IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Littekens. Volgende pagina
Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 14-12-2001 22:30 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Waar heb je littekens en hoe heb je ze gekregen? Ik vind de verhalen achter het litteken altijd leuk om te horen.

Op mijn werk hebben we toevallig deze week alle littekens die we hebben besproken, en daarom ben ik benieuwd naar die van jullie.

[edit]Ik zal die van mezelf ook even vertellen:

Op mijn rechtervoet heb ik een litteken van ongeveer 10 cm lang. Het verhaal: toen ik een jaar of 6 was zat ik bij mijn moeder achterop de fiets, mijn voet gleed van het pedaaltje en kwam in het achterwiel terecht. Na een paar meter kwam mijn moeder er pas achter waarom ze ineens zo hard moest trappen. Mijn voet lag tot op het bot open, en ik had geen kick gegeven.

Bij mijn rechterwenkbrouw heb ik een litteken dat ik van een gevecht met mijn zus heb overgehouden. Ze heeft me keihard met mijn hoofd op de rand van het bed gekwakt, en daar heb ik nu een litteken van ongeveer 1,5 cm aan overgehouden.

Op mijn rechterpols zit een litteken van een hondebeet. Dat is tijdens een vakantie op Texel gebeurt. Het hondje (herder) was vals en daar kwam ik net te laat achter. Dat leverde me dan ook een tetanusprik in mijn bil op. Dat vond ik toendertijd pijnlijker dan de hondebeet zelf. [edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 14-12-2001 22:36]


the only pleasure is pain


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 14-12-2001 22:34 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

haha, jezus, dat zijn er superveel man ! ga ik echt niet allemaakl bespreken dan wordt het een heeeel erg lang verhaal. Veel komt door skaten...en door vroeger, en ook nog allemaal van glas ensu..heel veel gewoon..


zo, dat was mijn beurt dan weer


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-12-2001 22:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik heb een littekentje boven mijn linkeroog.
Gevolg van slammen en met het gezicht op wat spikes terecht komen. Het bloed gutste er toen uit en mensen maakten zich enorm zorgen, maar het bleek een heel oppervlakkig krasje te zijn.....



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-12-2001 22:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb er twee boven mijn rechteroog. Mijn ouders hadden vroeger een lage tafel (ca 40 cm. hoog) die erg nuttig voor me is geweest om te leren lopen. Op een dag viel ik met mijn kop tegen de tafelpunt aan, nu zit er nog steeds een kerving.
Die andere is een stuk recenter en zit op m'n wenkbrauw. Een aantal jaren terug was ik wezen zuipen met m'n toenmalige vriendin (Rajackar was hier ook bij trouwens, het was op Unitas) en toen we naar huis gingen probeerde ik haar op te tillen, voor de gein. Dat ging mis en we lagen allebei op de stoep voor Unitas (liggen daar ook veel glasscherven), ik schaafde zo met m'n kop over die tegels en had een jaap boven m'n rechterwenkbrauw. Met half bebloede kop en de slappe lach ben ik naar huis gefietst, mooi man Nu zie je er gelukkig niet zoveel meer van.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 14-12-2001 22:42 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Ik heb er veel maar ze zijn niet echt groot de grootste zijn iets van 4 a 5 cm.
Oorzaken meestal door werk en sport.
Lettsels varierend van snijwonden tot gepierced bovenbeen en afgerukte duim.
Maar alles doet het nog.


The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 14-12-2001 22:59 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

Ik heb er wel een paar op mijn benen iets van 5 ofzo maar allemaal kleine en op mijn voet een was toen helemaal gesweerd dat deed echt pijn en op mijn handen paar


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 14-12-2001 23:08 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Over handen gesproken, ik vergeet er bijna een paar.

2 jaar geleden ben ik door een auto aangereden.(ik was aan het fietsen). Ik viel dus op de grond en schuurde met mijn rechterhand over het asfalt. Daardoor heb ik op allevier de knokkels flinke littekens overgehouden. Is trouwens best een irritante plaats voor een verwonding. Elke keer als je je vuist balt barst de wond weer open.
Tijdens dit ongeluk heb ik ook 2 nekwervels beschadigd, da's minder want dat voel ik nog steeds.

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 14-12-2001 23:08]


the only pleasure is pain


lestat
I assume I need no introduction...
Usericon van lestat
Posted 14-12-2001 23:15 by lestat Wijzig reactieProfiel van lestatQuote dit berichthttp://www.aeternus-darkermonument.tk

een enkele,uitbener geweest dan krijg je zoiets.


God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-12-2001 23:37 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Litteken op mijn gezicht, ik ben als kind tegen een verwarming aan gerend... Mijn moeder met mij naar de huisarts, en ik vond dat vreemd want ik voelde totaal geen pijn of zo, wel weird...


Shisha
Fly on a rainbow dream...
Usericon van Shisha
Posted 14-12-2001 23:40 by Shisha Wijzig reactieProfiel van ShishaQuote dit bericht

Ik ben door een auto aangereden, en had daarbij mn linkerbeen gecompliceerd gebroken. Kon niet gezet, dus moest er operatief een plaatje op geschroefd worden. Heb ik dus een ongeveer 12 cm lang litteken op mn linkerbeen aan overgehouden, en nog eenvan 2 cm ernaast, waar het bot eruit stak


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 14-12-2001 23:41 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 14 december 2001 23:40 schreef Shisha het volgende:
Ik ben door een auto aangereden, en had daarbij mn linkerbeen gecompliceerd gebroken. Kon niet gezet, dus moest er operatief een plaatje op geschroefd worden. Heb ik dus een ongeveer 12 cm lang litteken op mn linkerbeen aan overgehouden, en nog eenvan 2 cm ernaast, waar het bot eruit stak


Dat lijkt me pijnlijk.
Is het plaatje erweer uitgehaald?


the only pleasure is pain


Shisha
Fly on a rainbow dream...
Usericon van Shisha
Posted 14-12-2001 23:42 by Shisha Wijzig reactieProfiel van ShishaQuote dit bericht

Was het ook...
Jazekr, die ligt in de kast, heb ik meegekregen als aandenken

Kutziekenhuis

[Dit bericht is gewijzigd door Shisha op 14-12-2001 23:43]


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 14-12-2001 23:46 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Laat ik nu maar niet beginnen over die littekens die ik heb over gehouden aan de waterpokken


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 14-12-2001 23:52 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ja ik heb er een in mijn onderrug
ik ging tegen mijn schooltas zitten, maar daar zat nog een schaar in . Daar ging ik dus in zitten. Ben pas de volgende dag naar de dokter geweest omdat ik bang was voor hechtingen, bahh


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-12-2001 0:04 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Een hoop maar twee spectaculaire, de eerste met mn hand tussen de sluiting va een autodeur gezeten terwjl hij keihard werd dichtgesmeten, en de tweede door een hond, die ff door mn wang heen beet, ging aan tweekanten door mn wang heen en die beestjes hebben verdomd lange hoektandjes


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 15-12-2001 0:12 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Ik heb een litteken op mijn linkerknie : Onderuit gegaan met de brommer,
Op mijn linkermiddelvinger : vinger tussen het kindersitje bij moeders achterop de fiets,
Een op mijn buik : van de blindedarm operatie,
Op mijn tong : tong tussen de voortanden gehad en er bijna 2 cm vanaf gebeten,
Op mijn voorhoofd : gevallen bij mij oma in huis met de kop op een uitstekende sleutel van de kast.

Dat was het geloof ik.


Heads I win, tails you lose


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 15-12-2001 0:40 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 15 december 2001 0:04 schreef FireFox het volgende:
Een hoop maar twee spectaculaire, de eerste met mn hand tussen de sluiting va een autodeur gezeten terwjl hij keihard werd dichtgesmeten, en de tweede door een hond, die ff door mn wang heen beet, ging aan tweekanten door mn wang heen en die beestjes hebben verdomd lange hoektandjes


huh hoe moet ik me dit voorstellen?

een soort zoen van een hond maar dan erg SM'ig?



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-12-2001 0:43 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ehm nee, een kleuter, die een zieke hond loopt te narren *grin* dat was ik dus op 4 jarige leeftijd de hond doet *hap* , pakt een mals stukje wang, en doorboort dit even dubbel, dat gebeurde er


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 15-12-2001 1:35 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

haha, ik heb lol. Ik ben namelijk maandag behoorlijk op m'n bek gegaan. Heb 7 hechtingen in m'n kin en 3 in m'n bek (zie N.E. Topic). Is dus nog geen litteken maar gaat wel een hele mooie worden denk ik.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 15-12-2001 1:53 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

oja ik heb er nog een op mijn voet, een keer toen ik 5 jaar was zat ik tussen de spaken van de fiets


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 15-12-2001 2:05 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

ik ben als klein ventje een keer van de trap gelazerd en met mn hoofdd tegen de radiator

dus toen zat er een nogal diepe wond, die toen zonder verdoving gehecht is

leuk litteken precies in het midden van mn voorhoofd


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 15-12-2001 2:23 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Op mijn linkerbeen zit een flink litteken. Bij een ongeluk had ik mijn been gebroken, dit hadden ze netjuhs in ut gips gezet. Ze waren alleen "vergeten" iets aan de wonden te doen. Dus het verwijderen van het gips was niet prettig.

Aan datzelfde ongeluk heb ik nog een litteken op mijn hoofd overgehouden, maar daar groeit gelukkig haar overheen


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-12-2001 11:45 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Enige wat je kan zien bij mij zit op mijn kin. Verder weet ik het niet...

Oh, ja op mijn hoofd. Maar zoals hierboven al iemand zei, daar groeit haar over.

[Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 15-12-2001 11:46]



Rafnagud(Nirdhoggr)
HAIL THE TRUE WARRIORS OF METAL
Usericon van Rafnagud(Nirdhoggr)
Posted 15-12-2001 11:58 by Rafnagud(Nirdhoggr) Wijzig reactieProfiel van Rafnagud(Nirdhoggr)Quote dit bericht

Ik heb er teveel om ze allemaal op te noemen...umm maar van de mooiste is toch wel die ik heb overgehouden van de keer dat iemand een golf plaat naar mij toe gooide en ik dur mijn amren voor mijn gezicht deed....toen een golfplaat tot op het bot in mijn arm kreeg...en om eerlijk te zijn deed het geen pijn of wat dan ook..


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 15-12-2001 12:33 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Op m'n rechterhand (3 vingers) brommer ongelukje.
Linker middelvinger, topje eraf geweest (vriend knalde de deur dicht met m'n vinger ertussen).
Linker elleboog, door een KUT paard gebeten.


Bazzio Attacks!!!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-12-2001 13:23 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 15 december 2001 12:33 schreef bazzio het volgende:

Linker elleboog, door een KUT paard gebeten.


hehehe bij bijten denk ik altijd aan honden....ben namelijk 2x door 2 verschillende duitsche herdersch gebeten. Een keer boven arm+een keer boven been. Deed niet echt pijn maar ik schrok me lazerus!!bloede wel. Het grappige is dat ik toen nog kranten liep...ik was een jaar of 14...in die buurt zat ook een dierenarts...toen ik de 2de keer gebeten werd (in me boven been) stond ik net voor de dierenarts....wou er dus net een krant naar binnen pleuren en HAP! dus die arts zag dat en heeft toen de wond schoon gemaakt. wel lijp


Suck my piss


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen