IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Het gedrag van metalfans,steeds extremer? Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-10-2018 19:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Dat had ik bij D.R.I. in Eindhoven. De laatste corrigerende tikken waren van een kameraad van me en van mij. Daarna was het af.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-10-2018 19:21 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Bij Kickback deed zelfs de zanger bij tijd en wijle aan crowdkill. Woeste shows waren dat.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2018 19:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik zit zelf niet in de -core scene, vandaar mijn omschrijving met slag om de arm.

Bij slam zag ik het eerder iig niet en recentelijk wel.

Ook zijn dergelijk acterende lieden bij het laatste Stonehenge festival hierom eruit gezet.

Ik denk dat in de OS metalscene nog het idee bestaat van 'incidenteel irritante lui' ipv dat het om een concertgebruik gaat.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-10-2018 19:25 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Denk dat je daar wel gelijk in hebt, ik heb het bij een band als Dying Fetus ook nooit zien gebeuren terwijl daar toch nog wel eens stevige pits zijn waarbij nog wel eens een neus een andere kant op wil gaan staan.



Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 10-10-2018 19:43 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

eruit gezet vanwege een beetje crowdkilling ??? niet te fucking doen joh. De metal scene wordt steeds softer.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 10-10-2018 19:46 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2018 19:43 schreef Doodskop het volgende:
eruit gezet vanwege een beetje crowdkilling ??? niet te fucking doen joh. De metal scene wordt steeds softer.



Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. De betreffende lui waren duidelijk uit op het betere matwerk. Dit heeft niets met een pit o.i.d. te maken. Ze waren dodelijk irritant aan het doen tussen de bands door expres tegen mensen aanduwen of lopen. Dat noem ik geen normaal gedrag in de scene. Zeker als je je bedenkt dat bij een valpartij in de pit, iemand snel omhoog wordt geholpen.


an evil incarnation of DEATH!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-10-2018 19:49 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Binnen nu en 10 jaar rubber tegels bij ieder zaaltje waar ooit metal geprogrammeerd wordt. Tijd voor een actiegroep en een hashtag.



Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 10-10-2018 20:17 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2018 19:46 schreef Dark incarnation het volgende:
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. De betreffende lui waren duidelijk uit op het betere matwerk. Dit heeft niets met een pit o.i.d. te maken. Ze waren dodelijk irritant aan het doen tussen de bands door expres tegen mensen aanduwen of lopen. Dat noem ik geen normaal gedrag in de scene. Zeker als je je bedenkt dat bij een valpartij in de pit, iemand snel omhoog wordt geholpen.


Tsja... dat vind ik met headbangen. Van dat gore lange haar recht in je bek... Of dat gasten zonder shirt en een bezweet bovenlijf tegen je aan springen. Dat vind ik honderd keer irritanter dan een paar gasten die een beetje stevig willen moshen.....


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-10-2018 21:27 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Maar het ergste zijn die bloemetjeskneuzen die enorme rugzakken mee de zaal in nemen. Excuse my French, maar zulk volk moet dood.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-10-2018 22:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Sowieso geen mensen met dreadlocks of een hond aan een touw toelaten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-10-2018 22:15 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Het is allemaal verschrikkelijk, imo. Geen gedoe aan mijn lichaam, ik hou van afstand.

Heel erg back in the days heb ik wel eens een paar een pit bezocht, maar dat liep bijna altijd niet goed af, bloed, auw. In ben daar ook veel te klein voor. Dan zie je zo'n gast van 2 meter woest maaiend met z'n ledematen op je 59 kilo wegend persoontje afstormen.

Sinds er niet meer gerookt mag worden bij concerten vind ik de geur aldaar het ergste. Stinkende mensen, vooral. Op de een of andere manier ruik ik die mu veel beter.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-10-2018 22:25 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2018 22:09 schreef bastianus het volgende:
Sowieso geen mensen met dreadlocks of een hond aan een touw toelaten.


Mensen die een hond mee willen nemen naar een liveshow moet je ook meteen de nek omdraaien. Daar doe je zo'n beest echt geen plezier mee.



Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 11-10-2018 4:03 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Erger mij mateloos aan het core-publiek. Ooit wat lokale deathcore bands gaan zien. Krijg je daar mafkezen die de muur op lopen om dan karatekicks uit te voeren op mensen die rustig naar het optreden staan te kijken. Zelfs een meisje dat rustig stond te kijken sloegen ze omver. Nu ja, gelukkig zijn de meeste core genres (behalve grind) niet echt mijn ding, dus heb er niet echt last van. Wel geweten dat de laatste jaren dat ik naar brutal death/slam optredens ging er ook van dat hardcore-gespuis tussen liep. Irritante kereltjes die denken dat ze Bruce Lee zijn met hun moves. Altijd plezant als ze dan achteraf corrigerende tikken krijgen.

Overigens @ Negatieveling: Ik ben ook 1 van die kneuzen die altijd een rugzak bij zich heeft op een optreden. Reden: ik verplaats mij met openbaar vervoer en fiets, dus vind ik het handig dat ik plaats heb om jas, hoofdtelefoon en mp3-speler in op te bergen. Als dat nu ook al niet meer mag, jonge jonge, waar gaan we heen...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 11-10-2018 7:49 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Je jas bij een concert in je rugtas bij je dragen... Daar heb je toch de garderobe voor?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-10-2018 11:38 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Heren, daar hebben ze de manbag voor uitgevonden.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 11-10-2018 12:11 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 11-10-2018 18:03 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2018 7:49 schreef F.Jacobse het volgende:
Je jas bij een concert in je rugtas bij je dragen... Daar heb je toch de garderobe voor?





Ja, dat dus. Of tegenwoordig vaak kluisjes zoals 'vroegâh' bij het zwembad. Of anders, als het in een (veredelde) kroeg is: gewoon aan de kapstok.

quote:
Op 11 oktober 2018 4:03 schreef Steel Jaw het volgende:
Overigens @ Negatieveling: Ik ben ook 1 van die kneuzen die altijd een rugzak bij zich heeft op een optreden. Reden: ik verplaats mij met openbaar vervoer en fiets, dus vind ik het handig dat ik plaats heb om jas, hoofdtelefoon en mp3-speler in op te bergen. Als dat nu ook al niet meer mag, jonge jonge, waar gaan we heen...


Zie bovenstaande. Is dus geen reden. Of denk jij dat de rest van de mensen, zonder rugzak, onderweg geen jas draagt of zo? Nee, zo'n droeftoeter met een rugzak om die bij het zich omdraaien mensen het drankje uit de handen tikt met dat onding, of met een zwiepend koordje bijkans een oog uitsteekt, die mag van mij zo in de vuilverbrander.



Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 11-10-2018 18:25 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Die droeftoeters met een rugzak die zouden eigenlijk twee kaartjes moeten kopen. Ze nemen ook plek voor twee in.

Verder ben ik het helemaal eens met de post hierboven.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-10-2018 18:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik trek vaak mijn rugzak aan voor ik begin te crowdkillen.

@Muti: ik vermoed dat slam ook gewoon populairder wordt bij liefhebbers van beatdown hardcore. Dan krijg je live ook dat soort gedrag. Eerlijk gezegd vind ik er, bij de juiste shows, ook gewoon niks mis mee. Soms gaat alles gewoon eens kapot.

De leukste crowdkillavond was toch Nasty in het Entrepot in Brugge, de kleine zaal dan. Piepkleine plek met een betonnen paal in het midden. Daar mispakken mensen zich aan.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-10-2018 18:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2018 18:25 schreef Schweinhein het volgende:
Die droeftoeters met een rugzak die zouden eigenlijk twee kaartjes moeten kopen. Ze nemen ook plek voor twee in.

Verder ben ik het helemaal eens met de post hierboven.

Hallo, Wolfje.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 11-10-2018 18:53 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Gezellig!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 11-10-2018 22:11 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

Ik mis de dagen dat er in de metal scene mensen werden vermoord en kerken in de fik werden gezet. Sinds die glorie dagen is de metal scene verworden tot een verwijfd zooitje waar zelfs op concerten crowdkillers de deur worden gewezen omdat ze van een harde mosh houden, en de hedendaagse metal mietjes er niet tegen kunnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 11-10-2018 22:12]


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 11-10-2018 22:32 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 11 oktober 2018 22:11 schreef Doodskop het volgende:
Ik mis de dagen dat er in de metal scene mensen werden vermoord en kerken in de fik werden gezet.


Dit is toch sarcastisch hoop ik?



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-10-2018 22:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Geen fan van Vikernes of Faust, en die Fantoft-kerk had gewoon mogen blijven staan van mij. Maar het verbieden van Down op Fortarock uit overdreven politieke correctheid vond ik wel een dieptepunt. Aan de andere kant: het barst op dit forum ook van de aanhangers van de PVDD.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-10-2018 22:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ook dieren hebben recht op een portie crowdkilling.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen