IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Littekens. Vorige pagina | Volgende pagina
chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 12-10-2002 14:46 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

ik heb een litteken op mijn knie (skate ongelukje, geen beschermers )van ongeveer 2/2.5 cm ofzo.

een litteken op mijn buik (blinde darm ontsteking)

een litteken op de bovenkant op mijn hand, gevallen met de fiets..een soort ronde plek met diameter 1.5 cm

en nog een litteken, dat bijna niet meer te zien is, omdat ik me met opzet gesneden had..
[edit] de laatste was trouwens op mijn linker ringvinger[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 12-10-2002 14:46]


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 12-10-2002 15:12 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Ik heb drie kleine littekentjes, opgelopen door een meid op stap die te veel gezopen had en te lange nagels had


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-10-2002 15:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

All over eigenlijk. Hoe ik er aan kom?


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 12-10-2002 15:15 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik heb een litteken op mijn rechterknie aan de binnenkant (grote moedervlek weg laten snijden...niet goed gehecht -> litteken opgescheurd).
Op mijn kin idem dito.
Dan heb ik er nog een op mijn linker middelvinger (ik was drie en wilde nog even snel mijn pop uit de auto pakken toen mijn moeder de deur dicht gooide...vingertopje er half. Nu heb ik een scheurd nagelbed en ik heb dus 2 nagels die naast elkaar groeien.)


I spy with my little and verrry evil eye.....


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 12-10-2002 16:00 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

ik heb een omgekeerd kruis op mijn arm gebrand van ongeveer 2 a 3 cm. lang, en ook nog wat littekens van spelletjes 'wie het langst een gloeiend hete aansteker op zijn arm kan houden' ik won altijd


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 12-10-2002 16:02 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Heb alleen littekens op mijn ziel


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 12-10-2002 16:16 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

flink littekentje in de vorm van een draak met inkt



wait for me dragon, we'll meet in the sky


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-10-2002 16:23 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik kwam er laatst achter (dankzij de zon, normaal is mijn huid zo bleek als litteken weefsel) dat ik nog een litteken had van een infuus. Ben toen ik 16 was 4 weken in de zomer flink ziek geweest en had een grote kans op uitdroging. maar omdat ik geen voedels of water binnen kon houden gaven ze mij een infuus.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 12-10-2002 19:15 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Halverwege m'n rechteronderbeen zit een fijne, 's zomers zo'n mooie witte plek op je been. Komt door m'n lieve bruurke die op DOA '96 voor me liep, over een scheerlijn struikelde en de hak van zijn kist mijn been in boorde.

En op m'n wang zit een kleintje, ik heb als baby met mijn veel te lange nageltjes (die mogen dan nog niet geknipt worden) m'n wang opengekrabt. Daarna werden m'n mouwtjes dichtgebonden...schattig he?


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 12-10-2002 19:19 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Ik heb op beide knieen een leuk rond litteken, van een keer heel hard uitglijden op het zwembad...
Verder geen noemenswaardige littekens geloof ik.


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 12-10-2002 19:34 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik heb een litteken van een blindedarm operatie..


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 12-10-2002 19:39 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 16:00 schreef Lord Belial het volgende:
ik heb een omgekeerd kruis op mijn arm gebrand van ongeveer 2 a 3 cm. lang, en ook nog wat littekens van spelletjes 'wie het langst een gloeiend hete aansteker op zijn arm kan houden' ik won altijd



stoer man


No meat is sweater


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-10-2002 2:05 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

ik heb er zoveel
oorzaken: de trap, wat operaties en messen

en trouwens ook van skaten ja, rose plekken die niet echt zin meer hebben om weg te gaan enzo

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 13-10-2002 2:06]


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 13-10-2002 2:17 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

10cm litteken bij mijn navel.
Bij geboorte een malrotatie ondergaan.


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 13-10-2002 2:22 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

'k Heb enkele vieze roze plekken op m'n polsen. Problemen met de begijnen hun muur en er naderhand niet echt de nodige aandacht aan besteed.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 13-10-2002 10:45 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik ben met me kop vroeger op de bassischool tegen een muur aangegooid.
En nu heb ik daar dus een plek zitten.
Veel bloed en een paar hechtingen ..


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 13-10-2002 10:55 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

heb er 2 (als het er niet emer zijn)
1tje: was ik nog klein, waren we met groep kinderen, en eentje had een zakmesje, en toen mocht ik hem even vasthouden (mes was uitgeklapt), maar toen begonnen alle anderen te rennen, dus wat doe ik: ik ga mee rennen, maar val, en toen ging mes door me rechterwangetje heen, ziet nog steeds klein litteken.
2e: was 2 jaar terug, gingen op kamp met school, op de fiets, over de veluwe, en ik fietste naast een vriend, hij schoot opeens onder me fiets door en we vielen, ik kwam met mijn hand onder de 2 sturen terecht, zit een rond litteken op me linkerhand


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-10-2002 13:06 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

1 op mijn buik regio, ongeveer 5 cm lang. Maag operatie was dat en ik heb er 1 bij m'n slaap. Teek weggehaald daar en heel veel op m'n handen, met name van kleine sneetje e.d.


"This one is older than shit, heavier than time!"


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 13-10-2002 14:32 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

ik heb me verbrand aan d eoven toen ik 3 dagen geleden mij ovenschotel eruit wilde pakken. en nu heb ik een open wond van 4 centimeter lang op mijn arm want dat was eerst een blaar maar het vel ging ervan af. En dat deed pijn. en nu is het dus open. En rood. En t wordt een heel lelijk litteken.


luuuuuuv is in the air.........


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 28-10-2002 22:46 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

dit zal wel heel stom klinken, maar weet iemand of het teken wat op mijn arm zit iets betekend? dus 1 lange streep met allemaal streepjes erdoorheen?




winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 28-10-2002 22:53 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

of je ben gehecht door een reus,
of door iemand die dacht dat ie in een piraten verhaal zat
(maw geen flauw idee)


My madness, my sadness


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-10-2002 22:55 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 22:46 schreef Morgil het volgende:
dit zal wel heel stom klinken, maar weet iemand of het teken wat op mijn arm zit iets betekend? dus 1 lange streep met allemaal streepjes erdoorheen?





Dat je als n echte puber in je armen hebt zitten snijden neem ik aan...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-10-2002 22:56 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik ben een regelrechte scarface. Littekens op mijn kop, naast mijn neus, onder mijn linker oog, mijn rechter oor en mijn nek. Ik ben eens een keer begaaid door een paar gasten met ploertendoders en een hond....


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 28-10-2002 23:09 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Heb er een hoop op m'n benen en een paar op mijn borst en armen.


Tum podem extulit horridulum...


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 28-10-2002 23:32 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 22:55 schreef Asherah het volgende:
Dat je als n echte puber in je armen hebt zitten snijden neem ik aan...


dankje..

anyway, Ik viel dus flauw (voor zover ik weet) en ik kwam weer bij met dit ding op mijn arm There is something seriously wrong with me


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen