IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Littekens. Vorige pagina | Volgende pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-04-2003 12:38 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2003 11:42 schreef Leviathanica het volgende:
Ik zit onder de littekens.
yep, me too ...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


campske666
Usericon van campske666
Posted 08-04-2003 12:38 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 8 april 2003 12:36 schreef Yeep het volgende:

En ik zou een litteken op mijn kin moeten hebben van toen ik een paar jaar geleden met mijn fiets frontaal tegen een taxi ben aangereden...


Waarom doe je dat ?


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 08-04-2003 12:42 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

ik denk da'k er een nieuwe bijkrijg op mn pink, van een paintball-impact.


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 08-04-2003 13:51 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

niet zo heel veel,
-een op mijn achterhoofd, maar daar groeit haar overheen
- kleintje op mijn knie van het vallen op een grindpad
- dezelfde knie eentje van 3 cm van de zwembadrand
- enkel, een kruisje die gemaakt was om een infuus door te doen
- onder mijn voet, was in een naald gaan staan die ze hebben moeten zoeken omdat ik nog een tijdje was doorgelopen en hij dus rondzweefde in mijn voet
- middelvinger deel topje eraf, vleessnijmachine


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-04-2003 13:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

onder mn rechter grote teen een rondje. bij een ongeluk (voet tussen een botsing van twee heftrucks) was mn eelt eraf gescheurd, best pijnlijk wonder boven wonder heeft mn voet het verder overleefd, dankzei mn kisten die er tussenuitfloepten door de rubberen zool


Je moeder.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 08-04-2003 14:03 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Naast de usual knie- en beenlittekens heb ik een 4-tal littekens op het hoornvlies van mijn rechteroog.


Je kan me de bout hachelen!


Mystica
Usericon van Mystica
Posted 08-04-2003 14:18 by Mystica Wijzig reactieProfiel van MysticaQuote dit berichthttp://welcome.to/fantasypage

ik heb littekens bij mijn lip eentje (door een hond die mij beet) op allebei mijn knieeen (door brommer ongeluk)en eentje uhhhh bij mijn intieme deel zeg maar hehehe dat komt door het inknippen tijdens de bevalling. Verder heb ik geen littekens dacht ik.


The mystery still remains


Yeep
Apudne te vel me?
Usericon van Yeep
Posted 08-04-2003 17:00 by Yeep Wijzig reactieProfiel van YeepQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2003 12:38 schreef campske666 het volgende:
Waarom doe je dat ?


Uhm...het was nogal donker en stoer als ik ben heb ik natuurlijk geen licht op mijn fiets. Dus, ik kom lekker hard aanrijden en die taxi wil wegrijden. **WHAM!!**

Was mijn eigen schuld. De taxi was gelukkig onbeschadigt, maar mijn fiets vrijwel total loss. Al die mensen om je heen meteen en vragen of het wel gaat enzo. Lijkbleke taxichauffeur erbij. En ik maakte me alleen zorgen of mijn discman het wel overleeft had


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 08-04-2003 17:50 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Ik vind littekens enorm sexy


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 08-04-2003 17:51 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik mis de helft van m'n eikel omdat ik me ooit eens door een valse hond heb laten pijpen.
vind je dat ook sexy?

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 08-04-2003 17:52]


No meat is sweater


METAALSLET
DRANK is sneller op dan je lief is
Usericon van METAALSLET
Posted 08-04-2003 18:06 by METAALSLET Wijzig reactieProfiel van METAALSLETQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/PorcelainSlut

Ik heb ze op mn hoofd mijn bescheiden lijstje ,
1,van trap geduwd
2.zat achterop de fiets
3.zat achter op de brommer
4,zat op een dak staan springen
5,door een glazen deur rennen
6.iemand die aan tak hangt en die breekt af en valt op mn hoofd
kzal vast nog wat vergeten zijn ...
wat heb ik hiervan geleerd als ik pijn heb
neem ik er nog maar 1 of 2 of ..




wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 08-04-2003 18:09 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2003 17:51 schreef Infaustus het volgende:
ik mis de helft van m'n eikel omdat ik me ooit eens door een valse hond heb laten pijpen.
vind je dat ook sexy?


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 08-04-2003 19:28 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

zie mijn signature


No meat is sweater


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 08-04-2003 20:18 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

Ik heb op mijn beide knieen grote ronde litekens, zijn allemaal gekomen door boarden. Zijn overigens plekken die ik altijd openhaal bij stomme dingen die ik doe.
heb ook een scar in mijn armholte omdat ik 6 meter hoog uit een boom geflikkert ben.
Heb ook een kleine bij mijn ooglid, alleen geen idee hoe die daar kwam, was gebeurd toen ik nog klein was.


grrr


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 08-04-2003 20:42 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 8 april 2003 19:28 schreef Infaustus het volgende:
zie mijn signature





Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 08-04-2003 20:53 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2003 17:50 schreef wild cat het volgende:
Ik vind littekens enorm sexy
ik vind ze gewoon geil


Ebullition
Usericon van Ebullition
Posted 09-04-2003 10:41 by Ebullition Wijzig reactieProfiel van EbullitionQuote dit berichthttp://www.metalprovider.com/ved_buens_ende

Naast mijn emotionele littekens heb ik ook een aantal fysieke littekens:

- aan de linkerkant van mijn voorhoofd zit redelijk diep en 6cm lang, omhoog gaand litteken. Het litteken zit ook op mijn schedel.

- op mijn achterhoofd zit een 9 cm lang litteken, maar dat is gehecht en dat is nu bijna weg. Plus dat er nog haar over heen zit.

- mijn boven lichaam & schaamstreek & mijn boven armen hebben er een flink aantal. Self-inflicted.

- Op mijn rechterarm zat een heel groot litteken maar dat is ook grotendeelds weg geroeid. Toen ik jong was was ik gevallen met mijn fiets op een grindpad en mijn wonden op mijn arm & been en de huid er naast zatten helemaal vol met grind.


Mijn huid herstelt zich heel erg goed, weinig littekens die echt permanent zichtbaar blijven.

Ik vind littekens ook mooi & exciting maar dat is niet de reden dat ik ze heb of ze maak.


~ We are a virus with shoes


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-04-2003 12:53 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

buiten een paar kleine niet noemenswaardige littekentjes heb ik er helemaal geen!
Wat gek eigenlijk.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


occult
Usericon van occult
Posted 10-04-2003 8:23 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

ik heb er best veel.. iets van 25 denk nog wel meer.. hehe sja hoe dat komt.. aantal malen gebeten door me hond <hij mag me niet zo> vraag niet waarom.. en nog wel wat crashen gehad en zo


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 10-04-2003 15:15 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

De paar leukste:

-Ik heb een witte vlek op mijn rechterbeen: komt doordat ik iets te enthausiast de zandbak met -betonnen- rand in wilde springen. Toen was ik 'n stuk huid kwijt. Hoe bruin ik ook word, dat stukje blijft wit :bla

-Ik heb een litteken (soort van 'gleufje') op mijn rechterwang, die heb ik gekregen toen de dokter mij uit de buik van m'n moeder haalde (bij de geboorte ja ) en toen kraste hij me over m'n wang. Dat litteken heb ik dus al precies m'n hele leven lang

-Ik heb een lang litteken over mijn...waddissut...venusheuvel. Komt door 'n operatie (liesbreuk)

-ik heb op mijn stuitje ook een enigzins vergroeid en breed litteken. Schoolkamp groep acht: Ik sprong op dag 1 WEER iets TE enthausiast op het onderste bed van een stapelbed, en laat er nou NET bij t bovenste bed een spijker uitsteken waar ik in bleef hangen. Na gezeik met het vinden van een dokter, 1 ritje ernaartoe, 1 verdoving, 8 hechtingen, 1 tetanusprik en een hoop gehuil, liep ik de rest van t schoolkamo heel erg moeilijk. De wond was ongeveer 4 cm lang en 1 cm diep...:s

Verder heb ik nog VEEEEEEL meer littekens, maar zo ontzettend veel zin om te typen heb ik nou ook weer niet


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 10-04-2003 15:19 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 15:15 schreef Saphire het volgende:
De paar leukste:
-Ik heb een lang litteken over mijn...waddissut...venusheuvel. Komt door 'n operatie (liesbreuk)
hoor je dan geen litteken in je lies te hebben?


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 10-04-2003 15:22 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 15:19 schreef Arachnia het volgende:
hoor je dan geen litteken in je lies te hebben?


Niet helemaal dus.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 10-04-2003 17:31 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

Gisteren heeft de hoogspringlat zo m'n tanden gekraakt! Maar ik slis al niet meer, want vandaag is de leegte vervangen door wat plastic! (telt dit ook als litteken?)


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 10-04-2003 17:33 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 17:31 schreef De Demoon het volgende:
Gisteren heeft de hoogspringlat zo m'n tanden gekraakt! Maar ik slis al niet meer, want vandaag is de leegte vervangen door wat plastic! (telt dit ook als litteken?)


Tjah...bij deze!


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-04-2003 17:33 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik heb een litteken van net boven mn oor tot in mn hals in een moooooie boog


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen