IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Littekens. Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-12-2001 13:44 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

heb een rattekrab om mijn rechter onderarm aan de onderkant En heb wat bloeduitstortinkjes bij mijn enkels nadat ik een ernstige ziekte in mijn benen heb gehad maar gelukkig kan je dat haast niet meer zien


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Bodom
Usericon van Bodom
Posted 15-12-2001 16:04 by Bodom Wijzig reactieProfiel van BodomQuote dit bericht

- Op me linkerscheenbeen een litteken van 5 cm a.g.v. bromfietsongeluk
- Op me linker elleboog een litteken van 2 cm a.g.v. ander bromfietsongeluk
- Op beide knieen een aantal kleine littekens van vroeger (fietsen kan ik ook al niet)
- Bij mijn rechterwenkbrouw een litteken van 3 cm van vroeger toen ik tegen de tafelpunt aan liep
- Op me borst een horizontaal litteken van 14 cm van mijn trechterborstoperatie

Zo en over mijn geestelijke littekens zal ik maar niet beginnen

[Dit bericht is gewijzigd door Bodom op 15-12-2001 16:04]


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 15-12-2001 16:15 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik heb een litteken op mijn kleine teen. Opengehaald met schoolzwemmen; bloeden als een rund dus je kon precies zien waar ik gelopen had. Ik merkte het pas bij de douches toen iemand anders het me zei. Best vreemd. Die snee is gelijmd trouwens.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 15-12-2001 20:54 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Ik heb nog een litteken op m´n knie
Ik weet nie meer precies, maar ik zat op de basis school en ik rende de bosjes in om een rede die ik niet meer weet en daar stond een ijzere prullebak...knal!
Maar wat doet een ijzere prullebak in godsnaam in de bosjes...ik heb het nooit gesnapt...

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 15-12-2001 20:57]


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-12-2001 12:51 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Eentje op mn zij van drie centimeter.
Neergestoken tijdens een vechtpartij


I can't shoot straight unless I've had a pint!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 16-12-2001 12:57 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2001 12:51 schreef Dunne_Hein het volgende:
Eentje op mn zij van drie centimeter.
Neergestoken tijdens een vechtpartij


Cowards!


NocturnalSupremacy
.
Usericon van NocturnalSupremacy
Posted 16-12-2001 14:56 by NocturnalSupremacy Wijzig reactieProfiel van NocturnalSupremacyQuote dit bericht

uhh ik heb nie veel littekens geloof ik.. wel zitten er allemaal hele kleine scheurtjes in m'n voortanden doordat ik er 2 x bovenop ben gevallen (gelukkig heb ik sterke tanden..)


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 16-12-2001 16:41 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik heb best veel littekens, maar de meeste vallen niet echt op. pas als je weet dat ze er zitten zie je ze pas.

1 - op mijn linker arm oranje gloeiende metaal spetters gehad, dit gebeurde toen de gas brander kapot klapte en ik een regen van metaal spetters over mijn arm kreeg. het brande gelijk door mijn pak heen.

- Tevens op mijn linker arm, 5 hechtingen net iets onder mijn pols. (Speel nooit met echte samurai zwaardjes !!! 1 VERKEERDE BEWEGING, en je moeder heeft weer een judo pak schoon te maken

2 - Boven mijn rechter oog een litteken van 4 hechtingen. Ik ben achter over met mijn stoel gedonderd en met mijn hoofd door een glazen kast gevallen. Toen ik met mijn hoofd in de kast lag viel er een stuk glas naar beneden ( ik heb toen zeer veel geluk gehad )

3 - Op mijn handen, recht op mijn vingers een diepe kerf van de vrees machine. Mijn handschoen bleef haken achter de frees en mijn vingers gingen mee. Weer heb ik geluk gehad, heb ze nog allemaal.

Mijn laatste litteken zit vlak bij een zeer gevoelige plaatst, de oorzaak............. tja dat vertel ik nog wel eens een keerje.




[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 16-12-2001 16:43]


Wiegen Meister !


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 16-12-2001 20:37 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

-Eén boven m'n rechteroog(bloody klapdeur)
-Eén op m'n linkerknie(spectaculaire valpartij tijdens een uurtje salto's maken in de turnclub)
-Eén op m'n linkeronderarm(gloeiend strijkijzer)
-Eén onder ieder oog(als baby oogoperatie ondergaan)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 16-12-2001 20:42 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

-Kale plek op m'n kop (ergens tegengeknotst waarschijnlijk, gebeurt wel vaker, maar hoe en wanneer, 'k heb er geen gedacht van)
-knie (salto met fiets gemaakt, groot gat in knie)
-pols (lieve hondje wou niet dat ik z'n eten afpakte )
-hele resem op m'n armen
-been (kleintje maar; staat daar flink te pronken om me eraan te herinneren dat je je nooit, onder geen beding, door iemand anders mag laten scheren... hehe)


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-12-2001 21:08 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

buik, 1 snee. Door operatie. Op m'n handen heeel veel, kleine wel is waar. Op mijn slaap, door verwijderde teek.
Verder nergens denk ik eheh


"This one is older than shit, heavier than time!"


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-12-2001 21:36 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ik ben als het ware bezaaid met littekens:
- op mijn buik, ergens van in mijn vroegere, soms wilde, kinderjeren. Reden, eens te zot gedaan, uitleg van mijn moeder.
- Op mijn vingers vele littekens van mij te snijden, te verbranden.
- Op mijn voorhoofd door te veel te krakken aan puistjes.
- Op mijn kin, effect van een nachtje doorzakken in Wageningen .
- Op mijn rechterhand, reden, dateert van de zomer van 1994, een zatlap aan 165km/h tegen onze auto, zaten 4brokken glas in.

Uw dienaar
Beli


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-12-2001 12:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

oh jah heb ook nog een zorro teken achter op mijn hoofd nadat ik een flink gat in mijn hoofd ben gevallen ter gevolgen van een te gladde vloer bij het pitten. bloedde als een rund maar was erg eehhh dronken, dus voelde de pijn nog niet zo. dacht al wat zweet ik toch maar dat waren liters (?) bloed. moest nog een uur met de bus heb dat ook gedaan met alles onder het bloed. een vrouw die naast me zat in de bus was bijna flauw gevallen.*grin*

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 18-12-2001 12:06]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Black eye
Gothic Heerst
Usericon van Black eye
Posted 18-12-2001 12:26 by Black eye Wijzig reactieProfiel van Black eyeQuote dit berichthttp://666

Op mijn billen !!! een groot litteken. Ja op mijn billen.

Ik ben een keer gaan zitten op een kapotte bank. Toen er een veer los schoot, was ik het slachtoffer. op mijn linker linker bil 9 hechtingen en rechts 2 hechtingen. Je kan wel raden wat voor gein ze er over gemaakt hebben, zelf in het ziekenhuis werd ik meerdere malen uit gelaggen.


TRASH


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 18-12-2001 13:01 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

eerst even de littekens die per ongeluk zijn:
-een stukje van mn linker ringvinger eraf geschaafd (hoe lekker, cannibal-ei (met ham dus, in plaats van kaas))
-verder in mn vingers nog 3 littekens waaar ik verder neit zoveel van weet (ze zien er uit als sneetjes)
-op mn kin 3 littekens, in mn kleutertijd geburd, een of ander stenen trapje waarover ik op mn bek ging, moest gehecht orden en shit

bewuste littekens:
-bliksemschicht op mn linkerhand
-een pentagram die nauwelijks nog zichtbaar is (er in gebrand met een ring van een vriend van me) op mn rechterhand
-in/op mn linkermiddelvinger een snee(tje)
-op mn linkerarm nog meerdere grote en kleinere littekens (ik ben rechts ja)
-euhm een litteken op mn linkerpols



Ik vergiet als zeef hebben


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-12-2001 13:04 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik heb behoorlijk wat littekens... voornamelijk op mijn benen. Gelukkig allemaal vrij klein en onopvallend. Ik heb als kind heel erg aan wondjes zitten plukken etc. Een soort van zelfverminking zeg maar. Klotewereld.


Dead things grow from deep inside...


Gaelic Angel
typische newbieh
Usericon van Gaelic Angel
Posted 18-12-2001 15:37 by Gaelic Angel Wijzig reactieProfiel van Gaelic AngelQuote dit bericht

Goeiedag!

mijn littekens..
op mn enkel 1 van 5 cm lang (ongeveer) en 1 cm breed, Als kiddo met mn voet tussen de spaken gekomen rechter arm 1 van 8 cm, stond met mn arm tegen een gloeihete koekepan, bij mn polsen een paar kleintjes door katten/honden en tuig die denken dat ik ergens niet tegen zou kunnen..
Onder op mn rug in t midden 3 bij 2cm ofzo weet ik veel, uitgleden in t zwembad
Op mn knie nog 1, liep met mn hond in de buurt van mn huis en struikelde en viel met mn knie in een roestig metalen *hoenoemjedat* 'Iets' van de bouw..

dat was t geloof ik wel,
ohja Hoi! ben nieuw hier.


Why do those who speak the loudest have the least to say ?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-12-2001 15:42 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

zit er nog wel iets anders dan litteken weefsel op je lichaam?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 18-12-2001 15:53 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Mijn hele schenen zitten vol met witte plekken omdat ik het als kind leuk vond om op een schuin muurtje te lopen dat langs de weg naar school stond. (tig keer afgelazerd).

Onder mijn linker arm een liteken van 3cm. Ik was van een stapel puin afgedonderd midden in een scherpe steen.

Op mijn linkerknie en rechterhand een litteken overgehouden aan een schuiver op mijn brommer. (Daar ben ik wel 6x mee op mijn bek gegaan )

Mijn linker duim ziet er ietsje anders uit dan mijn rechter door dat er een metalen stang tegenaan was gekomen toen ik op springverenbed aan het springen was dat langs de weg stond. (was ik een jaar of 5)

Verder niet echt schokkende dingen. (afkloppen )



Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 18-12-2001 15:56 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

een litteken achter m'n oor, kheb een doof oor... en dies al zo'n 4 afgesneje...
een onder m'n kin, zat in groep 2 van de basisschool en mocht een stoel van groep 3 pakken en die was kennelijk toch net te groot, toen viel ik op me bek moest gehecht worde enzo..
en nog wat van die kleintjes, waarvan ik niet weet hoek d'r aan kom hehe...


Gaelic Angel
typische newbieh
Usericon van Gaelic Angel
Posted 18-12-2001 15:57 by Gaelic Angel Wijzig reactieProfiel van Gaelic AngelQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 15:42 schreef Cadaveria het volgende:
zit er nog wel iets anders dan litteken weefsel op je lichaam?


Who me? valt best mee, de meeste zijn kleintjes..


Why do those who speak the loudest have the least to say ?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-12-2001 15:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

oh ja was een keer in de zandbak aan het graven met mijn broertje en die had zo'n schop. JE weet wel zo'n schep ding.
Nou toen ik met mijn handen in die kuil zat schepte hij bijna mijn vingers er af.

maar kan beter een topic gaan open wat voor littekens heb je bij iemand anders aangebracht.
'k ga het ook gewoon doen ook


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 18-12-2001 16:47 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

wel, m'n neus is een beetje raar gaan staan nadat ik in strijd met 15 (ja 1 tegen 15) turken/marrokanen besloten had maar niet meer terug te slaan maar de klappen beter op te vangen hahaha.

verder een stel sneeen op mijn linkerarm en borst uit verveling zeg maar en de gebruikelijke putjes etc op de knieen.


Marty
Usericon van Marty
Posted 18-12-2001 16:54 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Es denken...

Kin: als kind uitgegleden in bad, met mn kaak op de rand terecht gekomen
Onder hoofdhaar:
- een keer van tegen een stilstaande vrachtwagen aanfietsen
- Een keer achterover tegen wasmachine gevallen
- Heb er nog eentje.. weet niet meer waarvan

Rechterarm:
- Door een ruit gegaan toen ik op de lagere school achter iemand aanzat die mn agenda had gejat

Zij:
- Uit een boom gevallen, met zij langs een tak geschaafd.. die is alleen practisch niet te zien.

Dat was het geloof ik zo'n beetje..



mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 18-12-2001 17:53 by mortje Wijzig reactieProfiel van mortjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mortje

Lol vette waslijst:

- dingetje op me achterhoofd van toennik met me flicflac net de balk miste en me kop erop ramde
- tussen me lip en me kin, van me fiets gevallen als koter, lip eraf. (hebben ze der weer netjes aangenaait hor)
- 5 vlekken op me bovenarmen van mislukte entingen
- binnekant van de ellebogen van infuzen en aanverwante artikelen.
- rechter elleboog van me een stuk bot wat ineens buiten kwam spelen
-wat sneeen in me armen
- vlekjes aan de bovenkant van me polsen van tropischeprikbeesten.
- snee aan de onderkant van me polsen
- kras langs me zij van een loschietende kabel van de spanbrug
- kras op me kont van die zelfde brug
- brandwond op me rechterbeen van mijn aanvaring met de fluitketel
- prikkeldraad in me andere been
- en wassik bijna me steekwond in me heup vergeten ...
Mja da wast wel zo'n beetje...

[Dit bericht is gewijzigd door mortje op 18-12-2001 17:55]


Ik heb gesproken


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen