IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Het gedrag van metalfans,steeds extremer? Vorige pagina | Volgende pagina
bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 02-03-2004 22:00 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

maar volgens mij is het gewoon binnen de verschillende metal kringen ook niet altijd koek en ei, niet zo van o hij luistert thrash dus zal hij wel aardig zijn, dat hoeft ook niet maar om dan artiesten te late boeten, dit heeft overigens niks met extreem metalhead zijn te maken ofzo


yo yo wassup nigga bitches in da house


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2004 22:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 20:46 schreef Matthijz Filth het volgende:
op je bakkes 'domme
Ik had ergens anders gehoopt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 02-03-2004 22:41 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 02-03-2004 22:42]


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-03-2004 22:44 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

bakkes


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 02-03-2004 22:45 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door filosofem op 06-03-2008 25:48]


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-03-2004 22:45 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 maart 2004 22:44 schreef nekro het volgende:
bakkes


metaltaal voor gezicht?!?



Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-03-2004 22:46 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 06-03-2008 25:48


Oud Vuil.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2004 22:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Het is sowieso gay om een metalhead aardig te vinden omdat hij een metalhead is. Metalheads zijn domme haatoverbrengers, HAAT! Ik haat metalheads.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-03-2004 22:46 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

'mkay, ben te oud voor dat soor shit taal denk ik, vanaf nu maar de zooi bij GEWOON hollands houden ??


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-03-2004 22:48 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 maart 2004 22:46 schreef nekro het volgende:
'mkay, ben te oud voor dat soor shit taal denk ik, vanaf nu maar de zooi bij GEWOON hollands houden ??


ik begreep het wel, toch alweer 34. ben je ouder dan mij?


Oud Vuil.


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-03-2004 22:53 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Hehehe, gelukkig niet, ben 27, maar kom net terug uit Waterfront, aka oefenruimte, alwaar we weer eens een keer meer gezopen dan geoefend hebben, excuses hoor


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 02-03-2004 23:02 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Ik geloof er niet zo in... De sfeer tijdens concerten is nog steeds geweldig!!

Vooral die nors kijkende, oude brede metalheads vind ik zo mooi. Als je er langs wilt met bier stappen ze na een tikje op hun schouder vriendelijk opzij.

Dat is bij hardcore concerten wel anders... de sfeer daar vind ik zo veel opgefokter! Niemand wil een stap opzij doen. Iedereen lijkt iets uit te stralen van: 1 verkeerde beweging en dan...


Dear dirty delightful old drunken old days


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-03-2004 23:04 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

ja, hahaha, mee eens. vooral die kleintjes hebben daar nogal eens last van geloof ik, die proberen vaak zo overdreven stoer mogelijk over te komen


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 02-03-2004 23:08 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Toch iets met leeftijd?

Ach ja..., als je ouder en wijzer wordt keer je vanzelf naar de metal


Dear dirty delightful old drunken old days


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-03-2004 23:19 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Niks mis met hardcore hoor, maar metal blijft het gaafst !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-03-2004 23:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 23:08 schreef Schaffelaer het volgende:
Toch iets met leeftijd?

Ach ja..., als je ouder en wijzer wordt keer je vanzelf naar de metal

Eh, nee.


On topic:
Ik vind het gedrag van 'metalheads' helemaal niet extremer worden. Eerder softer. Peace, love & understanding, iedereen 'moet' gewoon doen wat-ie wil, mmmkay?
Elke scheet komt tegenwoordig op elke nieuwssite lijkt het wel, daardoor lijkt het alsof het allemaal extremer wordt. Maar begin jaren '90 vlogen kerken in de fik, werd Paradise Lost met stenen bekogeld en ging er een bom af bij een concert van Gorefest (was toch Gorefest, niet?). Ook werd er een zekere gitarist vermoord en pleegde een zekere zanger zelfmoord waarna zijn kapotgeschoten harses op een live-plaat verscheen. Dat zijn toch behoorlijk extreme zaken uit het verleden die aangeven dat het nu niet erger is dan toen.
Grafschennis en bedreigingen zijn ook al oud nieuws (Russische scene?).

*edit* als ik zo het topic nalees zie ik dat anderen me voor zijn geweest

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 02-03-2004 23:35]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-03-2004 0:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nou weet ik niet hoe de concerten van bijv NSBM bands uit/in oost Europa en verder zijn...maar idd als je vergelijkt met uitgaansgelegenheden waar het scootervolk het pistool trekt en er op los schiet dan wil ik daar geen uitsmijter zijn zeg maar...

Ook vind ik het uitblijven van massale anti moslim teksten in verhouding tot de veilige traditionele anti christelijke teksten ook een vorm van versofting; in ieder geval gebrek aan lef.

Verder vind ik het als ik contact maak met zomaar metals de oude thrashers megarelaxed en de jonkies op zich oke dus geen enkel probleem; wat ik wel een 'probleem' vind is dat geindividualiseer en de daarmee gepaard gaande in-zichzelf-gekeerdheid; zorgt voor weinig sfeer...


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-03-2004 11:11]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


cranial
Usericon van cranial
Posted 03-03-2004 10:56 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

het gaat tegenwoordig meer om te shockeren en aandacht te krijgen,maar vroeger was het inderdaad een stuk erger(opkomende black-metal scene),ik denk dat mensen meer hun best doen om gezien te worden en dat leidt totuitspraken dat het extremer is geworden...
in my humble opinion..


Expired,Erased and Forgotten


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 05-03-2004 15:26 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 23:24 schreef Dwaallicht het volgende:
... ging er een bom af bij een concert van Gorefest (was toch Gorefest, niet?)

Vrijwel zeker bedoeld voor Therion.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


campske666
Usericon van campske666
Posted 05-03-2004 16:04 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Allemaal aanstellerij !! Ipv gewoon ff je band te gaan bekijken en e bokske te drinken.


cranial
Usericon van cranial
Posted 05-03-2004 16:16 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

BEN IK HET MEE EENS!
KIJK OOK MAAR EENS NAAR DE SUPER BLACK METAL KINDERTJES VAN 13 JAAR EN OUDER...ALLEMAAL AANSTELLERIJ...ZAKT VANZELF WEER WEG...


Expired,Erased and Forgotten


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-03-2004 16:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2004 16:16 schreef cranial het volgende:
BEN IK HET MEE EENS!
KIJK OOK MAAR EENS NAAR DE SUPER BLACK METAL KINDERTJES VAN 13 JAAR EN OUDER...ALLEMAAL AANSTELLERIJ...ZAKT VANZELF WEER WEG...


Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-03-2004 16:29 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Mwa zo extreem vind ik idd de metalfans van nu niet, ze zijn al geshokkeerd als ze een foto zien van een gothic achtig iemand


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 05-03-2004 16:47 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 5 maart 2004 16:23 schreef altx het volgende:
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor...




Een kleine snol zit zo vol.


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 05-03-2004 18:16 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Oeioei, de metalscene is gevaarlijk aan het worden, overal wordt gevochten, niemand doet meer lief tegen elkaar, waar is het respect gebleven? Flikker toch op...

Misschien zijn jullie allemaal gewoon een stelletje slappe huilebalken geworden!


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen