. Die prikt wel door die relnichterij heen.


Gelukkig is mijn optiek dan ook het enige relevante perspectief voor mij. Of een ander het er mee eens is doet niet ter zake.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-11-2014 19:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2014 19:22 schreef Onweerwolf het volgende:
Ralph neemt een stelling in, ik vertel hem dat dat onzin is en als puntje bij paaltje komt blijkt dat hij toch niet bedoelde wat hij zei en dus dat het inderdaad onzin is.



Dat is dus helemaal niet waar. Ik vind het jammer dat je precies op dit punt blijft hameren.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WMP
Usericon van WMP
Posted 05-11-2014 19:32 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2014 19:22 schreef Onweerwolf het volgende:
Hoezo nou weer drom gebral?

Ralph neemt een stelling in, ik vertel hem dat dat onzin is en als puntje bij paaltje komt blijkt dat hij toch niet bedoelde wat hij zei en dus dat het inderdaad onzin is.


Op één punt wel, op een ander punt bleef je maar autistisch doormekkeren, terwijl iedereen kon lezen dat je er naast zat en je daar ook keer op keer op wees. En dan toch maar door blijven drammen.

quote:
En dan kom jij nog even trollen met je trieste kneuzen gejank omdat je blijkbaar te dom bent om iets inhoudelijks te melden, zoals wel vaker.


Zoals ik al impliceerde: dat gebral van jou was geen serieuze repliek waard.

quote:
Wie loopt hier nou dom te brallen dan? Jij toch zeker?


Nee. Zie hierboven.





nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 05-11-2014 19:33 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Ik ga voor vinyl en doe de groeten aan MR.N en Herrie



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-11-2014 19:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

We zouden ook op kunnen houden elkaar steeds als oud vuil te behandelen. Wees toch eens groter dan dat.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-11-2014 19:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2014 19:31 schreef spectre het volgende:
Dat is dus helemaal niet waar. Ik vind het jammer dat je precies op dit punt blijft hameren.


Ben ik nou gek?

Hij geeft het notabene zelf toe.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 05-11-2014 19:37 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 5 november 2014 19:22 schreef Onweerwolf het volgende:
Ralph neemt een stelling in, ik vertel hem dat dat onzin is en als puntje bij paaltje komt blijkt dat hij toch niet bedoelde wat hij zei en dus dat het inderdaad onzin is.


Als je niet als een autist op dat ene zinnetje of woordje blijft focussen, en eens verder leest dan je neus lang is, kun je misschien ook inzien dat dat niet klopt.

quote:
Op 5 november 2014 14:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Muziek gaat langs jou heen als het niet van vinyl komt.


Dit is dus gewoon domweg niet waar. Jij mag dat in je eigen belevingswereld prima denken, maar dit is geen stelling die ik ingenomen heb. Nergens.



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-11-2014 19:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2014 19:37 schreef Ralph het volgende:
Als je niet als een autist op dat ene zinnetje of woordje blijft focussen, en eens verder leest dan je neus lang is, kun je misschien ook inzien dat dat niet klopt.



Dit is dus gewoon domweg niet waar. Jij mag dat in je eigen belevingswereld prima denken, maar dit is geen stelling die ik ingenomen heb. Nergens.




Ok, schiet mij maar lek.

Je zegt letterlijk, LETTERLIJK, dat niet-vinyl langs je heen gaat. En daarna zeg je dat het opeens niet zo is.

Wat is het nou?

Hoe moet ik je zin dan interpreteren?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 05-11-2014 19:41 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 5 november 2014 19:36 schreef Onweerwolf het volgende:
Ben ik nou gek?


Nee. Wel kortzichtig en niet in staat verder te lezen en denken dan wat jij jezelf aangepraat hebt.

quote:
Hij geeft het notabene zelf toe.


Ook nee. Lees nou eens het hele verhaal terug, man. Ook dat in het gekocht topic. Misschien dat ik me in eerste instantie ongelukkig uitdrukte, maar als je uit alles wat daarna komt niet op kunt maken wat ik dan wél bedoel, mede doordat ik (niet als enige) het constant aan je uit zit te leggen, heb je een serieus leesprobleem.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-11-2014 19:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2014 19:41 schreef Ralph het volgende:
Nee. Wel kortzichtig en niet in staat verder te lezen en denken dan wat jij jezelf aangepraat hebt.



Ook nee. Lees nou eens het hele verhaal terug, man. Ook dat in het gekocht topic. Misschien dat ik me in eerste instantie ongelukkig uitdrukte, maar als je uit alles wat daarna komt niet op kunt maken wat ik dan wél bedoel, mede doordat ik (niet als enige) het constant aan je uit zit te leggen, heb je een serieus leesprobleem.


Het enige wat ik lees in jouw posts is dat als jij optimaal wilt genieten van muziek dat het dan vinyl moet zijn omdat je dan je ritueeltje er bij hebt. Als het een ander medium is dan luister je dat terwijl je in de keuken staat of weet ik veel wat.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WMP
Usericon van WMP
Posted 05-11-2014 19:48 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Begrijpend lezen is blijkbaar écht een brug te ver voor je. En maar blijven drammen dat het aan anderen ligt. Jammer joh.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 05-11-2014 19:49 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 5 november 2014 19:40 schreef Onweerwolf het volgende:
Je zegt letterlijk, LETTERLIJK, dat niet-vinyl langs je heen gaat. En daarna zeg je dat het opeens niet zo is.


Ik beweer nergens LETTERLIJK dat ALLES wat niet-vinyl is langs mij heengaat. Al kan ik misschien begrijpen dat dat zo overkomt door deze quote:

quote:
Op 4 november 2014 8:43 schreef Ralph het volgende:
Dat is voor mij de reden waarom ik vinyl ben gaan kopen, omdat je meer 'bezig' bent met muziek, in plaats van dat je iets opzet waarna het volledig langs je heen gaat (iets wat ik de afgelopen jaren in toenemende mate gemerkt heb bij mezelf).


...waarin het woordje mede mist en een duidelijke uiteenzetting dat ik uiteraard niet bedoel dat ik al jaren niets meer kan horen zo lang het niet op vinyl is uitgebracht. Sorry dat jij dat, als enige in deze hele fucking discussie, niet begrijpt. Ook niet nadat je er herhaaldelijk op gewezen wordt.

Jij leest iets en trekt dat herhaaldelijk finaal uit zijn verband, en dan ligt het vervolgens aan iedereen behalve jou.

Dus nog één keer speciaal voor jou, in de hoop dat je je niet meer buitengesloten voelt:

Vinyl draaien vind ik qua luistergenot prettiger omdat ik dan mezelf helemaal op de muziek concentreer. Omdat ik dan actief in de buurt van dat muziekapparaat zit. Als ik muziek opzet op een ander medium is dat vooral als achtergrond.

Hoop dat het zo duidelijker is. Sorry voor de verwarring hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 05-11-2014 19:53]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen