IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Het gedrag van metalfans,steeds extremer? Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 09-03-2005 19:11 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 19:08 schreef Verval het volgende:
Ik doelde op het pitten en niet op headbangen.


uhm ja in bepaalde regio staat men soms inderdaad vaak aan de bar zoals bijvoorbeeld Baroeg, armpjes over elkaar en bands afblaffen. Daar moet ik je dan toch wel gelijk in geven.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-03-2005 19:12 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 19:09 schreef Misanthrope het volgende:
Och kom toch op... Je zegt dit: 'Headbangen = Metal, Metal = Headbangen, stil staan kan ook aan de zijkant of wat meer naar achteren.'
Maakt jou een bekrompen idioot, rechtvaardigt mijn kritiek.



jij bent idd een baroegbezoeker


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-03-2005 19:15 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 19:09 schreef Misanthrope het volgende:
Och kom toch op... Je zegt dit: 'Headbangen = Metal, Metal = Headbangen, stil staan kan ook aan de zijkant of wat meer naar achteren.'
Maakt jou een bekrompen idioot, rechtvaardigt mijn kritiek.


Oke stil staan vooraan is ook geen probleem, het enige waar mijn posts omgaan is het soms idiote gedrag van pitters die als lompe boeren te keer gaan op muziek waar gewoon niet op te pitten valt.

Je hoort mij niet klagen als bv tijdens Cro-mags gepit word.

[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 09-03-2005 19:16]


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-03-2005 19:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 19:15 schreef Verval het volgende:
Oke stil staan vooraan is ook geen probleem, het enige waar mijn posts omgaan is het soms idiote gedrag van pitters die als lompe boeren te keer op muziek waar gewoon niet op te pitten valt.

Je hoort mij niet klagen als bv tijdens Cro-mags gepit word.
Ik lever dezelfde kritiek op headbangers als jij op pitters. Als je het daar niet mee eens bent, meet je met 2 maten. Bangers en pitters zijn beiden gay.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 09-03-2005 19:20 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Ach vervalletje dan gaan we toch gewoon lekker naar een gabber/terror feestje.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-03-2005 19:24 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 19:17 schreef Misanthrope het volgende:
Ik lever dezelfde kritiek op headbangers als jij op pitters. Als je het daar niet mee eens bent, meet je met 2 maten. Bangers en pitters zijn beiden gay.


Posted 09-03-2005 18:50 by Verval
Voordat je zegt dat headbangen net zo irritant kan zijn, je kan ook headbangen zonder de persoon achter je te raken.

Ofwel van bangers hoef je geen last te hebben.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-03-2005 19:24 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 19:20 schreef Rensykdom het volgende:
Ach vervalletje dan gaan we toch gewoon lekker naar een gabber/terror feestje.


zeer zeker. Kom je nog inzuipen?


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-03-2005 19:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 19:24 schreef Verval het volgende:
Posted 09-03-2005 18:50 by Verval
Voordat je zegt dat headbangen net zo irritant kan zijn, je kan ook headbangen zonder de persoon achter je te raken.

Ofwel van bangers hoef je geen last te hebben.
Van pitters hoef je ook geen last te hebben... In mijn concertencarriere heb ik tot nu toe meer last gehad van bangers dan van pitters.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-03-2005 19:29 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 19:25 schreef Misanthrope het volgende:
Van pitters hoef je ook geen last te hebben... In mijn concertencarriere heb ik tot nu toe meer last gehad van bangers dan van pitters.


Dat is mogelijk hoewel het omgekeerde me logischer lijkt.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 09-03-2005 19:29 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 9 maart 2005 19:24 schreef Verval het volgende:
zeer zeker. Kom je nog inzuipen?


Tuurlijk


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-03-2005 20:54 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 9 maart 2005 19:29 schreef Rensykdom het volgende:
Tuurlijk


Gezellig.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-03-2005 21:10 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 19:25 schreef Misanthrope het volgende:
Van pitters hoef je ook geen last te hebben... In mijn concertencarriere heb ik tot nu toe meer last gehad van bangers dan van pitters.
nou ik ben het bijna met je eens. het irritante van haadbangers is dat al het haar vaak in je bier beland, in je mond, aan je ketting of gewoon in je ogen. Maar bij pitters kan het nog wel eens tot blauwe tenen komen of dat geduw en getrek waarbij (wanneer je al wat op hebt) je niet meer echt stevig kan staan. Ook vind ik het pitten zwaar irritant wanneer ik onwijs naar de plee moet en ik geen zin heb om mijn plekkie te verlaten. Het lijkt wel of mensen het dan echt op mijn blaas gemunt hebben.

Maar ik kan me er eigenlijk niet aan irriteren. Ik vind het vreselijk als de hele zaal als een halve circel om het podium heen staat met de armen over elkaar heen. Dat heb ik ooit eens in Unitas Wageningen gezien tijdens God dethroned. Verschrikkelijk. Die gasten voelden zich volgens mij ook niet echt op hun gemak. En serieus de bewegingen gingen niet verder dan het nuttigen van het drankje terwijl er wel onwijs vet werd gespeeld.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


mordiana
Usericon van mordiana
Posted 09-03-2005 21:37 by mordiana Wijzig reactieProfiel van mordianaQuote dit bericht

Wat is een concert nou als er niet geheadbanged wordt?! Als iedereen als sandzakken staat zonder beweging (komt voor bij sommige concerten) is er ook geen lol aan. Dat je dan haar in je ogen kan krijgen moet je dan maar accepteren.

Nou zijn moshpits wel weer irritant, als er toch gevochten moet worden, dan gewoon achteraan, maar niemand die díe logica lijkt te snappen :\


Ff zelfde sig nemen als ik heb op alle forums - - Emperor, Mayhem en Ragnarok heerschen over alles wat los en vast zit!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-03-2005 21:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 21:37 schreef mordiana het volgende:
sandzakken

kom je uit suriname ofzo?

quote:

Nou zijn moshpits wel weer irritant, als er toch gevochten moet worden, dan gewoon achteraan, maar niemand die díe logica lijkt te snappen :

Tuurlijk snapt iedereen die logica wel. Maar ik wil het ook zien en ik ga me avond niet laten verzieken door een stel beukende gasten. Ik vind het leuk om van optredens foto's te maken en ik probeer dan wel een goed plekkie te hebben. Maar owee als ze aan mijn bier komen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-03-2005 21:42 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 19:25 schreef Misanthrope het volgende:
Van pitters hoef je ook geen last te hebben... In mijn concertencarriere heb ik tot nu toe meer last gehad van bangers dan van pitters.


Sorry hoor, maar als je "last" hebt van headbangers bij concerten, dan moet je thuis achter de geraniums gaan zitten...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-03-2005 21:44 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 21:42 schreef altx het volgende:
Sorry hoor, maar als je "last" hebt van headbangers bij concerten, dan moet je thuis achter de geraniums gaan zitten...



tot de tanden bewapende geraniums!!! *Bertje Vis mode*


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


mordiana
Usericon van mordiana
Posted 09-03-2005 21:44 by mordiana Wijzig reactieProfiel van mordianaQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 21:41 schreef Cadaveria het volgende:
kom je uit suriname ofzo?



Uhm.. nee. Maar ik heb wel typtyfus en spellingstyfus van moment tot moment.

***EDIT ADD: Besloot toch nog iets te zeggen over moshpits: Ze zijn tegen het einde van de avond meestal wél weer heel grappig. Vooral als er met bier gegooit is.

[Dit bericht is gewijzigd door mordiana op 09-03-2005 21:46]


Ff zelfde sig nemen als ik heb op alle forums - - Emperor, Mayhem en Ragnarok heerschen over alles wat los en vast zit!


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 09-03-2005 21:48 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Maar iemand die bier staat te drinken staat er nooit bij als een zandzak!!!!!


mordiana
Usericon van mordiana
Posted 09-03-2005 21:48 by mordiana Wijzig reactieProfiel van mordianaQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 21:48 schreef Rensykdom het volgende:
Maar iemand die bier staat te drinken staat er nooit bij als een zandzak!!!!!


Nee; die staat erbij als een bierdrinkende zandzak.


Ff zelfde sig nemen als ik heb op alle forums - - Emperor, Mayhem en Ragnarok heerschen over alles wat los en vast zit!


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 09-03-2005 21:49 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 21:44 schreef mordiana het volgende:
Uhm.. nee. Maar ik heb wel typtyfus en spellingstyfus van moment tot moment.

***EDIT ADD: Besloot toch nog iets te zeggen over moshpits: Ze zijn tegen het einde van de avond meestal wél weer heel grappig. Vooral als er met bier gegooit is.


Ja. Ik lach me kapot.


Welcome to the Atrocity Exhibition


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 09-03-2005 21:51 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 maart 2005 21:48 schreef mordiana het volgende:
Nee; die staat erbij als een bierdrinkende zandzak.


Volgens mij is het zoutzak.

Maar ga verder.



Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 09-03-2005 21:53 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 9 maart 2005 21:51 schreef Oud Vuil het volgende:
Volgens mij is het zoutzak.

Maar ga verder.


Komt vast uit zeeland, daar hebben ze meer ervaring met zandzakken


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 09-03-2005 21:53 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 9 maart 2005 21:49 schreef A. het volgende:
Ja. Ik lach me kapot.


Inderdaad.
Ook maar goed dat ze het erbij heeft gezegd dat het grappig is, anders had ik het niet geweten.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


mordiana
Usericon van mordiana
Posted 09-03-2005 22:00 by mordiana Wijzig reactieProfiel van mordianaQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2005 21:53 schreef Rensykdom het volgende:
Komt vast uit zeeland, daar hebben ze meer ervaring met zandzakken


Nah, eigenlijk uit Amsterdam. Daar heb je alleen menselijke zakken. En broekzakken. En jaszakken en.. nouja dat.


Ff zelfde sig nemen als ik heb op alle forums - - Emperor, Mayhem en Ragnarok heerschen over alles wat los en vast zit!


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 09-03-2005 22:57 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:

...vreselijk als de hele zaal als een halve circel om het podium heen staat met de armen over elkaar heen. En serieus de bewegingen gingen niet verder dan het nuttigen van het drankje terwijl er wel onwijs vet werd gespeeld.


Yeah!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen