IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Het gedrag van metalfans,steeds extremer? Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-03-2004 18:17 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2004 18:16 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Oeioei, de metalscene is gevaarlijk aan het worden, overal wordt gevochten, niemand doet meer lief tegen elkaar, waar is het respect gebleven? Flikker toch op...

Misschien zijn jullie allemaal gewoon een stelletje slappe huilebalken geworden!


Nee, figuren zoals jij zorgen wel voor agressie.


"This one is older than shit, heavier than time!"


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 05-03-2004 18:19 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

het gedrag van metalhoofden mag wat mij betrewft wel weat extremer, is zo tam en saai de laatste jaren...nu kan ik wel zeggen dat iok terugverlang naar begin jaren 90, eind 80, maar toen had ik nog niks met metal te maken...of queen is opeens true ende evil underground horrormetal?


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-03-2004 18:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

wat een onzin, alsof gedrag met metal te maken heeft. We moeten allemaal boos en kwaadaardig zijn anders zijn we niet underground genoeg. Wat een gelul


"This one is older than shit, heavier than time!"


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 05-03-2004 18:24 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 5 maart 2004 18:21 schreef 0Tolerence het volgende:
wat een onzin, alsof gedrag met metal te maken heeft. We moeten allemaal boos en kwaadaardig zijn anders zijn we niet underground genoeg. Wat een gelul
tjah, a;ls je zelf enig idee had waarover je het had, lag het waarschijnlijk anders....

metal is tolerant geworden, darkthrone en mayhem als bekendste bands voor de nitwits hier, liggen in de free record shop, willem temptation korn bizkit sulletjes lopen in fluisterwoud shirtjes...is dat de originele bedoeling van metal? verkopen, niet letten op de kleine maar op de grote cijfers en deals, commercie in alle uithoeken van de wereld?


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 05-03-2004 18:28 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

...en dan heb ik het over bm, maar anderen zullen vast ook inzien dat hun favo genre verkracht wordt door 13 jarigew huppel troela's...

zoals de helft van dit forum waarschijnlijk is geworden de laatzste tijd

en hoe zit het met het nieuwe modbeleid? welke regels zijn nu nogf miner buigzaam gemaakt...(offtopic btw)


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 05-03-2004 18:31 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 10:14]


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 05-03-2004 18:32 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

[offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 10:15]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 05-03-2004 18:32 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

[quote]Op 5 maart 2004 18:28 schreef HgarrothwulfF het volgende:
...en dan heb ik het over bm, maar anderen zullen vast ook inzien dat hun favo genre verkracht wordt door 13 jarigew huppel troela's...[quote]


Kapotschoppen, die kutpubers!! Blackmetal is moord en brandstichting!!


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 05-03-2004 18:35 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 10:15]


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 05-03-2004 18:35 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 5 maart 2004 18:32 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Op 5 maart 2004 18:28 schreef HgarrothwulfF het volgende:
...en dan heb ik het over bm, maar anderen zullen vast ook inzien dat hun favo genre verkracht wordt door 13 jarigew huppel troela's...


Kapotschoppen, die kutpubers!! Blackmetal is moord en brandstichting!!
en ik re-quote:

quote:
Op 5 maart 2004 18:32 schreef HgarrothwulfF het volgende:
dat is een post wat EN agressie oproept EN agressie uitstraalt


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 05-03-2004 18:38 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

"Kapotschoppen, die kutpubers!! Blackmetal is moord en brandstichting!!"

Oh ja, ik zal de volgende keer er even UITDRUKKELIJK bijschrijven wanneer ik iets spottend en ironisch bedoel.

Dit bijvoorbeeld.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 05-03-2004 18:40 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

[offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 10:15]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-03-2004 18:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 10:16]


"This one is older than shit, heavier than time!"


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 05-03-2004 18:43 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 10:16]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-03-2004 18:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2004 18:24 schreef HgarrothwulfF het volgende:
tjah, a;ls je zelf enig idee had waarover je het had, lag het waarschijnlijk anders....

metal is tolerant geworden, darkthrone en mayhem als bekendste bands voor de nitwits hier, liggen in de free record shop, willem temptation korn bizkit sulletjes lopen in fluisterwoud shirtjes...is dat de originele bedoeling van metal? verkopen, niet letten op de kleine maar op de grote cijfers en deals, commercie in alle uithoeken van de wereld?


Wederom onzin, ik zie geen deathmetal platen bij de freerecordshop liggen. Ik zie de bands nog steeds voor nog geen 12 eurie met z'n 4'en optreden. Het gaat nog steeds om de muziek en ze verdienen er nog steeds geen reet aan. Op zo'n 4 a 5 grote bands na


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-03-2004 18:44 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 10:16]


"This one is older than shit, heavier than time!"


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 05-03-2004 18:47 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 5 maart 2004 18:43 schreef 0Tolerence het volgende:
Wederom onzin, ik zie geen deathmetal platen bij de freerecordshop liggen. Ik zie de bands nog steeds voor nog geen 12 eurie met z'n 4'en optreden. Het gaat nog steeds om de muziek en ze verdienen er nog steeds geen reet aan. Op zo'n 4 a 5 grote bands na
dan ga ik me toch afvragen of de freerecordshop in apeldoorn nit de metropool van nederland is, alles kun je daar bestellen en aveel ligt er al om je de moeite van het wachten bij bestellen te besparen...massacre bijv is geen grote naam lijkt me...wat doet hij daar dan te liggen met dat gaye covertekeningetje m,et vliegende demoontjes in een vortex van roze en groen? en zo ken ik er nog wel meer....


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 05-03-2004 18:47 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 10:16]


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 05-03-2004 18:47 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 5 maart 2004 18:44 schreef 0Tolerence het volgende:
ja inderdaad, het is niet zo dat je dat nog niet wist
kijk maar uit, zo wordt je nog geband onder het nieuwe modbeleid


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-03-2004 18:48 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2004 18:47 schreef HgarrothwulfF het volgende:
dan ga ik me toch afvragen of de freerecordshop in apeldoorn nit de metropool van nederland is, alles kun je daar bestellen en aveel ligt er al om je de moeite van het wachten bij bestellen te besparen...massacre bijv is geen grote naam lijkt me...wat doet hij daar dan te liggen met dat gaye covertekeningetje m,et vliegende demoontjes in een vortex van roze en groen? en zo ken ik er nog wel meer....


Man, who gives a fuck! Als de muziek er niet minder om is. Lig ik er niet van wakker.


"This one is older than shit, heavier than time!"


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 05-03-2004 18:50 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 5 maart 2004 18:48 schreef 0Tolerence het volgende:
Man, who gives a fuck! Als de muziek er niet minder om is. Lig ik er niet van wakker.
erg oppervlakkig hoor...


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 05-03-2004 18:50 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2004 18:47 schreef HgarrothwulfF het volgende:...wat doet hij daar dan te liggen met dat gaye covertekeningetje m,et vliegende demoontjes in een vortex van roze en groen? en zo ken ik er nog wel meer....



De FRS heeft als beleid dat ze in principe geen deathmetalcd's verkopen, tenzij deze roze en groene hoesjes hebben! Die demoontjes zijn twijfelachtig...


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 05-03-2004 18:52 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 5 maart 2004 18:50 schreef DeadBitchFuck het volgende:
De FRS heeft als beleid dat ze in principe geen deathmetalcd's verkopen, tenzij deze roze en groene hoesjes hebben! Die demoontjes zijn twijfelachtig...

Status: Junior Member

dit zegt mij al genoeg


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-03-2004 18:53 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2004 18:50 schreef HgarrothwulfF het volgende:
erg oppervlakkig hoor...


Oppervlakkig? Niks oppervlakkig, dat geleuter eromheen is oppervlakkig. Het gaat om muziek en niet hun cd cover.


"This one is older than shit, heavier than time!"


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 05-03-2004 18:54 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 5 maart 2004 18:53 schreef 0Tolerence het volgende:
Oppervlakkig? Niks oppervlakkig, dat geleuter eromheen is oppervlakkig. Het gaat om muziek en niet hun cd cover.
dit bedoel ik nou dus...jij denkt dat ik het over covers en hoezen waarschijnlijk ook nog over cd-cases en ligging in de frs heb...


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen