IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Littekens. Vorige pagina | Volgende pagina
winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 28-10-2002 23:34 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 23:32 schreef Morgil het volgende:
dankje..

anyway, Ik viel dus flauw (voor zover ik weet) en ik kwam weer bij met dit ding op mijn arm There is something seriously wrong with me

heb je niet gewoon toen je flauwviel ergens op gelegen met die vorm?
trekt vanzelf weer weg dan


My madness, my sadness


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-10-2002 23:36 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Nee, het zijn duidelijk krasjes ofzo..


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 28-10-2002 23:41 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 23:34 schreef winters rage het volgende:
heb je niet gewoon toen je flauwviel ergens op gelegen met die vorm?
trekt vanzelf weer weg dan


nee..het bloedde ook.. maar ik vond nergens iets met bloed eraan..heel vreemd


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 28-10-2002 23:44 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 28 oktober 2002 23:41 schreef Morgil het volgende:
nee..het bloedde ook.. maar ik vond nergens iets met bloed eraan..heel vreemd

Dan is het duidelijk: een mirakel van de hand van god zelf.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-10-2002 23:53 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Kenmerken van haat zijn vereeuwigd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-10-2002 23:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Stop nagging, je hebt gewoon flink gezopen en toen het bierviltje vol was met streepjes voor hoevel breezers je ophad heb je je arm gewoon gebruikt.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-10-2002 23:55 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 23:55 schreef Jenje het volgende:
Stop nagging, je hebt gewoon flink gezopen en toen het bierviltje vol was met streepjes voor hoevel breezers je ophad heb je je arm gewoon gebruikt.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 29-10-2002 0:01 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 23:55 schreef Jenje het volgende:
Stop nagging, je hebt gewoon flink gezopen en toen het bierviltje vol was met streepjes voor hoevel breezers je ophad heb je je arm gewoon gebruikt.


a - Ik drink geen alcohol
b - vergelijk met niet met een breezer kut
c - wat zou jij doen als je bijkwam en je hele arm was naar de klote


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-10-2002 0:02 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

nvrmnd

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 29-10-2002 0:02]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-10-2002 0:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 22:56 schreef Heiden het volgende:
Ik ben een regelrechte scarface. Littekens op mijn kop, naast mijn neus, onder mijn linker oog, mijn rechter oor en mijn nek. Ik ben eens een keer begaaid door een paar gasten met ploertendoders en een hond....


WTF

Begaaid = in elkaar gemept ofzo??

Kolere!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-10-2002 0:35 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

In elkaar gebeukt, jah...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-10-2002 0:38 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2002 0:35 schreef Heiden het volgende:
In elkaar gebeukt, jah...
Ploertedoders zijn very nasty. Je mag geluk hebben dude!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-10-2002 0:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2002 0:35 schreef Heiden het volgende:
In elkaar gebeukt, jah...


Jesus fucking christ!!

Das lekker dan


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 29-10-2002 0:38 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Was een ploertendoder?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-10-2002 0:38 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2002 0:38 schreef Slechtheid het volgende:
Ploertedoders zijn very nasty. Je mag geluk hebben dude!


Inderdaad, ik dacht dat ik het niet meer zou navertellen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 29-10-2002 0:39 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

linkerschouder: twee mooi kerven wild vlees odtss, eentje van een cm of zeven, een ander kleintje erbij van een cm of vier, en nog heel wat kleintjes en plekken van saffen erbij.
Rechtschouder een twee kleine krasjes van WOA vorig jaar.
rechtermiddenvinger: een ovaaltje waar ik ooit een loodje van een luchtdrukgeweer tegen krag.
Linkerpols nog een voerblijfsel van toen ik mijn pols helemaal verwoest had bij het vallen (op ijs) en ze moesten opereren en zo...
Op mn linkerknie ook een overblijfsel van een genaaide wonde waar ik zelf de draadjes had uitgetrokken, veel te vroeg.
rechterarm ook een flink eitje ik had een minuutlang een aansteker er tegen laten houden door een maat
De rest zijn allemaal mentale littekens


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-10-2002 0:43 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2002 0:38 schreef Iskariot het volgende:
Was een ploertendoder?


Een ijzeren kogel aan een stugge veer die uit een ijzeren buis schiet. je kop barst meteen open als je er een tik mee krijgt, heb toen ook de halve nacht op de ehbo gelegen, om mijn kop weer aan elkaar genaaid te krijgen...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 29-10-2002 0:46 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Hmmm, das klinkt zeer zekers minder.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-10-2002 0:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2002 0:43 schreef Heiden het volgende:
Een ijzeren kogel aan een stugge veer die uit een ijzeren buis schiet. je kop barst meteen open als je er een tik mee krijgt, heb toen ook de halve nacht op de ehbo gelegen, om mijn kop weer aan elkaar genaaid te krijgen...


WTF was de reden dat ze je zo toegetakeld hebben als ik het mag vragen?

Als je het niet wilt vertellen -- jouw goed recht


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-10-2002 1:00 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het was voetbalgerelateerd geweld, nu zullen jullie me wel dom vinden, maar ja. Is ook al een aantal jaartjes geleden. Ik hoef ook geen medelijden heb zelf ook genoeg er op los gemept, alleen niet op zo'n laffe manier als ze mij toen hebben toegetakeld. En ze hadden me in mijn eigen straat opgewacht. En ik was zo zat als een hond...mijn nu ex-vrouw was bij me, ze dacht dat ik dood zou blijven.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 29-10-2002 1:10 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Op mijn rechterarm 2 kleintjes van een cm of 4 en op mijn rechterbeen een stuk of 6 grotere van toen ik eens met een trike door de prikkeldraad reed toen ik een jaar of 16 was. Op mijn linkerknie een klein rondje waar ik eens een stuk betonijzer in kreeg (tot op mn knieschijf) toen ik een jaar of 6 was.
Nog een stuk of 7 kleine dingetjes op mijn handen enzo waarvan ik de herkomst niet weet, maar wel dat er destijds alcohol in het spel geweest mmoet zijn.


Follow the freezing moon...


Ronster
Speed kills... hell yeah!!
Usericon van Ronster
Posted 29-10-2002 9:04 by Ronster Wijzig reactieProfiel van RonsterQuote dit berichthttp://www.callenish-circle.com

op mijn heup, beide knieƫn en handen, van een brute brommert-crash. bij een rotonde in aanbouw onderaan een brug lag een trottoirband en die had ik aerodynamisch vooroverleunend in mijn ijver topsnelheid te bereiken, niet gezien, met een driedubbele salto met schroef zonder nette landing als gevolg...

verder een dwarsdoorsnede van mijn op een na kleine teen toen het onderste gedeelte van de snare-standaard eraf viel (laaaaaaaang geleden toen ik nog drumde)...

en aan mij andere voet staat mijn kleine teen uit de kom. na de 2e keer dat dit gebeurde heb ik maar besloten, hem na mijn uiterst pijnlijke ziekenhuis ervaring na de eerste keer, maar lekker uit de kom te laten staan. kut-teen


IceQueen
Intelligentiequotiƫnt
Usericon van IceQueen
Posted 29-10-2002 9:39 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

-een op mijn voorhoofd,gekregen toen ik als tweejarige met mijn broer zijn Duplo-boot speelde en dat ding keihard tegen m'n kop kreeg
-een op mijn linkerhand bovenaan en zelfde hand binnenkand: gebeten door mijn lieve dobberman Odin toen ik elf was
-een aan de binnenkant van mijn rechterbeen:verbrand aan de uitlaat van mijn broer zijn brommer toen ik elf was.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 29-10-2002 12:12 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 23:41 schreef Morgil het volgende:
nee..het bloedde ook.. maar ik vond nergens iets met bloed eraan..heel vreemd

Niet zo heel erg vreemd: het ziet er vrij "afgemeten" uit (niet gewoon op inhakken), dus het is waarschijnlijk dat het bloed pas opwelt nadat de krassen gemaakt zijn...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 29-10-2002 12:17 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2002 9:39 schreef IceQueen het volgende:
-een op mijn voorhoofd,gekregen toen ik als tweejarige met mijn broer zijn Duplo-boot speelde en dat ding keihard tegen m'n kop kreeg




wow, dat was een leuk potje duplo dan!


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen