IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Het gedrag van metalfans,steeds extremer? Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2005 18:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 18:24 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Dan ben je nog steeds omringd door mongolen...
Zit jij iig wel in vertrouwde omgeving.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-03-2005 18:25 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 maart 2005 18:25 schreef Jenje het volgende:
Zit jij iig wel in vertrouwde omgeving.

Wat een typische Jenje-opmerking


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2005 18:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 18:25 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Wat een typische Jenje-opmerking
Vraag er dan ook niet om ..


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-03-2005 18:27 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

...


Bruce Banner


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-03-2005 18:30 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 18:23 schreef Jenje het volgende:
Een pit en headbangen zijn altijd al bij metal geweest ...


Is onzin!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2005 18:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 18:30 schreef Verval het volgende:
Is onzin!
Hmm kan me geen concert zonder herinneren (behalve bij zaadbands) in de tig jaar dat ik metal luister/bezoek.


Maar dan nog ... als je het niks vind, ga je toch weg? Iemand stoer een trap of duw of mep verkopen als ie druk bezig is, is enorm laf.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 09-03-2005 18:34]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-03-2005 18:38 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 maart 2005 18:33 schreef Jenje het volgende:
Iemand stoer een trap of duw of mep verkopen als ie druk bezig is, is enorm laf.


Dat zelfde geldt dus ook voor de onschuldige metalfan die bijna een rolstoel in wordt gebeukt, terwijl hij staat te headbangen. Weet je hoe gemakkelijk je iets kan beschadigen wanneer je met je kop vooruit in de rug van de persoon voor je wordt geschopt?

Of had je daar nog niet over nagedacht?


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2005 18:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 18:38 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Dat zelfde geldt dus ook voor de onschuldige metalfan die bijna een rolstoel in wordt gebeukt, terwijl hij staat te headbangen. Weet je hoe gemakkelijk je iets kan beschadigen wanneer je met je kop vooruit in de rug van de persoon voor je wordt geschopt?

Of had je daar nog niet over nagedacht?
Och jee och jee .. en dus omdat die mogelijkheid er heel misschien wel zou kunnen zijn, moet je zo iemand dus maar een trap verkopen? Dat is redeneren in een manier als: 1 op de 50.000 vrouwen kan Aids krijgen, allemaal afmaken dus.

Oftewel: Slaat nergens op.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-03-2005 18:40 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 18:33 schreef Jenje het volgende:
Maar dan nog ... als je het niks vind, ga je toch weg? Iemand stoer een trap of duw of mep verkopen als ie druk bezig is, is enorm laf.


En de situatie waarin je staat te headbangen en je meerdere malen een behoorlijk tyfusduw krijgt. (doordat je staat te bangen val je ook gemakkelijker op je muil) Als dit dan ook nog is bij bands gebeurd waar niet op te pitten valt dan ben je wat mij betreft een gigantische boerenlul.

Gabberen doe je ook niet bij Dries Roelvink.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-03-2005 18:41 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

*sluit zich bij Verval aan*


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2005 18:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 18:40 schreef Verval het volgende:
En de situatie waarin je staat te headbangen en je meerdere malen een behoorlijk tyfusduw krijgt. (doordat je staat te bangen val je ook gemakkelijker op je muil) Als dit dan ook nog is bij bands gebeurd waar niet op te pitten valt dan ben je wat mij betreft een gigantische boerenlul.
Je hebt mij ook niet horen zeggen dat die gasten die bijvoorbeeld melig gaan pitten (soms zie je ze wel eens met een groepje aan elkaar ronmd sjezen) dat die gasten daar meer recht op hebben dan iemand die headbangt. Alleen wat Lain beschrijft is dat hij iemand direct een trap met een kist verkoopt (waar je iemand ook levenslang verlamd mee kunt maken , maar dara denkt ie vast niet aan) en dat is gewoonweg retelaf.

quote:
Gabberen doe je ook niet bij Dries Roelvink.
Ik wil helemaal niet weten wat jij op Dries Roelvink doet


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-03-2005 18:45 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 maart 2005 18:43 schreef Jenje het volgende:
Je hebt mij ook niet horen zeggen dat die gasten die bijvoorbeeld melig gaan pitten (soms zie je ze wel eens met een groepje aan elkaar ronmd sjezen) dat die gasten daar meer recht op hebben dan iemand die headbangt. Alleen wat Lain beschrijft is dat hij iemand direct een trap met een kist verkoopt (waar je iemand ook levenslang verlamd mee kunt maken , maar dara denkt ie vast niet aan) en dat is gewoonweg retelaf.

Ik wil helemaal niet weten wat jij op Dries Roelvink doet


dat gebeurt dan ook enkel in extreme situaties (lees; bij extreme botmongolen die het niet willen begrijpen)


Bruce Banner


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-03-2005 18:46 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Toch kan ik het wel begrijpen als je constant geirriteerd word door pitters, een doodschop geven zou ik niet doen.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-03-2005 18:46 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 maart 2005 18:46 schreef Verval het volgende:
Toch kan ik het wel begrijpen als je constant geirriteerd word door pitters, een doodschop geven zou ik niet doen.


Er was nooit sprake van een doodschop.


Bruce Banner


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-03-2005 18:48 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 18:46 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Er was nooit sprake van een doodschop.


Dat moet je ook niet te letterlijk nemen.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-03-2005 18:49 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 maart 2005 18:48 schreef Verval het volgende:
Dat moet je ook niet te letterlijk nemen.
was slechts ter verduid'lijking


Bruce Banner


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-03-2005 18:50 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Aan Jenje:
Voordat je zegt dat headbangen net zo irritant kan zijn, je kan ook headbangen zonder de persoon achter je te raken.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-03-2005 19:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 18:06 schreef Verval het volgende:
Moet ik daar nog serieus antwoord op geven...
Onee wacht, ik ben helemaal vergeten dat jij dat niet metal vindt, dus dat het niet metal is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-03-2005 19:05 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 19:03 schreef Misanthrope het volgende:
Onee wacht, ik ben helemaal vergeten dat jij dat niet metal vindt, dus dat het niet metal is.


hoe oud ben je nou...


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-03-2005 19:05 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 19:05 schreef Verval het volgende:
hoe oud ben je nou...
Zo oud dat ik begrijp dat oudere metalheads nogal bekrompen kunnen zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-03-2005 19:07 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 18:30 schreef Verval het volgende:
Is onzin!



wow , uhr lol, wat voor concerten ga jij dan af waar dus niet gepit en geheadbanged wordt? oops oh ja; Slechtvalk, Stryper, Motley Crue, Laaz rocket enzo? sorry

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 09-03-2005 19:08]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-03-2005 19:08 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 19:05 schreef Misanthrope het volgende:
Zo oud dat ik begrijp dat oudere metalheads nogal bekrompen kunnen zijn.


Ik denk dat ik geen oudere metalhead ben maar jou reacties zijn van een zeer kinderachtig niveau.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-03-2005 19:08 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 19:07 schreef invictis het volgende:
wow , uhr lol, wat voor concerten ga jij dan af waar dus niet gepit en geheadbanged wordt? oops oh ja; Slechtvalk, Stryper, Motley Crue, Laaz rocket enzo? sorry


Ik doelde op het pitten en niet op headbangen.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-03-2005 19:09 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 19:05 schreef Misanthrope het volgende:
Zo oud dat ik begrijp dat oudere metalheads nogal bekrompen kunnen zijn.




zeik niet , ik ben helemaal niet bekrompen, dronken misschien soms wel ja


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-03-2005 19:09 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 19:08 schreef Verval het volgende:
Ik denk dat ik geen oudere metalhead ben maar jou reacties zijn van een zeer kinderachtig niveau.
Och kom toch op... Je zegt dit: 'Headbangen = Metal, Metal = Headbangen, stil staan kan ook aan de zijkant of wat meer naar achteren.'
Maakt jou een bekrompen idioot, rechtvaardigt mijn kritiek.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen