IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Het gedrag van metalfans,steeds extremer? Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-01-2005 22:16 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 21:28 schreef MisS PeeleR het volgende:
Yep idd En aan de rest: als je dr last van hebt ga er dan niet heen en ga in elk geval zeker niet vooraan staan

Wat een domme uitspraak zeg... spreekwoordelijk voorbeeld van een onverschillige kutmentaliteit.

Als jij in de Schilderswijk een vuilniszak op je hoofd gesmeten krijgt van vijf hoog wil je toch ook niet horen dat je 'daar maar niet had moeten komen'.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 11-01-2005 22:59 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

inderdaad, er zijn ook mensen die rustig vooraan willen staan headbengen, die dus om de haverklap omgebeukt worden. hier heb ik zelf ook regelmatig last van en het begint me steeds meer te irriteren.
Als je zonodig moet moshen/pitten/whatever moet je dat vooral doen, maar probeer op zn minst een klein beetje rekening te houden met mensen die daar geen behoefte aan hebben. tuurlijk word je wel eens tegen iemand aan gebeukt, maar ga niet moedwillig tegen headbangende mensen op lopen rossen


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2005 23:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

wie in unsin ... moshen/pitten gebeurt altijd voor het podium (achterin slaat echt nergens op ..) als je ergens rustig wilt bangen of biertje wilt drinken ga je maar wat verder weg staan .. slapjanussen!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-01-2005 23:43 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nou zeg. Er zijn ook mensen, die vooraan willen kijken, niet eens headbangen of moshen.

Hehe, ik kijk dan ook vaak kwaad achterom. Niet dat dat veel uithaalt.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 11-01-2005 23:43]


Oud Vuil.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 11-01-2005 23:44 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

ik drink gewoon bier en geniet




Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-01-2005 23:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 23:43 schreef webblaster wim het volgende:
Nou zeg. Er zijn ook mensen, die vooraan willen kijken, niet eens headbangen of moshen.

Hehe, ik kijk dan ook vaak kwaad achterom. Niet dat dat veel uithaalt.


Nee, dan denken ze dat je instemmend true aan het kijken bent


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2005 23:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik cola (eeuwige BO


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-01-2005 23:45 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik en true kijken op een concert, bwahahahaa, dat kan ik nuchter niet eens.


Oud Vuil.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2005 23:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

true kijken? waar kijken? waar zeggen?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-01-2005 23:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 23:38 schreef Jenje het volgende:
wie in unsin ... moshen/pitten gebeurt altijd voor het podium (achterin slaat echt nergens op ..) als je ergens rustig wilt bangen of biertje wilt drinken ga je maar wat verder weg staan .. slapjanussen!

D'oh... tuurlijk krijg je wel eens wat tegen je aan gebeukt, is ook niets mis mee. Maar die types die je met plezier een gebroken neus slaan terwijl je niet eens aan het moshen bent, en je vervolgens vertellen dat je 'maar niet vooraan had moeten gaan staan', die moeten natuurlijk opkankeren. En kaalgeplukt worden door de verzekeraar van de gedupeerde.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-01-2005 0:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ga misschien wat te naief uit van goede bedoelingen van moshende medemensen


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-01-2005 2:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik ben het met M. eens, ik stond een keer vooraan te haedbangen, wordt ik door de pit achter me tegen de monitor aangeslingerd. Mijn kin bloedde maar de monitor was verrot.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2005 8:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 23:57 schreef M. het volgende:
D'oh... tuurlijk krijg je wel eens wat tegen je aan gebeukt, is ook niets mis mee. Maar die types die je met plezier een gebroken neus slaan terwijl je niet eens aan het moshen bent, en je vervolgens vertellen dat je 'maar niet vooraan had moeten gaan staan', die moeten natuurlijk opkankeren. En kaalgeplukt worden door de verzekeraar van de gedupeerde.


Hehe...dit doet me denken aan een thread op de muur.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sleipnir
Usericon van Sleipnir
Posted 12-01-2005 8:33 by Sleipnir Wijzig reactieProfiel van SleipnirQuote dit bericht

Ik kan me niet voorstellen dat ik omver wordt gegooid door een 11 jarige met corpsepaint en elfenvleugeltjes.....helaas is dat het gros van het publiek wat je hier (Amsterdam) nog tegenkomt. Ze staan gezellig te "swingen" compleet met handtasje bij Deicide.............


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 12-01-2005 11:43 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

hardcore pits zijn vaker pas echt idioot imho, daar staan een stelletje uitslovers te kijken of ze iemand z'n hoofd van z'n romp kunnen scheiden met een karatetrap of zo...

Dat gaat dan iets te ver, moshen okay, maar moedwillig mensen echt gruwelijk pijn willen doen is niet de mentaliteit die ik voor ogen heb als ik een gezellig concert wil meemaken...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-01-2005 12:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 11:43 schreef Phriar het volgende:
hardcore pits zijn vaker pas echt idioot imho, daar staan een stelletje uitslovers te kijken of ze iemand z'n hoofd van z'n romp kunnen scheiden met een karatetrap of zo...


Als iemand dat doelbewust doet heeft iedereen het recht deze persoon volledig in elkaar te slaan. dan zijn er echt wel grenzen overschreden.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-01-2005 12:14]


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 12-01-2005 12:27 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 23:38 schreef Jenje het volgende:
wie in unsin ... moshen/pitten gebeurt altijd voor het podium (achterin slaat echt nergens op ..) als je ergens rustig wilt bangen of biertje wilt drinken ga je maar wat verder weg staan .. slapjanussen!
IMHO gebeurt headbangen meestal ook vooraan, en ik heb ook nergens gezegd dat de moshende medemens maar achteraan of buiten moet gaan staan.
ik heb het over de mentaliteit "Ik vind moshen leuk en iedereen die in de buurt staat moet ook maar participeren"

Het lijkt me toch niet zo heel moeilijk om onderscheid te maken tussen moshende en bangende omstanders.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 12-01-2005 12:28 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Het enige wat mij irriteert aan de moshende medemens is dat ze al eens onzacht tegen mij aanknallen terwijl ik foto's sta te maken.. Ze kunnen dan ook altijd een nog veel onzachtere shot tegen welk lichaamsdeel dat ik ook maar kan raken verwachten..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 12-01-2005 12:31 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

van mij niet direct.
Als ik merk dat het steeds eenzelfde persoon is die mij staat de beuken dan kan hij op een gegeven ogenblik wel een beste elleboog ontvangen. maar niet voordat ik heb laten merken dat ik niet op zn gebeuk zit te wachten uiteraard.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 12:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 11:43 schreef Phriar het volgende:
hardcore pits zijn vaker pas echt idioot imho, daar staan een stelletje uitslovers te kijken of ze iemand z'n hoofd van z'n romp kunnen scheiden met een karatetrap of zo...




Weetje wat ik extreem gedrag vind, van die jochies die droog staan te oefenen. Zo van, als er straks een pit is ga ik dit en dit en dat doen, vet gaaf man (inclusief de bewegingen). Begint er een pit, gaan ze aan de zijkant beetje mensen staan duwen.

Ook extreem gedrag van metalfans blijft toch de dansjes van de meiden. Laatst op een black metal concertje, staat er zo'n mokkel een beetje semi sensueel te dansen en inderdaad inclusief handtasje.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 12-01-2005 12:35 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 12:28 schreef Sharteel het volgende:
Het enige wat mij irriteert aan de moshende medemens is dat ze al eens onzacht tegen mij aanknallen terwijl ik foto's sta te maken.. Ze kunnen dan ook altijd een nog veel onzachtere shot tegen welk lichaamsdeel dat ik ook maar kan raken verwachten..


Wat mij wel eens opvalt is dat de fotograferende medemens vaak recht denkt te hebben op een mooi plaatsje vooraan, ook al is het midden is de headbangende/moshende menigte.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-01-2005 12:37 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 januari 2005 12:35 schreef CoenV het volgende:
Wat mij wel eens opvalt is dat de fotograferende medemens vaak recht denkt te hebben op een mooi plaatsje vooraan, ook al is het midden is de headbangende/moshende menigte.



camera mee is het beste excuus om vooraan te mogen staan..smerig trucje

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 12-01-2005 12:37]


Bruce Banner


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 12:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 12:37 schreef Lainedil Naleanor het volgende:


camera mee is het beste excuus om vooraan te mogen staan..smerig trucje




Werkt goed en dan nog meisje zijnde, wekt bij de mannen zo'n beschermend vader gevoel op.


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 12-01-2005 12:42 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Ik vind het de laatste tijd nog wel meevallen op concerten met moshpits, of ik ben bij de verkeerde concerten


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-01-2005 12:44 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

De FF pit in Tivoli was wel weer aardig, maar over het algemeen vind ik het juist een stuk tammer worden dan een paar jaar geleden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen