IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Littekens. Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 18-12-2001 19:49 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 18 december 2001 17:53 schreef mortje het volgende:

- tussen me lip en me kin, van me fiets gevallen als koter, lip eraf. (hebben ze der weer netjes aangenaait hor)




Gatver, dat klinkt best wel eng. Was hij er echt helemaal af of hing hij er nog aan?


the only pleasure is pain


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 18-12-2001 19:53 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ehm van klein naar groot

-veel brandplekken van peuken e.d op me handen en armen
-op me duim :met schoolreisje naar ameland flauw spelletje gespeeld ,waar roestig prikkeldraad mee te maken had....
-paar kleine plekjes op me gezicht van o.a puisten,vuisten en een printer

en een heel groot litteken op me rug ,van een stenen trappetje toen ik een klein gozertje was ,volgens m'n moeder kon je het bot zien


*edit : typo*

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 18-12-2001 19:55]


No meat is sweater


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-12-2001 23:45 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 18 december 2001 15:37 schreef Gaelic Angel het volgende:
Goeiedag!

mijn littekens..
op mn enkel 1 van 5 ... ... in een roestig metalen *hoenoemjedat* 'Iets' van de bouw..



Wel ik denk dat ik weet wat dat roestig ding is waar je het over hebt, heb zelf nog een paar jaar in de zomer in de bouw gewerkt en zelf ook een litteken eraan overgehouden, smeet zo'n roestig ding, wapeningsnetstukje om precies te zijn, weg, die bleef steken op een ander wapeningsnetstukje die niet aan de kan wilde, dus was het wapeningsnetstukje versus rechterduim, scherpe kant eerst, dus, bloed, bloed, bloed, zakdoekje errond, tot het stopte met bloeden, dan eraf gehaald, is wel een mooi litteken gebleven.
Nog één dat ik vergeten was, nog pijnlijker voorval. Had nog maar net een stalen plaat gelast, had dus gloeiend heet, nog wat aan het zeveren met een andere leerling, glad vergeten plaat in water te dopen, wilde plaat geven ter controle aan leraar, die net aan het praten was, nam de plaat vast en...... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUw, water, water, water. Mijn linkerhand ook eens getekend.
maar ja, je kent het, be brave, be strong, we shall not plee for any thing.

Uw dienaar
Beli


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 19-12-2001 0:13 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik ben blij dat mijn grootste litteken verwenen is. Ik was als koter met mn crossfiets onderuit gegaan op dat losse asfalt, gevolg, mn linker been van onder tot boven open geschaaft. Mn moeder heeft de steentjes er nog uit gepeuterd . Kwam mn vader binnen en die moest er meteen een foto van maken ....

Eentje in mn linkerwenkbrouw. Toen ik klein was wilde ik wel eens weten wat dat mooie glinsterende ding was daar hoog op die langwerpige plank op kruislingse poten.... Was dus een strijkijzer die naar beneden pleurde...

Een kleintje op mn linker wijsvinger. Was toen ik bij een schoolboekenhandel werkte en nogal veel wiskundeboeken (armen volledig naar beneden uitgestrekt en mn kin zover mogelijk naar boven, daartussen allemaal zware boeken met zo'n harde kaft). Die moest ik dus op een tafeltje neerzetten. Ik zzach alleen geen fuck, dus die tafel die ernaast stond een stuk hoger was dus ook niet. Ik plof die boeken nogal snel op die lage tafel, en rasp een mooi reepje vleesch (tot op het bot) aan die andere tafelpunt. Moest het reepje vleesch zelf van de tafel af peuteren, niemand anders wilde dat doen

Nog een aantal kleine verwondingen door aanvaringen met oudere broer (L.M. is zelf ook niet ongeschonden ).


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-12-2001 13:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ok afgezien van de standaard 'brommer- en fiets littekens' heb ik nog wel een paar mooie die ik jullie niet wil onthouden

- 1 aan de binnenkant van mijn linkerpols; als klein manneke was ik een tak aan het slijpen met een mes.. Knoest -> mes bleef haken -> niet van me af maar naar me toe snijden -> mes schoot in me pols.. Op een paar milimeter na mijn slagader in de lengterichting opengesneden.. Dat bloedde zeg Litteken van ongeveer 10 cm..
- 1 mooie op me rechterwang.. Toen ik 2 was verwarde mijn Duitse Herder mij met zijn voerbakje en TJAKKA beet zo door mijn wang heen.. De dokter zei dat het binnen een paar jaar weg zou trekken, ik ben nu 21 jaar verder maar het zit er nog..
-1 mooie aan de onderkant van mijn kin, verborgen door mijn sik Ik was aan het fietsen, voorwiel blokkeerde, ik gleed een paar meter met mijn kin over asfalt met steentjes.. Dit is niet aan te raden!
-nog 1 hele mooie op mijn rug.. Op vakantie fietste ik een andere fiets omver, dat stuur zonder handvaten hakte zo mijn rug in.. Volgens mijn moeder lag het ook tot op het vetweefsel open..


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 19-12-2001 19:43 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

op mn pols van de kat.
Mijn knieen zitten ook onder.

[Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 06-04-2003 15:10]


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Angelus Purgamentum
unholy empress of southern lands
Usericon van Angelus Purgamentum
Posted 19-12-2001 20:10 by Angelus Purgamentum Wijzig reactieProfiel van Angelus PurgamentumQuote dit berichthttp://www20.brinkster.com/akan/

Ik heb een litteken onder m'n navel, dat komt omdat ze bij m'n geboorte de navelstreng er niet helemaal af hadden geknipt en dat later in het ziekenhuis bij moesten gaan werken..
verder heb ik geen littekens geloof ik.. ben altijd vrij rustig typje geweest..


Lon
_________
Usericon van Lon
Posted 19-12-2001 20:22 by Lon Wijzig reactieProfiel van LonQuote dit berichthttp://www.vesania.of.pl

Ik zeg ff de belangrijkste:

In m'n pootje: ik had een fiets en daar zat een heel vaag standaard aan en aan dat standaard zat en soort mes achtig iets en ik had geen schoenen aan.

In m'n armpje: een pentagrammetje (homemade)

In m'n kin: 2 sneen eerste was ik met m'n fiets van een iets te stiele helling af en ik vool op de rem.?! de 2e ik zwemmen en daar was een survivalbrug en d'r lagen een soort drijfgevallen van rubber en vanaf die dingen moest je op een houten plank klimmen die een meter hoger was. Ik gleed uit op zo'n rubber ding en toen raakte ik het hout.

In m'n knieholte: over het prikkeldraad heen, en dat gaat dus fout!

DA WAST@!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Lon op 19-12-2001 20:23]


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 19-12-2001 21:39 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Behalve de al vermelde, heb ik er nog 1tjuh net onder mijn oksel van een longdrain.
En ja, weer van utzelfde ongeluk. Had nooit veel, maar toen ik deed, deed ik het wel in 1 keer goed


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 19-12-2001 21:46 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Eentje onder mn elleboog ingredienten:
- behoorlijk wat alcohol op
- Lekkere harde pit
- Glas op de grond

Nog een (nouja 2 over elkaar) op mn kin van 2 keer vet hard op mn bek gaan toen ik weer behoorlijk wat alcohol op had (hm zou er een patroon in zitten). En nog een kleintje tussen knokkels van langs een muur toen ik klein was. Dit was het wel weer.


mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 20-12-2001 15:36 by mortje Wijzig reactieProfiel van mortjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mortje

quote:
Op 18 december 2001 19:49 schreef Vampire_girl het volgende:
Gatver, dat klinkt best wel eng. Was hij er echt helemaal af of hing hij er nog aan?


Hummel draf


Ik heb gesproken


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 23-12-2001 2:08 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 20 december 2001 15:36 schreef mortje het volgende:
Hummel draf


Hummel draf!! Hebben ze hem gewoon opgeraapt en meegenomen naar het ziekenhuis??


the only pleasure is pain


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 23-12-2001 2:11 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

effe Off topic: Hey, je houdt ook van Horror-films: t Ministerie kan nog mensen gebruiken!


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 23-12-2001 11:47 by mortje Wijzig reactieProfiel van mortjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mortje

quote:
Op 23 december 2001 2:08 schreef Vampire_girl het volgende:
Hummel draf!! Hebben ze hem gewoon opgeraapt en meegenomen naar het ziekenhuis??


Mja zoiets. Ik was 7 toen ofzow dus ik kwam gewoon met een handje vol lip de kamer in gelopen van het het bloed. Bij mij deedet op dat moment geen pijn dus de enige die in paniek raakte was me moeder. En toen hebben ze me achter op de fiets geladen en naar het ziekenhuis gecrosst.

En daar hebben ze me plat gespoten en me weer inelkaar gezet


Ik heb gesproken


Lord Uraneck
SCHIJT!!
Usericon van Lord Uraneck
Posted 23-12-2001 16:58 by Lord Uraneck Wijzig reactieProfiel van Lord UraneckQuote dit bericht

-Ik heb op beide ogen een klein littekentje (klein puntje) van toen ze in het ziekenhuis mijn oogspieren wat hadden ingekort (had vroeer net zulke beweeglijke ogen als het koekiemonster)
-op mijn linker elleboog zit er nog een . ik was als blaagje in een colablikje gaan liggen.
-ben als koter van de tafel afgesprongen (headfirst) ==>gebroken neus
op mijn 10e knokpartij gehad (waar ik me niets van herinner ==> weer gebroken neus
paar jaar geleden werd een maat van me overvallen, ik kreeg een stalen buckle (van een riem ) in mijn gezicht ==> alweer gebroken neus (maar de overvaller had een gebroken jukbeen )
-litteken op mijn rechter handpalm (bijna weg) waar de stiletto van een vriend van me in ging (die sufkut liep met zijn dronken kop met dat ding te spelen)
-litteken op mijn linker handpalm. Daar heb ik per ongeluk op mijn werk een frisdrankglas in geramd (probeerde er het citroentje uit te krijgen) Bloeden als een rund, ik kijk naar mijn hand: leuk fontijntje. Hoor ik mijn baas roepen: DRUKVERBAND!! kijk eens naar de bar, alles onder het bloed, ik denk ja misschien wel een goed idee.
-en toen ik kennismakingscommissie deed voor RSG (Volthor en Bint zijn mijn kotertjes) fietste ik na het kamp op mijn racefiets terug naar huis. tentje mee. komt dat hoereding dus tussen mijn spaken, ik klap voorover en mijn voortanden waren pleite. De rechterkant van mijn gezicht was toen een groot remspoor.


ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen


UnDEAD
Immortal? I hope not!
Usericon van UnDEAD
Posted 23-12-2001 22:50 by UnDEAD Wijzig reactieProfiel van UnDEADQuote dit berichthttp://undead.thegraveyard.org/

1 litteken van links van m'n neus tot de binnenkant van m'n lip: schooltuintjes, schoffel, schoft (need I say more?)

1 litteken boven op m'n kop: zonneschermen kunnen erg scherp zijn, als je er maar hard genoeg tegen aan klapt

1 litteken op m'n pols: kookplaten blijven veel te lang heet (leuk detail: bij slecht weer op komst wordt 'ie knal rood )

1 litteken(tje) op m'n hand: minder fijne ex vond het nodig een peuk uit te drukken en had geen asbak

en dat was hem wel volgens mij...


That is not dead, which can eternal lie, yet with strange aeons, even death may die - H.P. Lovecraft


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 24-12-2001 8:21 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Heb een litteken op m'n been (gewoon gevallen) een op m'n elleboog(??)en 2 van de waterpokken overgehouden


mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 25-12-2001 0:13 by mortje Wijzig reactieProfiel van mortjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mortje

quote:
Op 23 december 2001 16:58 schreef Lord Uraneck het volgende:
-Ik heb op beide ogen een klein littekentje (klein puntje) van toen ze in het ziekenhuis mijn oogspieren wat hadden ingekort (had vroeer net zulke beweeglijke ogen als het koekiemonster)
-op mijn linker elleboog zit er nog een . ik was als blaagje in een colablikje gaan liggen.



Is dat slecht dan? koekie heerscht

enne wtf is een blaagje?


Ik heb gesproken


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 25-12-2001 2:08 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

klein kind



Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 25-12-2001 3:16 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2001 16:58 schreef Lord Uraneck het volgende:
-en toen ik kennismakingscommissie deed voor RSG (Volthor en Bint zijn mijn kotertjes) fietste ik na het kamp op mijn racefiets terug naar huis. tentje mee. komt dat hoereding dus tussen mijn spaken, ik klap voorover en mijn voortanden waren pleite. De rechterkant van mijn gezicht was toen een groot remspoor.


lang geleden idd, maar ik heb nu toch weer een lachstuip!!! Alleen vertel je er nu niet bij dat je zo dronken als een tor was (wie niet eigenlijk die avond )
Vooral die uitleg van jouw de volgende dag ".....komt dat hoerending tussen mn spaken....Dus ik dacht van laat ik ff een hapje straatsteen nemen. Het werd dus meer een hap dan een hapje, en de straatsteen won"

[Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 25-12-2001 3:18]


Lord Uraneck
SCHIJT!!
Usericon van Lord Uraneck
Posted 25-12-2001 14:40 by Lord Uraneck Wijzig reactieProfiel van Lord UraneckQuote dit bericht

ik was dus echt NIET dronken. hooguit aangeschoten. het was meer dat ik dat weekend amper had geslapen omdat er toch iemand aan de bar moest zitten (daar onze sjaarsjes dat niet deden ( je hebt nog nooit zo'n braaf zootje bij elkaar gezien ))


ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-12-2001 18:30 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Eén van zo'n vier cm lang aan de binnenkant van mn rechterhand. Probeerde aankomend projectiel af te weren, bleek glas te zijn. Ehm... boven mn linkerwenkbrauw, van de trap gevallen in licht benevelde toestand, aan mn rechterbeen, ongeluk met knol, onderaan mn rug, idem. Jullie vergeten allemaal je navel, geboortelitteken!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 25-12-2001 23:30 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

- Op mijn kont van de pokkenprik toen ik een baby was

- op mijn voorhoofd van toen ik de waterpokken had en er een waterpok heb afgepulkt

- in mijn buik... dat heet een navel, maar is volgens mij feitelijk een giga litteken...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 26-12-2001 13:26 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ikke heb er een op mn middelvinger (mamma gooide de autodeur dicht toen ik met mn drie jaar oude handje er nog tussen zat! )hierdoor is ook mn nagelbed gespleten en heb ik dus eigenlijk 2 nagels op mn middelvinger. Ik heb er een op mn kin (moedervlek weggehaald en niet goed gehecht!) en op mn knie een hele grote ronde (ook een moedervlek weggehaald maar die eikel van een huidarts zei dat ik als de hechtingen eruit waren gewoon weer kon sporten, NIET DUS: litteken opengescheurd (auw auw auw) en niet opnieuw laten hechten. Beetje jammer.


I spy with my little and verrry evil eye.....


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-12-2001 13:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2001 16:58 schreef Lord Uraneck het volgende:
-Ik heb op beide ogen een klein littekentje (klein puntje) van toen ze in het ziekenhuis mijn oogspieren wat hadden ingekort (had vroeer net zulke beweeglijke ogen als het koekiemonster)


Heb dezelfde operatie gehad, linker oog bij mij.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen