IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Littekens. Vorige pagina | Volgende pagina
mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 31-12-2001 21:26 by mortje Wijzig reactieProfiel van mortjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mortje

quote:
Op 25 december 2001 2:08 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
klein kind


pff


Ik heb gesproken


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 31-12-2001 21:56 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

bah ik dat ik er een litteken bij heb,
ik ben uitgegleden in de sneeuw op mijn knie


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 11-10-2002 19:32 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht



Snif..kutzooi


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 11-10-2002 19:33 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Scars make me horney!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 11-10-2002 19:34 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 19:33 schreef Heosphoros het volgende:
Scars make me horney!


nounou Robin..ik word er alleen verdrietig van..achja (cyberseks? )


Elpino
Usericon van Elpino
Posted 11-10-2002 19:38 by Elpino Wijzig reactieProfiel van ElpinoQuote dit berichthttp://www.elpino.tk

hmm....scars...Eentje op mn voorhoofd: Na een lange duik van een kast.
Eentje om mn knie, been gebroken met gym, eraan geopereerd, litteken eraan over gehouden. Niet echt spannende littekens dus...


"Sick sick dreams of picnic scenes, two kids, sixteen, with M-16's, and ten clips each and shits reach through six kids each"


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 11-10-2002 19:41 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 19:34 schreef Morgil het volgende:
nounou Robin..ik word er alleen verdrietig van..achja (cyberseks? )


Ik trek rustig de draadjes van je litteken weg, cm bij cm.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 11-10-2002 19:43 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Twee puntjes op mijn linkerhand als gevolg van een (pijnlijke) ontmoeting met een speelse herder.
Een streepje op diezelfde hand die ik heb opgelopen toen ik mij schaafde aan een houten tuinpoort.
Een wit puntje onder mijn lip waar eerst mijn piercing zat.
Een roodachtige plek op mijn onderrug, in Zweden van een scherpe rots afgegleden.
Een litteken op mijn linkerscheenbeen. Ik maakte als klein jochie vaak koprollen op het bed van mijn ouders en klapte een keer met dat been op de rand.


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 11-10-2002 19:44 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

Litteken aan de binnenkant van mijn wang, heb als klein kind op de haak van een klerenhanger gekauwd en die bleef hangen in mijn wang En ook eentje op mijn haargrens, als peutertje met mijn hoofd tegen de hoek van zo'n ronddraai ding in de speeltuin gelopen.

[Dit bericht is gewijzigd door Nemesis op 11-10-2002 19:48]


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 11-10-2002 19:46 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

Oeps... verkeerde knop!

[Dit bericht is gewijzigd door Nemesis op 11-10-2002 19:47]


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 11-10-2002 19:55 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 19:46 schreef Nemesis het volgende:
Oeps... verkeerde knop!


VERDOMME DOE JE HET WEER!!!! weet je wel hoe kut dit is!!!!!!!!!!!!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 11-10-2002 19:58 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 19:55 schreef Heosphoros het volgende:
VERDOMME DOE JE HET WEER!!!! weet je wel hoe kut dit is!!!!!!!!!!!!


Sorry hoor! het was een foutje!


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-10-2002 19:58 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Nog eentje op mn hand in de vorm van een rij tanden. Een meisje in kei-hard-rock-cafe De Blokhut dacht dat ik het wel lekker zou vinden als ze mij in mn hand zou bijten. (nee dus)

Maar hij is al aardig vervaagd door de zon.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 11-10-2002 20:00 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 19:55 schreef Heosphoros het volgende:
VERDOMME DOE JE HET WEER!!!! weet je wel hoe kut dit is!!!!!!!!!!!!

Goh, vrolijke bui?


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 11-10-2002 20:02 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Hehe was een grapje


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 11-10-2002 20:05 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

Echt? Verdorie, eikel! En ik me maar druk maken omdat jij boos op me bent enzo!


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-10-2002 14:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ontopic

kheb zelf alleen een klein streepje op mn knie en een inmiddels vervaagde kras op mn been (glasscherven gooien is niet geheel zonder gevaar)


Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-10-2002 14:21 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Eujm... achter mn oor, op mn arm, op mn knie, onder mn voet, en volgens mij 1 op mn rug.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 12-10-2002 14:25 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Ik heb een groot litteken op me arm, SnaacK en ik waren naar een feest geweest in Rotterdam.
Dus de hele dag/avond geblowd en gedronken en terug naar Krimpen op de brommer.

Ik zat achterop bij SnaacK en die dacht, ik snij ff een stukje weg af door over het gras te rijden.

Vlak voor we het fietspad weer opgingen werden we gelanceerd doordat er een enorm blok asfalt op het gras lag. We schuurden met onze onderarmen over de weg. Resultaat allebei een flink litteken.


Don't blush when I rip you open


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-10-2002 14:29 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het meest trots ben ik nog op mn litteken dat van mn slaap tot net aan boven mn oor loopt, in een mooie vraagteken vorm.

toen ik 5-6-7 was ben ik een keer mn tuin uitgerend, en met mn shirt (of wat dan ook) aan het haakje van het slot blijven hangen.
SMACK
vol op mn kop gelazerd, nou, toen had ik dus nog niks. maar ik werd heel erg misselijk enzo. Mn ouders hadden de huisarts gebeld, en die zei dat ze me om de 3 uur wakker moesten maken gewoon, en dat het niks was. Echter, ik werd steeds misselijker etc, en 's avonds ben ik naar het ziekenhuis gegaan, bleek dat ik een fikse bloeduitstorting in mn hersenen had!! Ze hebben mn halve kop dus opengesneden om dat bloed eruit te laten.
gevolgen als ze dat niet hadden gedaan: algehele verlamming of dood.

maarja, ik ben er nog

verder onbenullige littekentjes.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-10-2002 14:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

oei das nie niks...

owjah ik heb een ritssluiting in mn bilnaad


Je moeder.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 12-10-2002 14:31 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik heb ooit een ijzeren schep (per ongeluk toen in 8 was) op me kop gehad. Dus op mijn hoofd zit nog een goed litteken.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-10-2002 14:32 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 14:30 schreef karnivoor het volgende:
oei das nie niks...

owjah ik heb een ritssluiting in mn bilnaad


dat is best wel handig!
behalve als je konthaar ertussen komt.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-10-2002 14:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 14:31 schreef Heosphoros het volgende:
Ik heb ooit een ijzeren schep (per ongeluk toen in 8 was) op me kop gehad. Dus op mijn hoofd zit nog een goed litteken.
Argh ik maak geen inkoppertje!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 12-10-2002 14:46 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

ehm...scheenbenen/knieen/linkderschouder/handen/bovenbeen. dat wast


zo, dat was mijn beurt dan weer


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen