IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krachttraining/Bodybuilding 2nd edition Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-09-2006 13:19 by Argus Profiel van Argus

Als ik me door de weerwar die JB taal noemt wring. kan ik alleen concluderen dat de enige voor wie die uitspraak, op basis van visueel meetmateriaal, op gaat... hij zelf is


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 26-09-2006 13:27 by jbassist Profiel van jbassist

Ik verbaas me steeds weer over jou Haargus


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 26-09-2006 13:31 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 25 september 2006 14:32 schreef jbassist het volgende:
JB gaat ook weer aan de train



Das ook wel nodig



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-09-2006 14:00 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 26 september 2006 13:27 schreef jbassist het volgende:
Ik verbaas me steeds weer over jou Haargus



Ik ga er dan ook van uit dat het leven van JB van verbazing tot verbazing blijft gaan ad infinitum


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 31-10-2006 20:42 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Het is verschrikkelijk, ik heb me het afgelopen jaar meerdere malen voorgenomen weer regelmatig te gaan trainen, om terug te komen op mijn oude niveau, en weer een wat meer buff te worden.
Helaas onbrak elke keer de motivatie, omdat ik zeg maar te enthousiast begon, en zwaar gedemotiveerd raakte omdat ik niet meer met hetzelfde gewicht kan trainen als ik vroeger deed. Ik voel me steeds als ik naar de gym ga een intense pussy.

Ik heb me nu echter bij het USC ingeschreven, en een intake gesprek gehad met een van de begeleiders aldaar, die vond dat ik 3 keer per week voluit fullbody moest gaan trainen, omdat dat volgens hem een beter resultaat op zou leveren dan de gebruikelijke 3dagen split die ik altijd deed.
Ik put nu motivatie uit het feit dat ik die sjaken daar eens ga laten zien dat splitten the way to go is.
Nu alleen nog maar even niet te enthousiast met zware gewichten gaan zwaaien, en ik kom er wel weer.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 31-10-2006 21:42 by Argus Profiel van Argus

Ik ga altijd voor lekker langzaam met kleine gewichtjes
Zowieso beter voor de gewrichten enzo....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 31-10-2006 22:47 by Shun Sacer Profiel van Shun Sacerhttp://www.myspace.com/shunsacer

Kan iemand mij adviseren over onderstaande?

Ik heb 1,5 jaar lang fanatiek getraind, 3 tot 4 keer per week bodybuilding. In maart dit jaar heb ik een maand in Zweden gewerkt, bij -30 graden Celsius, zwaar lichamelijk werk. Tijdens die periode heb ik spierscheurtjes opgelopen in mijn linker- en rechteronderarm (de bobbel aan de bovenkant van je arm, tegen de elleboog aan), waarschijnlijk een combinatie van geen opwarming/kou en veel spierbelasting. Het is volgens de huisarts en de bedrijfsarts geen peesontsteking, het is het laatste stukje spier net voor de peesverbinding naar de elleboog. Ik heb van de dokter niet meer mogen trainen tot augustus. Maar na augustus voelden mijn armen nog steeds niet goed, dus ik heb uit voorzorg zelf besloten niet meer te trainen. Ik heb nu geen pijn meer, maar voel wel dat de onderarm spieren snel geirriteerd zijn bij lichte en of herhaaldelijke belasting. Ik train nog steeds niet.

Heeft iemand ervaring hiermee? Tips? Is het beter om de spieren helemaal te laten rusten of om ze licht te stimuleren? Ik wil heel graag weer trainen, maar ik weet niet of en hoe ik dat moet aanpakken. Ik ga voor de zekerheid nog even langs de huisarts en een fysio, maar wellicht weet iemand van jullie meer mbt bodybuilding en dit soort blessures. Thx.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 31-10-2006 22:50 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 31 oktober 2006 22:47 schreef Shun Sacer het volgende:
Kan iemand mij adviseren over onderstaande?

Ik heb 1,5 jaar lang fanatiek getraind, 3 tot 4 keer per week bodybuilding. In maart dit jaar heb ik een maand in Zweden gewerkt, bij -30 graden Celsius, zwaar lichamelijk werk. Tijdens die periode heb ik spierscheurtjes opgelopen in mijn linker- en rechteronderarm (de bobbel aan de bovenkant van je arm, tegen de elleboog aan), waarschijnlijk een combinatie van geen opwarming/kou en veel spierbelasting. Het is volgens de huisarts en de bedrijfsarts geen peesontsteking, het is het laatste stukje spier net voor de peesverbinding naar de elleboog. Ik heb van de dokter niet meer mogen trainen tot augustus. Maar na augustus voelden mijn armen nog steeds niet goed, dus ik heb uit voorzorg zelf besloten niet meer te trainen. Ik heb nu geen pijn meer, maar voel wel dat de onderarm spieren snel geirriteerd zijn bij lichte en of herhaaldelijke belasting. Ik train nog steeds niet.

Heeft iemand ervaring hiermee? Tips? Is het beter om de spieren helemaal te laten rusten of om ze licht te stimuleren? Ik wil heel graag weer trainen, maar ik weet niet of en hoe ik dat moet aanpakken. Ik ga voor de zekerheid nog even langs de huisarts en een fysio, maar wellicht weet iemand van jullie meer mbt bodybuilding en dit soort blessures. Thx.


Littekenweefsel gevormd op de spier misschien? Dat hek zelf ook in mijn kuit gehad, en daarmee zou ik naar de fysio gaan. Die sloopt dat stuk spier dan opnieuw, en zorgt ervoor dat het dit keer weer goed aan groeit zeg maar.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


nomad
Usericon van nomad
Posted 14-11-2006 5:51 by nomad Profiel van nomad

Ik train alleen in de kroeg.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


naaml00s
Usericon van naaml00s
Posted 07-12-2006 18:32 by naaml00s Profiel van naaml00s

Hmmzz,
Heb ik ook nog wel even een vraagje aan de sportexperts hier.

Ik ben op zich best wel mager, en licht van gewicht. Ik heb een poosje geleden lange tijd 3 tot 4 keer per week krachttraining gedaan.

Nou werd mij door een collega aangeraden weer eens te gaan sporten, in combinatie met shakes. Zou god zijn voor me spieren en ook m'n gewicht aangezien ik amper aankom.

Ben eens rond gaan zoeken op internet voor shakes maar er zijn zoveel soorten, voor elk wel iets lijkt het

Heeft er iemand goed advies ?


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-12-2006 18:40 by Lionheart Profiel van Lionheart



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-02-2007 16:24 by jbassist Profiel van jbassist

Ghehehe, maar anyhoo.. ik doe 2 keer in de week (en dan ook goed, niet 20 minuten lafjes buikspieren en wat machines..) samen met een shake maar het gaat bij mij redelijk, ik doe het nu 3 maanden en ben verdubbelt wat ik kon tillen

Had ik zelf ook nog een vraag aan de echte die hards hier: hoe veel gebruiken jullie creatine en wanneer/hoe?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-03-2007 21:27 by M. Profiel van M.

Het grote afvallen in 2006 is voor niets geweest. De helft van het vorig jaar verloren gewicht zit er alweer aan en duurzaam ook.


In de vorm van BLOODY MUSCLE eindelijk beginnen de plakjes magere ham te veranderen in biefstuk hehe. Maar ja ik doe veel te veel cardio en spelsport om fatsoenlijk te groeien. Toch heersch, volhouden FTW


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-03-2007 21:34 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 14 februari 2007 16:24 schreef jbassist het volgende:
Had ik zelf ook nog een vraag aan de echte die hards hier: hoe veel gebruiken jullie creatine en wanneer/hoe?


Nog steeds bezig JB?

En ehh dat gebruik ik dus niet. Ik gebruik ook geen shakes

Edit: @M: Ik vind je al zo stoer overkomen Maar dat krijg je ja.

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 20-03-2007 21:35]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-03-2007 21:35 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik heb ook nog nooit creatine gebruikt. Gaat prima zonder.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-03-2007 21:37 by Argus Profiel van Argus

Spul wat je niet te lang moet gebruiken omdat je anders je eigen aanmaak ervan om zeep kan helpen vertrouw ik niet.

Idem spul waar je lul van krimpt


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-03-2007 21:39 by M. Profiel van M.

Ik vertrouw dat spul ook niet, idem dito voor spullen waarmee je je stofwisseling beïnvloedt. Op een dag moet je er nl. weer mee stoppen en twee maanden later is alles weer voor niets geweest volgens mij.

Als je trainen niet leuk genoeg vindt om het geduld ervoor op te brengen moet je misschien gewoon iets anders gaan doen


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-03-2007 21:40 by Argus Profiel van Argus

Sja leuk vind ik het ook niet. Maar als ik 20-30 minuten 2 groepen afbeest gaat alles prima.

En ik kan er lekker door eten zonder uit mijn voegen te barsten


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-03-2007 21:41 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Als je per fiets uit gaat is het ook soms krachttraining , zondagmorgen nog gemerkt


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 21-03-2007 13:30 by skarmoon Profiel van skarmoonhttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 20 maart 2007 21:37 schreef Argus het volgende:
Spul wat je niet te lang moet gebruiken omdat je anders je eigen aanmaak ervan om zeep kan helpen vertrouw ik niet.

Idem spul waar je lul van krimpt

The only real dope 4 me:


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-03-2007 13:35 by Argus Profiel van Argus

Eitje, vleesch, visch.
Werkt prima

Het enige extra wat ik tot me neem zijn ontstekingsremmers (meer ivm rsi klachten..) en wat vitamine zooi


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 21-03-2007 13:38 by skarmoon Profiel van skarmoonhttp://www.myspace.com/skarmoon

Pitamientjes doe ik ook wel ja, die multicocktail van supradyn


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-03-2007 11:42 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 20 maart 2007 21:34 schreef Argus het volgende:
Nog steeds bezig JB?

En ehh dat gebruik ik dus niet. Ik gebruik ook geen shakes


Jup! Ik zit hier inmiddels alweer met een brute
spierpijn

Intussen de dudes op de sport school al even gevraagd en het moet dus vrij precies/strak worden ingenomen.
En je moet het creatine gehalte dus echt op en aanbouwen in perioden..
Als je de inname verkeerd doet krijg je dus dat het lichaam het idd zelf neit meer aanmaakt.

verder gaat het erg chill, ik ben nog niet veel zwaardere geworden maar ben wel bijna verdubbelt in wat ik eerst tilde en ben gelukkig al een stuk minder skinny als voordetijd

Wel grappig dat dit topic tegen de zomer weer ineens opkomt hehehehehe...

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 28-03-2007 11:42]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-03-2007 12:10 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Dat jij dit topic omhoogtrapt nu het zomer begint te worden bedoel je?


Zenial


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 31-03-2007 19:38 by Inferno Profiel van Inferno

Ik ben nu bezig met massa te kweken. Ik ben 1,78m en weeg nu rond de 83KG.

Heeft iemand van jullie nog tips? ik zit nu ongeveer aan de 8 / 9 maaltijden per dag (14 boterhammen 5 eieren bak rauwkost, banaan hier en daar en 'gewoon' avondeten). En drink vooral water.


Het zal je moeder maar wezen...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen