IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krachttraining/Bodybuilding 2nd edition Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-03-2006 8:32 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 23 maart 2006 1:52 schreef Mikeee het volgende:
TRIEST! Zijn er geen betere in je omgeving?



Deze heeft in ieder geval nette kleedkamers en bier op tap enzo.
Prioriteiten :D

Ik werk toch al liever met machines. Ik ga minder snel stuk op die manier en de mensen om mij heen ook


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 23-03-2006 12:01 by Mikeee Profiel van Mikeee

Ik zou écht niet kunnen. Gelukkig hebben ze hier dumbells tot 50kg. alle weer jammer dat er grote gaten tussen vallen. Bijvoorbeeld 18 > 22 > 23 > 25,5 > 29 > 30 > 35,5



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 23-03-2006 12:35 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

bij ons gelukkig van 4 t/m 50 kg met steeds 2 kilo verhoging. Een behoorlijke trits dumbels.


Een kleine snol zit zo vol.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 25-03-2006 15:38 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

Bedankt voor de tips, ik zat zelf te denken aan oefeningen om mijn polsen wat sterker te maken, bijvoorbeeld dat je een touw met een gewicht eraan oprolt, of van die handknijpertjes gebruiken.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


corpsevomit
Usericon van corpsevomit
Posted 25-03-2006 15:49 by corpsevomit Profiel van corpsevomit

quote:
Op 25 maart 2006 15:38 schreef flebbie het volgende:
Bedankt voor de tips, ik zat zelf te denken aan oefeningen om mijn polsen wat sterker te maken, bijvoorbeeld dat je een touw met een gewicht eraan oprolt, of van die handknijpertjes gebruiken.


als je last van zwakke polsen hebt, kun je beter gewoon polsbandje nemen voor de versteviging.
die oefening die je noemt is voor je onderarmen, niet voor je polsen.

en verdomme, losse gewichten tot 50, dat zouden ze hier ook moeten hebben.
hier gaat het maar tot 40, maar wel om de 2 kilo.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 25-03-2006 15:53 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 8 januari 2006 1:34 schreef Schaep het volgende:






Oldschool!


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 25-03-2006 22:35 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

kut verkeerde quote..

knijpers zijn slecht.. daar komt het op neer
.

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 25-03-2006 22:36]


Een kleine snol zit zo vol.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 27-03-2006 15:18 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

Wat is er zo slecht aan knijpers? En weet iemand goeie polsoefeningen?


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 27-03-2006 16:15 by Mikeee Profiel van Mikeee

[Disclaimer: ik ben geen fysiotherapeut]

Volgens mij zijn er geen "POLSoefeningen" omdat wij mensen ook geen POLSspieren hebben.
Onze polsen doen pijn omdat de botjes en kraakbeen te zwak zijn (de mijne ook, ik weet precies wat je bedoelt). Het groeit maar langzaam aan onder invloed van spanningen die d'r op uitgeoefend worden.

Vergelijk het (in tegengestelde richting ) met verlies van bot- en spiermassa door astronauten omdat ze ineens gewichtloos zijn.

Wat je het beste kan doen is vaak je onderarmspieren gebruiken en dat doe je door zoveel mogelijk de zgn. monkey-grip te gebruiken met al je oefeningen.
Dat is niks anders als stangen/gewichten beet pakken met alle 5 vingers aan dezelfde kant. Duimen er OVER i.p.v. er ONDER door.

Ga dit ook niet doen als het niet veilig kan omdat een vaste grip ECHT belangrijk is of als het geen nut heeft. Je gaat bijv. je onderarmspieren echt niet oefenen door te bankdrukken met zo'n grip. WEL loop je kans dat je die fucking stang op je ribben laat stuiteren omdat 'ie uit je vuist floept.



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 27-03-2006 18:18 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 27 maart 2006 16:15 schreef Mikeee het volgende:
[Disclaimer: ik ben geen fysiotherapeut]

Volgens mij zijn er geen "POLSoefeningen" omdat wij mensen ook geen POLSspieren hebben.
Onze polsen doen pijn omdat de botjes en kraakbeen te zwak zijn (de mijne ook, ik weet precies wat je bedoelt). Het groeit maar langzaam aan onder invloed van spanningen die d'r op uitgeoefend worden.

Vergelijk het (in tegengestelde richting ) met verlies van bot- en spiermassa door astronauten omdat ze ineens gewichtloos zijn.

Wat je het beste kan doen is vaak je onderarmspieren gebruiken en dat doe je door zoveel mogelijk de zgn. monkey-grip te gebruiken met al je oefeningen.
Dat is niks anders als stangen/gewichten beet pakken met alle 5 vingers aan dezelfde kant. Duimen er OVER i.p.v. er ONDER door.

Ga dit ook niet doen als het niet veilig kan omdat een vaste grip ECHT belangrijk is of als het geen nut heeft. Je gaat bijv. je onderarmspieren echt niet oefenen door te bankdrukken met zo'n grip. WEL loop je kans dat je die fucking stang op je ribben laat stuiteren omdat 'ie uit je vuist floept.


Klopt helemaal, en een beetje eelt kan dan ook geen kwaad.
Maar knijpers kunnen weer irritaties aan de pezen in vingers en polsen geven. Dit geld ook voor te hard knijpen, daarom gebruik ik nu ook de monkey-grip.. Doordat ik te hard in stangen kneep heb ik enkele maanden lang een gezwel op de pees van mijn wijsvinger. Door minder kracht te zetten en monkey-grip toepassen is het gezwel langzamerhand weggetrokken en kan ik ook gecoordineerder trainen. Maar nu kan ik een tijdje niet ivm rug/schouderblessure.


Een kleine snol zit zo vol.


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 30-03-2006 23:51 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

heb gister zelf gewichten voor m'n halters gemaakt, doormiddel van een malletje en flink wat beton, werkt enorm goed! alleen het preciese gewicht is wat moeilijk te bepalen...


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 31-03-2006 15:08 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

sinds deze week ook lid bij een sportschool David Lloyds hier bij blijdorp.

Nu nog fit en stoer worden...


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 31-03-2006 20:30 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 31 maart 2006 15:08 schreef Bintmeister het volgende:
sinds deze week ook lid bij een sportschool David Lloyds hier bij blijdorp.

Nu nog fit en stoer worden...


Ah, daar zit mijn broeder ook
Heeft een apart hokje voor de patsers als het goed is.

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 31-03-2006 20:30]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-04-2006 17:31 by Argus Profiel van Argus

Zo, mijn voornemen elke week een uurtje te knallen gaat nog goed. Het is me weer net gelukt
Tijd om te eten en

(Gelukkig ben ik aan de binnenkant een negert en gaat het allemaal prima met 1 uur in de week


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 03-05-2006 21:18 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Zo, het is weer bijna zomer, de sportscholen lopen over van de nieuwe aanmeldingen. Baco-boys die binnen een maand even een strandwaardige fysiek denken te kweken, en schattige dikkige meisjes, die hun uiterste best doen de té dikke kont weg te zweten op de loopband.

Vraag ik mij af, zijn er nog mensen hier die zich ook (zeker nu het ineens lekker weer is) geroepen voelen in vorm te gaan komen?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-05-2006 21:22 by M. Profiel van M.

quote:
Op 3 mei 2006 21:18 schreef Rasputin het volgende:
Vraag ik mij af, zijn er nog mensen hier die zich ook (zeker nu het ineens lekker weer is) geroepen voelen in vorm te gaan komen?

Ja, ikke! Maar die roeping voel ik al tijden, alleen vanaf 1 januari ben ik in harde actie gekomen.

En dat gaat ook goed. 6 kilo kwijtgeraakt in 2006 zonder verder te diëten of zo, alleen meer trainen en niet te vaak zuipen (en ik had er maar 75, maar ja ben maar een klein mannetje dus werd wat vadsig).
Ik deed al tijden aan fitness, daar is in 2006 squash en hardlopen bijgekomen. En binnenkort ook zaalvoetbal, want sporten is verslavend...

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 03-05-2006 23:27]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 03-05-2006 21:35 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Goed man.

Je sport trouwens inderdaad wel veel, bankhangen is er zo te zien niet meer bij.

Maar, wat versta jij onder in vorm raken? Gewoon een net gewicht en slank, of ga je voor de strandjeanetten look??
En niet te veel zuipen is natuurlijk altijd goed. Daar ben ik ook aardig mee aan t minderen, t lijkt me dat dat ook wel merkbaar moet gaan zijn in mijn prestaties, op diverse gebieden.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-05-2006 23:32 by M. Profiel van M.

Een net gewicht heb ik al en slank ben ik ook al... afgetraind zou ik het bepaald niet willen noemen maar ik hoef m'n buik niet meer in te houden zeg maar . M'n strakste pak begint ook al wat losjes te zitten, hm.
Wat ik nog wel wil is dat laatste (en lastigste) laagje vet eraf wat me warm hield gedurende de winter. En een wat drogere look/meer spierdefinitie vind ik ook wel prettig. Dat zit er op deze manier wel in, denk ik zo.

Dus dat is "in vorm". Kijk ik blijf natuurlijk wel een kantoorpik die van lekker eten + een pilsje op z'n tijd houdt, dus mr. Universe zal het nooit worden.

Bij ons in de fitnessruimte duiken er ook weer veel klagerige types op die vinden dat ze na een half uur crosstrainen 2 kilo kwijt moeten zijn leuk is dat altijd. En hop, daar gaat weer een broodje kroket naar binnen tijdens de lunch.... met pindasaus graag.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 03-05-2006 23:33]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-05-2006 12:09 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 3 mei 2006 21:18 schreef Rasputin het volgende:
Vraag ik mij af, zijn er nog mensen hier die zich ook (zeker nu het ineens lekker weer is) geroepen voelen in vorm te gaan komen?


Ik ook wel enigzins, maar niet omdat het mooi weer word en me zonodig op het strand moet vertonen. Nee, ik begin steeds fanatieker te schieten, en dan kan het geen kwaad om een goede conditie te hebben( je staat toch meer dan een uur helemaal stil, met een zwaar wapen in je handen en je moet je hartslag en ademhaling onder controle houden)
Ik heb aan athletiek gedaan dus misschien is het een idee om weer te gaan hardlopen.
Maar ook ik zou wel een wat gespierder bovenlichaam willen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-05-2006 21:13 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

woei, 37 gram eiwit in mn blikje tonijn, eindelijk eens iets eiwitrijks voor na het fitnessen


Je moeder.


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 30-05-2006 22:48 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

Ben vanaf maandag voor het eerst bezig met creatine, (van bodylab.nl Bbex mesh 200)
ben erg nieuwsgierig naar het resultaat, hoor alleen maar positieve dingen...

Klopt het dat je het niet langer dan een maand mag gebruiken (dat verhaal dat je lichaam het niet meer aanmaakt ken ik wel).
Want op het etiketje staat namelijk 6 weken gebruiken, en dan een rust periode van 6 weken... dus jah...


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-05-2006 22:56 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Laatste week weer blokje erbij gedaan; zit nu met alle machines op de 100 of 110 (afgezien van rug (150) en nog 1 waar ik ff niet op kan komen *rechtop zitten;van je af duwen) (160).

quote:
Op 22 maart 2006 18:54 schreef Rasputin het volgende:
...
Want je weet, "baby-weights train baby-muscles".
...


Hier zet ik trouwens mijn vraagtekens bij; het gaat om verzuren en om techniek imo; dat werkt secuurder als je langzame reps maakt ipv uit alle macht zoveel mogelijk gewicht te verplaatsen.

Persoonlijk zou ik trouwens wel het buikje willen afvallen, maar dat gaat helaas niet samen met spieropbouw heb ik begrepen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-05-2006 22:59]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 30-05-2006 22:57 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 30 mei 2006 22:56 schreef Mutilator het volgende:
Laatste week weer blokje erbij gedaan; zit nu met alle machines op de 100 of 110 (afgezien van rug (150) en nog 1 waar ik ff niet op kan komen *rechtop zitten;van je af duwen) (160).

Ohhh dan moet je mij ook wel net kunnen tillen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


renYek
Usericon van renYek
Posted 31-05-2006 0:25 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 3 mei 2006 21:18 schreef Rasputin het volgende:
Zo, het is weer bijna zomer, de sportscholen lopen over van de nieuwe aanmeldingen. Baco-boys die binnen een maand even een strandwaardige fysiek denken te kweken, en schattige dikkige meisjes, die hun uiterste best doen de té dikke kont weg te zweten op de loopband.

Vraag ik mij af, zijn er nog mensen hier die zich ook (zeker nu het ineens lekker weer is) geroepen voelen in vorm te gaan komen?


Ik ben sinds kort redelijk fanatiek aan het sporten. Jaren niks gedaan, maar nu ik in 3 jaar tijd 15 kg ben aangekomen ben, vind ik het wel welletjes met die pens hehe. Ik probeer zoveel mogelijk te sporten met maximaal 2 dagen niks doen in de week. Hardlopen en mountainbiken. Hardlopen gaat goed vooruit nu. Het tempo heb ik nu vrij hoog liggen, dus ga ik nu de afstand verlengen. Mountainbiken ca. 2x in de week in zuid-limburg in de bossen. Erg stoer vind ik dat. Ik merk wel dat je daar naast conditie ook behoorlijk kracht moet hebben. Vooral explosieve kracht af en toe bij een steile klim.

Een 1,5 jaar geleden heb ik een paar maanden bij een sportschool rondgehobbelt, maar dat is echt niks voor mij aan zo'n apparaat. Ik heb nu eindelijk iets gevonden wat ik ook leuk vind om te doen

Spieren kweken etc. interesseert me niks, maar wil gewoon conditie opbouwen en die pens eraf. Het schiet op in ieder geval: 5 kg in 2,5 week. Ik eet nog steeds dezelfde porties, maar ga frisdrank en vette hap uit de weg. Zuipen deed ik al amper.

Deze week heb ik vrees ik maar 2 dagen tijd om te sporten wegens andere verplichtingen/dingen die ook belangrijk zijn.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-06-2006 9:31 by Snaack Profiel van Snaack

Ome Sjaak roept het al tijden, maar het gaat nu toch echt gebeuren.. Ik word lid van David Loyd en dan ga ik trainen, trainen, trainen.

Ik wil mijn slappe spieren in vorm krijgen en wil ook flink massa kweken. Ik weeg nu 84kg en ik wil minimaal naar 90kg toe.

Maar goed, eerst maar eens beginnen en dan zie ik wel hoe het gaat Ik denk dat ik eerst nog wel een paar kilo af zal vallen ivm wat overtollig vet.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen