IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Littekens. Vorige pagina | Volgende pagina
De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 10-04-2003 17:35 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

Van toen je je eigen keel wilde doorsnijden?
Moet een rotzooitje hebben gegeven!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-04-2003 17:36 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Pfft, tellen lukt me niet meer.
Eens kijken, m'n rug zit compleet onder, m'n armen ook, op m'n borst nog een paar, m'n benen niet te vergeten.

De grootste zijn rond de 15 CM.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-04-2003 17:36 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ja man, echt een teringzooi
ik moet de hechtingen er ook nog uit laten halen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-04-2003 17:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 17:36 schreef Slechtheid het volgende:
Pfft, tellen lukt me niet meer.
Eens kijken, m'n rug zit compleet onder, m'n armen ook, op m'n borst nog een paar, m'n benen niet te vergeten.

De grootste zijn rond de 15 CM.
SM?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-04-2003 17:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 17:38 schreef Misanthrope het volgende:
SM?
O.a.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-04-2003 17:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 17:40 schreef Slechtheid het volgende:
O.a.
Orcparty's?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-04-2003 17:41 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

SM, BDSM, automutilatie, genitorture, you name it.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-04-2003 17:42 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ok, ieder zijn hobby's zeg ik dan maar.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-04-2003 18:44 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2003 14:03 schreef Legatius het volgende:
Naast de usual knie- en beenlittekens heb ik een 4-tal littekens op het hoornvlies van mijn rechteroog.


He, waarvan?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 10-04-2003 19:25 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Bij de eerste ontmoeting tussen mijn huidige vriend en mezelf vroeg ik of hij littekens had. Hij keek alsof ik van mars kwam en vroeg me waarom. 'Ik zie dat graag' antwoordde ik hem. 'Oh dan kun je bij mij he hart ophalen' zei hij en hij toonde me een enorm groot littekens helemaal over zijn buik dat hij al had van een operatie bij zijn geboorte. Euh...daar stond ik met mijn mond vol tanden. Maar ik vind het echt heel mooi! en sexy


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-04-2003 19:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Je vindt littekens sexy?
Waarschijnlijk krijg je dan een spontaan orgasme als je m'n rug ziet.


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 10-04-2003 19:53 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 19:30 schreef Slechtheid het volgende:
Je vindt littekens sexy?
Waarschijnlijk krijg je dan een spontaan orgasme als je m'n rug ziet.
Voila ..handig he


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-04-2003 20:00 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

da's wel heel makkelijk dan.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 10-04-2003 20:20 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

hmm.. ik heb er wel veel, maar de grootste/meest zichtbare zijn:

1 op mijn linkerbeen 10 tot 15cm lang, van een operatie.
3 gaten in m'n voorhoofd gehad (gevallen tegen auto, gevallen tegen stoep, juf duwde blok tegen hoofd) is nu beetje hoekig.

Verder allemaal kleintjes verspreid, vooral over m'n handen/armen omdat ik niet altijd even goed uitkijk met m'n zwaarden


MuayThaigerrr!!


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 10-04-2003 20:46 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

ik heb helemaal geen leuke opvallende littekens... alleen de nodige open knieen enzo gehad...


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Yeep
Apudne te vel me?
Usericon van Yeep
Posted 10-04-2003 21:55 by Yeep Wijzig reactieProfiel van YeepQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 15:15 schreef Saphire het volgende:

-ik heb op mijn stuitje ook een enigzins vergroeid en breed litteken.



En daar heb ik een foto van ;-)


METAALSLET
DRANK is sneller op dan je lief is
Usericon van METAALSLET
Posted 11-04-2003 4:03 by METAALSLET Wijzig reactieProfiel van METAALSLETQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/PorcelainSlut

Morrigan heeft ook al littekens op haar
hoofd (hmm van wie zou ze dat hebben )
zichzelf opengekrapt toen ze kwaad werd

xxXXxx




natassja
Usericon van natassja
Posted 11-04-2003 17:54 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

naja ik heb 2 littekens heb er nog last van ook snap niet waarom iemand ze met opzet zou willen maken


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-04-2003 17:55 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 21:55 schreef Yeep het volgende:
En daar heb ik een foto van ;-)


Jah die kennen ze hier al


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


occult
Usericon van occult
Posted 11-04-2003 17:57 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com





Posted 11-04-2003 17:54 by natassja

--------------------------------------------------------------------------------

naja ik heb 2 littekens heb er nog last van ook snap niet waarom iemand ze met opzet zou willen maken



jah wat bedoel je met opzet... dat ze het gewoon willen of door het snijden?


natassja
Usericon van natassja
Posted 11-04-2003 20:14 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

met opzet in jezelf snijden,krabben weet ik het, jezelf verminken


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 11-04-2003 21:11 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Uhh, hmm... mijn littekens vallen op zich wel mee. De enige die ik zo kan bedenken zijn op m'n handen. Een paar van de tijd dat ik in de keuken bij de McDonalds werkte (op m'n 16e ofzo). Toen gebeurde het regelmatig dat er vet van de grill op m'n handen druipte (bijzonder pijnlijk).

De enige andere is een soort winkelhaak onder m'n middelvinger. Zat weer eens te kloten met een computer, probeerde binnen-in een kabeltje los te trekken. Dat lukte, en m'n hand schoot naar achter. Lap huid/vlees er half af. Dus, na 5 minuten vloeken ofzo, denk ik met mijn uiterst medische onderbouwing, terug erop douwen en pleister erop. In principe is 't niet echt meer te zien.

Verder heb ik geen (permanente) littekens. Wel tijdelijke... tenminste, als bite- en scratchmarks en blauwe plekken mee-tellen. ( Saphire)


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


occult
Usericon van occult
Posted 11-04-2003 21:15 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

quote:
Op 11 april 2003 20:14 schreef natassja het volgende:
met opzet in jezelf snijden,krabben weet ik het, jezelf verminken


kijk het is niet echt met opzet.. sommige doen het voor de lol.. sommige doen het in buien.. depri buien bijvoorbeeld. dan heb je jezelf niet echt in de hand. het is moeilijk uit te leggen maar vergelijk het met een roker als die stopt snakt ie weer terug naar een sigaret is bij snijden ook zo. snij je dan heb je ff niks meer door alles is weg uit je je voelt je helemaal leeg en daarna is alles wel weer terug maar als iemand het doet.. kan hij / zij er vaak niks aan doen.. maar begin er echt nooit aan want het is moeilijk ervan af te komen


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-04-2003 21:17 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2003 21:15 schreef occult het volgende:
kijk het is niet echt met opzet.. sommige doen het voor de lol.. sommige doen het in buien.. depri buien bijvoorbeeld. dan heb je jezelf niet echt in de hand. het is moeilijk uit te leggen maar vergelijk het met een roker als die stopt snakt ie weer terug naar een sigaret is bij snijden ook zo. snij je dan heb je ff niks meer door alles is weg uit je je voelt je helemaal leeg en daarna is alles wel weer terug maar als iemand het doet.. kan hij / zij er vaak niks aan doen.. maar begin er echt nooit aan want het is moeilijk ervan af te komen

vaak is er ook wel een rede waarom je zoiets doet, je snijdt niet zomaar in je armen...

lijkt mij dan iig

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 11-04-2003 21:17]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


occult
Usericon van occult
Posted 11-04-2003 21:18 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

quote:
Op 11 april 2003 21:17 schreef FireFox het volgende:
vaak is er ook wel een rede waarom je zoiets doet, je snijdt niet zomaar in je armen...

lijkt mij dan iig



nee dat is ook niet met opzet.. het is ook met een rede. bij de meeste iig. want ik ken ze die het voor de lol doen en ik ken mensen van niet.. en ik weet hoe het is


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen