IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krachttraining/Bodybuilding 2nd edition Vorige pagina | Volgende pagina
kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 27-03-2005 14:22 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha Banaan

Mwahahaha kan op 1 arm opdrukken


And my marlboro light


Odal
Usericon van Odal
Posted 27-03-2005 15:10 by Odal Profiel van Odalhttp://www.hammerarts.cjb.net

patsor! hehe dat zou me niet lukken.. dan begeven de pezen in mn ellebogen het... kwa kracht kan ik et wel maar verder nee.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 27-03-2005 16:15 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha Banaan

qua kracht kon ik het ook al een tijdje, maar de balans vind ik zo godverdomde moeilijk, maar het is natuurlijk wel het ultieme toonbeeld van mannelijke kracht (behalve dan misschien optrekken met een arm )


And my marlboro light


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 28-03-2005 12:35 by Rammsteiner Profiel van Rammsteinerhttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 27 maart 2005 16:15 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
qua kracht kon ik het ook al een tijdje, maar de balans vind ik zo godverdomde moeilijk, maar het is natuurlijk wel het ultieme toonbeeld van mannelijke kracht (behalve dan misschien optrekken met een arm )


Tjah ik doe het nooit eigenlijk maar kan het wel tenminste ik zet mn voeten gewoon redelijk uit elkaar

optrekken aan 1 arm lukt me nog niet,ik krijg wel 125 kilo naar beneden getrokken 10 keer


"Sehnsucht"


Lou
Accept the ice-age
Usericon van Lou
Posted 31-03-2005 11:27 by Lou Profiel van Louhttp://www.asice.net

quote:
Op 2 februari 2005 12:08 schreef Rasputin het volgende:
Ok, doorgaans gaan ze je daar vertellen hoe je t beste kan trainen.
Maar daar moet je je eigenlijk niet zoveel van aantrekken. Ik zou persoonlijk als ik jou was 3 dagen per week gaan trainen.
dag 1: Borst/Triceps
dag 2: Rug/Biceps
dag 3: Benen/Schouders

Vervolgens per spiergroep niet meer dan 3 oefeningen doen. Bij elke oefening 3 sets van tussen de 8 en 12 herhalingen.
Een goeie training duurt niet langer dan 1 uur.

Verder moet je gewoon goed eten, niet veel verzadigde vetten, niet teveel koolhydraten, en veel eiwitten.


Ik zou het zelf niet beter kunnen omschrijven. Dit schema train ik nu ook al een tijd mee. Beetje variatie inbrengen in de oefeningen zelf kan trouwens geen kwaad.



SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 31-03-2005 11:30 by SiQDiZ Profiel van SiQDiZ

quote:
Op 31 maart 2005 11:27 schreef Lou het volgende:
Ik zou het zelf niet beter kunnen omschrijven. Dit schema train ik nu ook al een tijd mee. Beetje variatie inbrengen in de oefeningen zelf kan trouwens geen kwaad.


mja mijn schema door die knakkers opgezet is fullbody, ben zeker anderhalf uur bezig met al mn oefeningen. Is dit dan per definitie slecht en zou ik het moeten splitten?


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 31-03-2005 11:33 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha Banaan

Slecht is het niet, maar je zal er waarschijnlijk geen optimaal rendement (dus max. spiergroei/krachttoename) mee behalen.

Ik zou als je de oefeningen een beetje gewend bent gaan splitten. en je een beetje houden aan de vuistregels houden waar rasputin het over had.


And my marlboro light


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 31-03-2005 11:37 by SiQDiZ Profiel van SiQDiZ

oke, bedankt voor de tips

binnenkort ff wat fotos neerplanten van mn progress


valfar
Usericon van valfar
Posted 31-03-2005 16:53 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 31 maart 2005 11:27 schreef Lou het volgende:
Ik zou het zelf niet beter kunnen omschrijven. Dit schema train ik nu ook al een tijd mee. Beetje variatie inbrengen in de oefeningen zelf kan trouwens geen kwaad.


Ja, je moet proberen iedere 8 weken ongeveer van oefeningen te veranderen, anders treedt er een soort van gewenning op. Ik train zelf anders.

Ik train supersets:
dinsdag: Borst/Rug
Woensdag: Benen/Buik
Donderdag: Triceps/Biceps
Vrijdag: Schouders voor en achter

Door deze spieren om en om te trainen krijg je betere bloedsomloop in je spieren omat het tegenliggende spieren zijn (behalve dan benen en buik).

Helaas heb ik mijn schouderspier verrekt Dinsdag dus even een weekje rust voor mij Heel raar, want ik was bezig met een borst oefening (Dumble Fly)



Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 31-03-2005 21:53 by Rammsteiner Profiel van Rammsteinerhttp://crazyrikky.hyves.nl/

Net weer gespint HEERLIJK ZWETEN!!


"Sehnsucht"


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 31-03-2005 22:51 by SiQDiZ Profiel van SiQDiZ

quote:
Op 31 maart 2005 21:53 schreef Rammsteiner het volgende:
Net weer gespint HEERLIJK ZWETEN!!


aan het cutten Rammsteiner?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 31-03-2005 23:11 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 31 maart 2005 16:53 schreef valfar het volgende:
Helaas heb ik mijn schouderspier verrekt Dinsdag dus even een weekje rust voor mij Heel raar, want ik was bezig met een borst oefening (Dumble Fly)


Das dus eigenlijk helemaal niet raar.
Je borstspieren zit sowieso aangehecht aan je schouders, en als je je borst traint, maakt niet uit op welke manier, belast je altijd ook (zij het secundair) je schouders. En dan kan er weleens wat fout schieten.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 31-03-2005 23:12 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Ah, trouwens vandaag voor t eerst in 4 weken weer tijd en zin gehad om te trainen. Krachtverlies is nagenoeg verwaarloosbaar gelukkig, en ook massa heb ik eigenlijk gewoon compleet behouden. Het lijkt er wel op dat mijn vasculariteit iets is toegenomen, wat er dus op zou duiden dat mijn vetpercentage iets is gedaald.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 01-04-2005 0:12 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 31 maart 2005 23:12 schreef Rasputin het volgende:
Ah, trouwens vandaag voor t eerst in 4 weken weer tijd en zin gehad om te trainen. Krachtverlies is nagenoeg verwaarloosbaar gelukkig, en ook massa heb ik eigenlijk gewoon compleet behouden.

Mooi zo!
Af en toe een maandje niet trainen is eigenlijk vrij noodzakelijk. Dat gunt je lichaam genoeg tijd om zich 100% weer te herstellen. Hierna is het in optimale staat om door te groeien.
Ik hou het bij 1x per jaar als ik toch op vakantie ben. Als ik thuis blijf voel ik me zooo slecht.



SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 01-04-2005 14:49 by SiQDiZ Profiel van SiQDiZ

ik train nog niet zo lang ( 5 maanden geloof ik ) , en ik heb ongeveer 3 weken geleden 1 weekje rust gehouden wegens ziekte. Het verschil was wel merkbaar toen ik weer begon. Compleet geen `strak` gevoel meer bij de pezen e.d


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 01-04-2005 15:06 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Godver, gisteren moeten trainen met de dvd van de beegees met als gastoptreden die Canadese coctailstokje van een Celine Dion, en nu heb ik keelontsteking. Maar het trainen gaat wel lekker.


Een kleine snol zit zo vol.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 10-04-2005 19:46 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha Banaan

Goed weer een goede training gehad,

Vandaag 1e keer staande military press met barbell gedaan.


Wat een intense oefening. Door het staan (ipv gewoonlijk zitten) moet je veel meer op het behouden van het evenwicht letten. Ik kon er iig veel minder door tillen. Maar wel VET.



And my marlboro light


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 10-04-2005 21:17 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 1 april 2005 15:06 schreef SkinPeeleR het volgende:
Godver, gisteren moeten trainen met de dvd van de beegees met als gastoptreden die Canadese coctailstokje van een Celine Dion, en nu heb ik keelontsteking. Maar het trainen gaat wel lekker.




Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 10-04-2005 21:29 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha Banaan

haha lees het nu pas,

ik ken het probleem in mijn vorige gym draaiden ze voortdurend ranzig rmb en mark knopfler, sailing to calafornia. veel fouter lukt niet echt denk ik.

...alhoewel C Dion en de Bgees wel een aardige stap in de richting zijn.


And my marlboro light


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 10-04-2005 21:54 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

ach het glazuur spat mij ook regelmatig van ergernis uit mijn bek als schnappie weer eens voorbij komt. Dan krijg ik de neiging om met dumbells te gaan gooien.


Een kleine snol zit zo vol.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 10-04-2005 21:58 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha Banaan

Haha dan weet ik weer waarom ik toch voornamelijk thuis train.

Mijn Universiteitsgym is te doen, geen Schnappi, maar de meer degelijke pop enzo. Maar wel Canal Plus


And my marlboro light


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 10-04-2005 22:32 by SiQDiZ Profiel van SiQDiZ

bij ons draaien ze voornamelijk top40, rap enzo. Te erg, geef mij maar iets agressiefs, lekker opgefokt raken


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 10-04-2005 23:05 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Hehe bij mij hebben ze 3 techno cds die ze altijd draaien. Best te luisteren eigenlijk
TV kijken tijdens het trainen kan natuurlijk niet voor 50 euro per jaar


Zenial


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 11-04-2005 12:37 by SiQDiZ Profiel van SiQDiZ

quote:
Op 10 april 2005 23:05 schreef Zenial het volgende:
Hehe bij mij hebben ze 3 techno cds die ze altijd draaien. Best te luisteren eigenlijk
TV kijken tijdens het trainen kan natuurlijk niet voor 50 euro per jaar


pfff fucker, dat betaal ik per maand

heb je goed geregeld dan


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 11-04-2005 16:27 by Zodiac Profiel van Zodiac

Damn, bij mij draaien ze altijd Tina Turner en soms Modern Talking, dat laatste brengt de stemming er vreemd genoeg toch altijd wel weer in...


This is Zodiac speaking...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen