IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : vinyl of digitaal Vorige pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-11-2014 11:11 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Spotify heb ik laatst gedeïnstalleerd, aangezien er inderdaad niet alles op te vinden is, en omdat 'ie domweg sommige lokale bestanden op mijn harde schijf niet wil lezen als het niet ook bij hun online staat. Lekker terug naar Winamp voor de digitale collectie.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-11-2014 16:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2014 9:17 schreef spectre het volgende:
Ik snap je niet, waarom zou je een enorme kastenwand met lelijke cd's willen terwijl je een iTunes lijst (oid) kunt hebben waar je veel makkelijker door heen kunt scrollen? Als je toch alleen maar digitaal wilt waarom ga je die albums nog opslaan op die verouderde compact discs?


Omdat het mooi is om te hebben? Niet zo moeilijk toch?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-11-2014 16:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is het vinylaal of vinyliaal ?


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-11-2014 16:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2014 10:41 schreef mikkasscar het volgende:
Bestaat dat nog? Voor downloads schuim ik de blogs af, anders het betere google-werk.


Ik gebruik voor 98% rutracker. Ik dacht dat elke metalfan dat deed.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-11-2014 16:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehe, werkelijk nog nooit van gehoord. Gewoon blogs, ja.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-11-2014 16:52 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Toen zielzoek en dat soort dingen nieuw waren, wel eens wat gehaald natuurlijk. Maar toen waren mp3's nog max 128kb/s en de goede dingen achteraf netjes op CD gekocht, klinkt toch altijd wat beter.

Verder: er is zo'n groot gratis aanbod, dat ik me in tijden van weinig aankopen nooit verveel; videos bij reviews, bandcamp afschuimen (soms wat gratis demo's meepikkend).

Ik heb nog rekken vol CD's, en binnenkort ga ik maar eens mijn nieuwe ikea kasten in elkaar schroeven om mijn Vinyl niet langer in grote plastic boxen te bewaren;

Ik vind beide nog altijd hun waarde hebben, en het maakt de muziekbeleving een stuk minder hectisch. Een ietwat goede installatie om alles te draaien, en rustig gaan zitten, wat lezen, soms eens opstaan om iets te zoeken, dat ontspant echt meer dan scrollen.

Natuurlijk heb ik al mijn cd's op mp3 voor auto en werken op de pc. Maar voor mij mogen tastbare dragers blijven bestaan.


Maar het is wel jammer dat formaten als muziek-dvd nooit echt goed doorgebroken zijn; er valt immers veel meer geluidskwaliteit te bereiken dan wat een CD kan bieden. Met een dikke PCM geluidstrack, komt een mooi egale vinyl toch wat in het gedrang imo.
Toch is vinyl speciaal; het is een erg fysiek proces en toch veruit de manier van muziek luisteren die het meest voldoening geeft, maar niks voor "gauw tussendoor".


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-11-2014 22:29 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 6 november 2014 16:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hehe, werkelijk nog nooit van gehoord. Gewoon blogs, ja.






reign_in_blood.exe


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-11-2014 8:34 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Buried
Usericon van Buried
Posted 08-11-2014 11:48 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2014 22:29 schreef Black Jew het volgende:
reign_in_blood.exe

:')



Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen