IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Teloorgang van metal(scene) Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-06-2004 17:35 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:34 schreef HgarrothwulfF het volgende:
hmmm, ik niet


Enige objectiviteit is jou dus vreemd?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


northblackdeathsatan
Usericon van northblackdeathsatan
Posted 07-06-2004 17:36 by northblackdeathsatan Wijzig reactieProfiel van northblackdeathsatanQuote dit bericht


er zijn toch ook nooit rockgroepen geweest. iedere keer die subgroepen en zo... de eerste 10 jaar na dat rock was uitgevonden begon men al te diversifiëren. en toen was rock dood. straks wordt de belangrijkste stroming binnen metal gewoon ook een apart genre beschouwd. rock- hard rock - metal - ...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-06-2004 17:36 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:32 schreef HgarrothwulfF het volgende:
welke bands noemde ik dan? kan me alleen van possessed en celtic frost herrineren eerlijk gezegt


Hehe, die bands kunnen inderdaad wel tot metal gerekent worden.

quote:
Op 7 juni 2004 17:00 schreef HgarrothwulfF het volgende:
dei ''goede'' bands zijn dan waarschijnlijk nog steeds korn, limb bizkit en marilyn manson commercie wat goed valt bij het domme puberpubliek blijft wel hangen


Over deze bands had ik het. En het dommere puberpubliek hoort wat mij betreft niet tot het metalpubliek maar bij het potentiele latere publiek, aangezien een groot deel van dat publiek zijn smaak ontwikkelt en daardoor wel naar muziek gaat luisteren die tot metal gerekent kan worden.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-06-2004 17:36 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 7 juni 2004 17:35 schreef Count Usher het volgende:
Enige objectiviteit is jou dus vreemd?
lees eens een aantal pagina's terug

heb gezegt dat ik weinig andere soorten naast bm luister, grindcore interesseert me niet, dom gehuppel... klinkt allemaal hetzelfde in mijn oren... maar in jouw oren klinkt bm weer allemaal hetzelfde denk ik


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-06-2004 17:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:34 schreef HgarrothwulfF het volgende:
hmmm, ik niet


Dat ligt aan jou of aan je beperkte inlevingsvermogen dan.

Ik vind Grindcore echt onmeunige troep maar ben wel in staat om in te zien dat een Nasum of Red Chord op een aanzienlijk hogere tree staan dan een Bloedbef of Agoraphobic Nosebleed....

Je hoeft iets niet per se mooi te vinden om het op waarde te schatten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-06-2004 17:39 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:36 schreef HgarrothwulfF het volgende:
lees eens een aantal pagina's terug

heb gezegt dat ik weinig andere soorten naast bm luister, grindcore interesseert me niet, dom gehuppel... klinkt allemaal hetzelfde in mijn oren... maar in jouw oren klinkt bm weer allemaal hetzelfde denk ik


Integendeel, in mijn kast staan een 300-tal black metal-cd's. Ik vind het ook nog steeds één van de meest inventieve genres binnen de metal. Maar ik hoor wel het verschil tussen een kwaliteitsband en een kutband, of die nu grindcore, hardcore, black, death of weet-ik-veel spelen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-06-2004 17:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:36 schreef Chelman het volgende:
Dat ligt aan jou of aan je beperkte inlevingsvermogen dan.

Ik vind Grindcore echt onmeunige troep maar ben wel in staat om in te zien dat een Nasum of Red Chord op een aanzienlijk hogere tree staan dan een Bloedbef of Agoraphobic Nosebleed....

Je hoeft iets niet per se mooi te vinden om het op waarde te schatten.


Als verlichte geesten zijn wij...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 07-06-2004 17:40 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:33 schreef Count Usher het volgende:
In ieder genre zijn toch kwaliteitsbands. Hoewel ik zel[f] geen reet vind aan bijvoorbeeld grindcore, hoor ik wel degelijk het verschil tussen een kwalitatief goeie grindcore-band en een derderangs kut-grindcore-ensembletje.
Op dit punt ben ik het met je eens. Maar wat heeft dit met smaak te maken? Als iemand van alle grindcore bands houdt, heeft deze persoon toch nog steeds een slechte smaak? Dus blijft het een mening.

Je kan wel zeggen dat het gewoon SLECHT of GOEDE grindcore is.


F*ck hippies


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-06-2004 17:40 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 7 juni 2004 17:36 schreef Chelman het volgende:
Dat ligt aan jou of aan je beperkte inlevingsvermogen dan.

Ik vind Grindcore echt onmeunige troep maar ben wel in staat om in te zien dat een Nasum of Red Chord op een aanzienlijk hogere tree staan dan een Bloedbef of Agoraphobic Nosebleed....

Je hoeft iets niet per se mooi te vinden om het op waarde te schatten.
ik luister alleen wat ik mooi vind, en als jij dat niet goedkeurt en ik ook eens van een ander walletje moet gaan vreten, is dat jouw probleem...

weet niet of dit tot grindcore te rekenen is, maar vind ik wel mooi te horen: Carcass (heartworks) en necrophagia (oude maar vooral nieuwe met phil)

betekend niet meteen dat ik me in de rest van die troep ga verdiepen, heb andere zooi van carcass gehoord wat ik niks vond... en van pocupine tree, napalm death, my minds mine etc


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-06-2004 17:41 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

porcupine tree; grindcore


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-06-2004 17:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:40 schreef Manifest het volgende:
Als iemand van alle grindcore bands houdt, heeft deze persoon toch nog steeds een slechte smaak?



Man, man, je bent erger dan ik dacht!



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-06-2004 17:42 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 7 juni 2004 17:41 schreef Spirit In Black het volgende:
porcupine tree; grindcore
weet ik veel, gelrenaer kwam ermee, ik vond het kut

dacht dat het grindcore was, zo niet, meteen een demonstratie in hoeverre deze onzin me boeit


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-06-2004 17:43 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:41 schreef Spirit In Black het volgende:
porcupine tree; grindcore


Daar zou ik het inderdaad niet meteen toe rekenen.


northblackdeathsatan
Usericon van northblackdeathsatan
Posted 07-06-2004 17:43 by northblackdeathsatan Wijzig reactieProfiel van northblackdeathsatanQuote dit bericht

wel grappig dat alles zo 'mooi' moet zijn. BM vind ik nu niet direct mooi. wel spannend en sfeervol en aangrijpend. maar mooi? Masterplan is mooi, en sonata arctica en zo, of atrox


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 07-06-2004 17:43 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:41 schreef Count Usher het volgende:
Man, man, je bent erger dan ik dacht!


Goh, persoonlijke aanval.
Foutief argument.


F*ck hippies


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-06-2004 17:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:40 schreef HgarrothwulfF het volgende:
ik luister alleen wat ik mooi vind, en als jij dat niet goedkeurt en ik ook eens van een ander walletje moet gaan vreten, is dat jouw probleem...



Je hoeft het helemaal niet te luisteren of mooi vinden. Ik doe dat ook niet want ik vind het geen reet aan. Maar....ik ben wel in staat om het kaf van de koren te scheiden ongeacht of IK het PERSOONLIJK wel in mijn CD speler zou zetten. Zo doet me een Mariah Carey of Whitney Houston echt 0,0 maar ik vind dat ze beiden een schitterende stem hebben en geweldig kunnen zingen. Daarvoor hoef ik zelf niet idolaat te zijn van de dames in kwestie.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-06-2004 17:44 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 7 juni 2004 17:43 schreef northblackdeathsatan het volgende:
wel grappig dat alles zo 'mooi' moet zijn. BM vind ik nu niet direct mooi. wel spannend en sfeervol en aangrijpend. maar mooi? Masterplan is mooi, en sonata arctica en zo, of atrox
alweer komen we terug op ''smaak''


slotje


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-06-2004 17:44 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:43 schreef Schaep het volgende:
Daar zou ik het inderdaad niet meteen toe rekenen.


Idd, de progressieve rock van Porcupine Tree is niet bepaald het muzikale hoogtepunt van menig grindcore-freak. (Wel een gave band trouwens!)


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-06-2004 17:44 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:42 schreef HgarrothwulfF het volgende:
weet ik veel, gelrenaer kwam ermee, ik vond het kut

dacht dat het grindcore was, zo niet, meteen een demonstratie in hoeverre deze onzin me boeit


hahaha, ja, deze band heeft meer met Hawkwind & Pink Floyd te maken dan met Repulsion, Carcass, maar goed....


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-06-2004 17:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:42 schreef HgarrothwulfF het volgende:
weet ik veel, gelrenaer kwam ermee, ik vond het kut

dacht dat het grindcore was, zo niet, meteen een demonstratie in hoeverre deze onzin me boeit


Porcupine Tree staat verder af van de grindcore dan Fluisterwoud van Rap.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


northblackdeathsatan
Usericon van northblackdeathsatan
Posted 07-06-2004 17:45 by northblackdeathsatan Wijzig reactieProfiel van northblackdeathsatanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:43 schreef Chelman het volgende:
Je hoeft het helemaal niet te luisteren of mooi vinden. Ik doe dat ook niet want ik vind het geen reet aan. Maar....ik ben wel in staat om het kaf van de koren te scheiden ongeacht of IK het PERSOONLIJK wel in mijn CD speler zou zetten. Zo doet me een Mariah Carey of Whitney Houston echt 0,0 maar ik vind dat ze beiden een schitterende stem hebben en geweldig kunnen zingen. Daarvoor hoef ik zelf niet idolaat te zijn van de dames in kwestie.



schitterend gezegd. die inzending van cyprus op het eurosong vond ik zo aangrijpend dat ik het mooi vond, terwijl die kwijler van een Marco Borsato mij echt nie aanspreekt.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-06-2004 17:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:44 schreef Count Usher het volgende:
Idd, de progressieve rock van Porcupine Tree is niet bepaald het muzikale hoogtepunt van menig grindcore-freak. (Wel een gave band trouwens!)


NP: In Absentia


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-06-2004 17:45 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:43 schreef Manifest het volgende:
Goh, persoonlijke aanval.
Foutief argument.


Oei! Op je tenen getrapt?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-06-2004 17:45 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:44 schreef Chelman het volgende:
Porcupine Tree staat verder af van de grindcore dan Fluisterwoud van Rap.




northblackdeathsatan
Usericon van northblackdeathsatan
Posted 07-06-2004 17:46 by northblackdeathsatan Wijzig reactieProfiel van northblackdeathsatanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 17:44 schreef HgarrothwulfF het volgende:
alweer komen we terug op ''smaak''


slotje


nee, toch niet. het is ook wat je zoekt in muziek, hoe je muziek invult voor je eigen. iedereen heeft smaak, maar de voorkeur inzake smaak bepaalt ook veel.


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen