IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Het gedrag van metalfans,steeds extremer? Vorige pagina | Volgende pagina
Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 12-01-2005 12:52 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Ik heb ze ook wel extremer meegemaak, tegenwoordig zijn het meestal 3 of 4 man die een beetje door elkaar huppelen(zoals bij Grave afgelopen zaterdag in de Goudvishal)


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2005 13:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 22:59 schreef Brujeria het volgende:
inderdaad, er zijn ook mensen die rustig vooraan willen staan headbengen, die dus om de haverklap omgebeukt worden.
Pfff.. Dat zijn homeaux!

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 12-01-2005 13:38]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 12-01-2005 13:44 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 12 januari 2005 12:35 schreef CoenV het volgende:
Wat mij wel eens opvalt is dat de fotograferende medemens vaak recht denkt te hebben op een mooi plaatsje vooraan, ook al is het midden is de headbangende/moshende menigte.



Waar moet de 'echte' (ik heb het niet over het lokale huppeltutje met de digitale flutcamera) fotograferende mens dan wel gaan staan. Helemaal achteraan soms? Ik - en anderen - staan met materiaal ter waarde van 2000 euro in onze handen. En de meesten zij niet verzekerd voor schade aan dat materiaal. Wij staan op eigen risico tussen de moshende medemens. Achteraf willenz e dan wel de foto's hebben en nog liefst gratis ook. Dus als er eentje in volle vaart tegen mij knal kan hij een vettige stamp terug verwachten..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2005 13:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Een andere hobby zoeken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-01-2005 13:49 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 januari 2005 13:44 schreef Sharteel het volgende:
Waar moet de 'echte' (ik heb het niet over het lokale huppeltutje met de digitale flutcamera) fotograferende mens dan wel gaan staan. Helemaal achteraan soms? Ik - en anderen - staan met materiaal ter waarde van 2000 euro in onze handen. En de meesten zij niet verzekerd voor schade aan dat materiaal. Wij staan op eigen risico tussen de moshende medemens. Achteraf willenz e dan wel de foto's hebben en nog liefst gratis ook. Dus als er eentje in volle vaart tegen mij knal kan hij een vettige stamp terug verwachten..


He Snaack?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 12-01-2005 13:52 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

De voorste rij is idd niet bestemd voor fotografen. Zeker niet als zo iemand denkt voor te kunnen dringen en zo jouw headbangruimte in beslag neemt. Jammer voor die apparatuur, heb ik niets mee te maken.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-01-2005 13:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 13:49 schreef helmet het volgende:


He Snaack?


Ik had die camera diagonaal anaal bij je in moeten brengen, Ridder in de orde van de Scheve Lens die je der bent




Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-01-2005 13:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 13:52 schreef Sjaan het volgende:
De voorste rij is idd niet bestemd voor fotografen. Zeker niet als zo iemand denkt voor te kunnen dringen en zo jouw headbangruimte in beslag neemt. Jammer voor die apparatuur, heb ik niets mee te maken.


In een beetje fatsoenlijke zaal is de eerste meter voor het podium met dranghekken afgeschermd voor de fotografen. Kunnen die mensen tenminste ook fatsoenlijk hun werk doen


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-01-2005 13:56 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 januari 2005 13:53 schreef Snaack het volgende:
Ik had die camera diagonaal anaal bij je in moeten brengen, Ridder in de orde van de Scheve Lens die je der bent
Mja, dan had ik 'm nooit meer in kunnen ruilen en de geniale opmerking "Nee inderdaad, dit kan echt niet door vallen gebeurd zijn." gehoord

Bovendien liep je zelf eerder diagonaal, zuiplap


I'm not being rude. You're just insignificant.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-01-2005 13:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 13:56 schreef helmet het volgende:
Mja, dan had ik 'm nooit meer in kunnen ruilen en de geniale opmerking "Nee inderdaad, dit kan echt niet door vallen gebeurd zijn." gehoord


Geniaal inderdaad, ze moesten eens weten.

*ping*



*hihihihihihihi*

quote:
Bovendien liep je zelf eerder diagonaal, zuiplap


Ik wíst niet eens meer dat ik liep


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 12-01-2005 14:02 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 12 januari 2005 13:55 schreef Snaack het volgende:
In een beetje fatsoenlijke zaal is de eerste meter voor het podium met dranghekken afgeschermd voor de fotografen. Kunnen die mensen tenminste ook fatsoenlijk hun werk doen


Idd, zo hoort het ook. Dan hoeven wijd e fans ook niet te storen in hun 'ik sta op de eerste rij want wie weet krijg ik een plectrum/telefoonnummer/neukbeurt/goedkeurende knipoog (kies uit wat op u betrekking heeft)'-activiteiten.
Helaas vinden sommige uitbaters het nog steeds belangrijker 20 kaarten meer te verkopen dan een kleine fotopit te voorzien..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 12-01-2005 14:16 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 13:44 schreef Sharteel het volgende:
Waar moet de 'echte' (ik heb het niet over het lokale huppeltutje met de digitale flutcamera) fotograferende mens dan wel gaan staan. Helemaal achteraan soms? Ik - en anderen - staan met materiaal ter waarde van 2000 euro in onze handen. En de meesten zij niet verzekerd voor schade aan dat materiaal. Wij staan op eigen risico tussen de moshende medemens. Achteraf willenz e dan wel de foto's hebben en nog liefst gratis ook. Dus als er eentje in volle vaart tegen mij knal kan hij een vettige stamp terug verwachten..


Van mij hoeven er niet perse foto's gemaakt te worden. Maar goed, als jij als fotograaf dat nodig vind, moet je dat doen. Da's net zoals een journalist die naar Irak of een ander kankerland gaat, je bent op gevaarlijk terrein waar je werk te doen hebt. Het kan fout gaan, dat zo'n vriendelijke getinte meneer jouw hoofd er af hakt, bijvoorbeeld.
Als fotograaf in de moshpit is dat net zo, je hoeft er niet te komen, doe je dat wel, dan kan je wel eens een lichaam tegen je aangeslingerd krijgen.
Eigen risico.


Sleipnir
Usericon van Sleipnir
Posted 12-01-2005 14:27 by Sleipnir Wijzig reactieProfiel van SleipnirQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 13:44 schreef Sharteel het volgende:
Waar moet de 'echte' (ik heb het niet over het lokale huppeltutje met de digitale flutcamera) fotograferende mens dan wel gaan staan. Helemaal achteraan soms? Ik - en anderen - staan met materiaal ter waarde van 2000 euro in onze handen. En de meesten zij niet verzekerd voor schade aan dat materiaal. Wij staan op eigen risico tussen de moshende medemens. Achteraf willenz e dan wel de foto's hebben en nog liefst gratis ook. Dus als er eentje in volle vaart tegen mij knal kan hij een vettige stamp terug verwachten..

Koop een goeie lens, hoef je niemand in de weg te staan en andersom. Bij de weg, voor wie fotografeer je eigenlijk? Ben je niet verzekerd door je werkgever?


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 12-01-2005 14:33 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik werkte voor Mindview, nu freelance voor jan en alleman (deze maand Epica in Mexico pics in Aardschok en OOR), maar zelfs de 'huisfotografen' worden meestal niet vergoed voor schade of diefstal van apparatuur. Vandaar dat alle fotografen altijd zo angstvallig met hun grote fototassen liggen te sleuren op concerten en festivals..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sleipnir
Usericon van Sleipnir
Posted 12-01-2005 14:37 by Sleipnir Wijzig reactieProfiel van SleipnirQuote dit bericht

OK, een beetje vreemd, de fotografen waar wij mee werken zijn wel degelijk verzekerd nl, maar kennelijk vind niet iedere werkgever dat even belangrijk. Kan me dus wel voorstellen dat je voorzichtig bent, maar ik denk dat de meeste mensen die vooraan staan je alleen maar lastig vinden en hopen dat je weer snel vertrekt.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 12-01-2005 14:53 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 12 januari 2005 14:37 schreef Sleipnir het volgende:
OK, een beetje vreemd, de fotografen waar wij mee werken zijn wel degelijk verzekerd nl, maar kennelijk vind niet iedere werkgever dat even belangrijk. Kan me dus wel voorstellen dat je voorzichtig bent, maar ik denk dat de meeste mensen die vooraan staan je alleen maar lastig vinden en hopen dat je weer snel vertrekt.


Voor/bij wie werk jij dan?


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sleipnir
Usericon van Sleipnir
Posted 12-01-2005 14:54 by Sleipnir Wijzig reactieProfiel van SleipnirQuote dit bericht

Ik werk voor een label.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 12-01-2005 14:55 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 12 januari 2005 14:37 schreef Sleipnir het volgende:
OK, een beetje vreemd, de fotografen waar wij mee werken zijn wel degelijk verzekerd nl, maar kennelijk vind niet iedere werkgever dat even belangrijk. Kan me dus wel voorstellen dat je voorzichtig bent, maar ik denk dat de meeste mensen die vooraan staan je alleen maar lastig vinden en hopen dat je weer snel vertrekt.
Verzekerd zijn en daar ook werkelijk van terug verwachten is ook nog een zaak. In veel gevallen zijn die verzekeringen op zoveel punten dichtgetimmerd dat je bijna nooit kan claimen. Waarom zou je dan nog.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 18:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 13:44 schreef Sharteel het volgende:
Ik - en anderen - staan met materiaal ter waarde van 2000 euro in onze handen. En de meesten zij niet verzekerd voor schade aan dat materiaal. Wij staan op eigen risico tussen de moshende medemens.


Dus eigenlijk vind jij dat als jij er met je cameraatje aan komt sjouwen, het publiek minstens een meter van je af moet gaan staan om het risico tot raken te verkleinen? Zoals je al zei sta je op eigen risico tussen moshende mensen, als je dat risico niet wil lopen moet je het beter regelen met de zaal/werkgever.


der_fuhrer
schrijft drinkt eet en denkt rechts
Usericon van der_fuhrer
Posted 30-01-2005 19:38 by der_fuhrer Wijzig reactieProfiel van der_fuhrerQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 8:57 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik heb het idee dat er steeds meer extremisten rond lopen in de metal scene. Muzikanten krijgen uitwerpselen in hun gezicht, er worden "maffia's" opgericht, bier wordt naar Iron maiden gekogeld, en nu weer dat gedoe rond Stratovarius. Die gitarist is zeker een eikel maar om die man nu te molesteren is toch te gek voor woorden.
Dit alles bij elkaar, op zo een korte tijd deed mij toch het gevoel oproepen dat er een hoop rare figuren rondlopen. Maar mogelijk is het altijd al zo geweest en komt het nu toevallig onder de aandacht. Ik hoop maar het laatste.


is het niet allemaal juist softer geworden?



[Dit bericht is gewijzigd door der_fuhrer op 30-01-2005 19:39]


links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!!


der_fuhrer
schrijft drinkt eet en denkt rechts
Usericon van der_fuhrer
Posted 30-01-2005 19:41 by der_fuhrer Wijzig reactieProfiel van der_fuhrerQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 9:14 schreef attila_de_hun het volgende:


waar was dat dan? en als jij een vechtpartij van 20 jaar geleden nog kan herinneren moet het wel iets speciaals zijn geweest.
Als enige reden voor problemen vroeger was bijv neonazi-skinheads die kwamen klieren. maar ik heb nog nooit twee metalheads met elkaar op de vuist zien gaan tijdens een concert of iemand die de muzikanten belaagde.


mischien moet je eens wat beter uit je doppen kijken of naar meer conserten gaan


links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-01-2005 19:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 19:41 schreef der_fuhrer het volgende:
mischien moet je eens wat beter uit je doppen kijken of naar meer conserten gaan


Misschien moet jij eens naar de datum kijken voordat je posts van driekwart jaar gaat quoten...


spelfout weggehaald...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-01-2005 20:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 19:41 schreef der_fuhrer het volgende:
mischien moet je eens wat beter uit je doppen kijken of naar meer conserten gaan


Ja!!!Dat ga ik doen!!!!!!!!!!!! Wie niet naar zulke sterke argumenten luistert is echt wel dom!
Overigens, welkom rechtsdraaiende zak stront. Wanneer ga je weer weg?

Bedoel je met "consert" dit:

http://www.consert.de/


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-01-2005 21:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 20:59 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja!!!Dat ga ik doen!!!!!!!!!!!! Wie niet naar zulke sterke argumenten luistert is echt wel dom!
Overigens, welkom rechtsdraaiende zak stront. Wanneer ga je weer weg?

Bedoel je met "consert" dit:

http://www.consert.de/




spelfout weggehaald...


oscura
Usericon van oscura
Posted 30-01-2005 21:15 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

hij eet en schrijft rechts.. misschien denkt hij links? en lukt de spelling met rechts nog niet zo....


carcasstrid


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen